Septemberjentenes skravletråd

I dag er jeg 4+0! ❤ om mine beregninger er riktig! Tar på meg bind i frykt for tr. .. Vil ikke stå på jobb å blø igjennom! Men fikk jo gravid på digital i går, og har egentlig troa på at det går denne gangen :)
 
I dag er jeg 4+0! ❤ om mine beregninger er riktig! Tar på meg bind i frykt for tr. .. Vil ikke stå på jobb å blø igjennom! Men fikk jo gravid på digital i går, og har egentlig troa på at det går denne gangen :)
Gratulerer med spire :) Den sitter til termin :D
 
Tiden går jo så sakte :p Kunne tenkt meg å nådd 12 uker, så jeg kan begynne å fortelle det til folk :D Men det er jo 2 mnd til :o :p
 
Håper tiden til 12 uker går fort, slik att man kan rope ut i stolt het;-) selv om jeg er mest frista til å tie til noen begynner å kommentere det selv;-):-P
 
Teller dagene ned til 10 uker. Var da vi oppdaget ma sist. Har lyst til og skrike det ut til de nærmeste og familien. Akkurat no er det kun min mor og samboeren hennes som vet det. Vist dette ikke går veien kommer de nærmeste nok til og få vite det. Var litt nedenfor sist så greit at de vet hvorfor. Håper at henvisningen til tidelig ul går igjennom, kommer nok uansett til og bestille en ekstra til rundt uke 12 bare for og være helt sikker før folk får vite det.

Noen flere som går rundt og er nervøse hvor dag ?
 
Teller dagene ned til 10 uker. Var da vi oppdaget ma sist. Har lyst til og skrike det ut til de nærmeste og familien. Akkurat no er det kun min mor og samboeren hennes som vet det. Vist dette ikke går veien kommer de nærmeste nok til og få vite det. Var litt nedenfor sist så greit at de vet hvorfor. Håper at henvisningen til tidelig ul går igjennom, kommer nok uansett til og bestille en ekstra til rundt uke 12 bare for og være helt sikker før folk får vite det.

Noen flere som går rundt og er nervøse hvor dag ?
Jeg teller ned og teller ned for hver dag, og det går så treigt!
Jeg vil bare få alt overstått, slik at jeg slipper å bekymre meg hele tiden.. men jeg må ta meg sammen, slik at jeg kan nyte svangerskapet litt også❤
 
Syns tiden går så sinnsykt sakte:(
 
Helt enig. Kunne ikke dagene gått litt fortere?
 
Nå syns jeg dagene går i ett! Men så er jeg alene med ettåringen også da, så har nok å henge fingrene i :P
 
Synes det går raskere nå enn i begynnelsen da jeg var 3+2.:)
 
Nå syns jeg dagene går i ett! Men så er jeg alene med ettåringen også da, så har nok å henge fingrene i :P
Sånn hadde jeg det med andremann, men samtidig så oppdaget jeg graviditeten sent. Nå snegler dagene seg avgårde alvorlig sent! Skulle ønske jeg ikke luktet lunta og testet tidlig, er jo bare 4+0 i dag og har visst det i en uke :P men tror jo at jeg må være lenger på vei da
 
Er 7+1 i dag, og er så veldig redd for å begynne å blø. Har sett bittebittesmå blodspor på papiret ved toalettbesøk i går og i dag. (Men det har heldigvis ikke utviklet seg til noe mer alvorlig.)

Jeg går på Fragmin (blodfortynnende) pga ovariell overstimulering i starten av graviditeten. Dette kan sikkert gjøre at små blodkar lettere kan begynne å blø enn hvis jeg ikke hadde gått på blodfortynnende? Altså slik at dette mest sannsynlig bare er noe harmløst. Håper det... Det som gjør meg ekstra nervøs, er at jeg ikke har uttalte symptomer heller. Men symptomene kommer vel snart.

Håper å ikke se mer blodspor, og at spiren sitter helt til mål.
 
Tenk dét...jenter...det vokser frem nye liv i oss...!
Har det gått ordentlig opp for noen av dere?

Tror kanskje det først vil gå helt opp for meg...da fantomsparkene ikke lenger ér...fantomspark ~ mén, ekte "fiske-sprell". :D
 
Tenk dét...jenter...det vokser frem nye liv i oss...!
Har det gått ordentlig opp for noen av dere?

Tror kanskje det først vil gå helt opp for meg...da fantomsparkene ikke lenger ér...fantomspark ~ mén, ekte "fiske-sprell". :D
gleder meg til sparkene begynner,da blir det mer virkelig :)
 
Litt småkvalm i dag.Håper det er engangstilfelle :O
 
Ømme pupper!!!!!!!

Skal til legen om 1 time. Gleder meg! :D
 
Da sitter jeg hos legen da uviten om jeg er gravid. Skal egentlig være 5+0 i dag. Har alle symptomer og hadde min første kvalme i dag tidlig. Min andre blodprøve. Så får se om HCG øker krysser fingrene for det. følte jeg så en svak strek på testen jeg tok i dag tidlig,
 
Kvalm når jeg ikke fikk i meg frokost med en gang jeg stod opp. Ellers alt fra menssmerter til murring og stikking. Elsker symptomer ❤️ Noe skjer faktisk nedi der. Lastet også ned app for å følge embroyet til foster i utvikling, kult :D jeg har også tatt mage bilde og limt 4+0 testen på ark hvor jeg skal tape på de neste også for å se stigning. Ikke hver dag, men innimellom :)
 
Da sitter jeg hos legen da uviten om jeg er gravid. Skal egentlig være 5+0 i dag. Har alle symptomer og hadde min første kvalme i dag tidlig. Min andre blodprøve. Så får se om HCG øker krysser fingrene for det. følte jeg så en svak strek på testen jeg tok i dag tidlig,
Lykke, lykke til ❤️
 
Back
Topp