Septemberdamenes skravletråd

God morgen folkens. Her er været flott, minner om påskevær! Sønnen holder på å bli bedre..i går hadda han 41 i feber[&:] Og nå har visst gubben blitt syk...jeg holder meg frisk...virker det som enda[:)] Er over i 12 uke jeg også nå[:D]
 
i dag var jeg på jobben i 3 timer[:)] litt deilig å komme seg ut litt[:)][:)][:)]
 
[:)] godmorgen til dere alle og snart god natt til meg.. selv om jeg ikke får sove pga rygg å bekken[:D]
 
Grattis   me 12 uker da  gravidigjen  !      weeee 12 uker i dag her også , phju håper alt er bra me nurket i magen ja.men er vel stor sjanse for at alt er toppers der no da siden  det har gått  12 uker eller ?
I dag har jeg og snuppa mi vært i byen  en tur ,phju slitsomme greier . Skulle egentli på teater men bussen fikk problemer  og vi  kom akkurat da de skulle stenge dørene pluss at det selfølgelig ikke var noen billetter igjen. akk  var noen som ble  skuffa da ja huff  . Men fikk en tur på lekebutikken og  jeg har sikra oss biletter til Onsdag så da blr det vel bra tenker jeg . Men trodde ikke at jeg skulle bli så ferdi av en liten bytur nei ,  men er vel min egen skyld er ikke så veldi flink til å spise frokost akkurat  :P
 
Da sto jeg nettop opp...er forkjølet/influensa syk og min eneste trøst er at knøtte spreller til av og til der nede[:D]
 
grattis med 12 uker til deg også valeta[:D][:D][:D] Satser på det er sikkert nå[:)] skal på ultralyd neste torsdag jeg, så vi venter med å si noe enda til folk.. Vurderer å bare beholde dette nicket også[8D] hehe... dere kjenner meg jo som gravidigjen... hm... vi får se[;)]
 
Grattis med 12 uker dere [:)]
Gleder meg til jeg er der. Er mange som gleder seg til det, for har gitt alle som vet det munnkurv til da, så de maser og maser om når de får fortelle det videre [:D][:D][:D]

Ellers så er jeg bare generelt lat idag! [&:] Er alene, og sitter bare her eller ser TV, enda jeg har tusent ing jeg skulle gjort [8|] Vært på jobb, da, men likevel... [X(]

Jaja, håper alle har det fint og flott [:)][:)]
 
Endelig! Endelig! Endelig i bedre form!!! Selv om jeg sov elendig inatt og halsen er rar enda så er det ikke å komme bort i fra at formen er bedre!!!! Åh det er så godt!![:D]
 
ORIGINAL: Aleila

Endelig! Endelig! Endelig i bedre form!!! Selv om jeg sov elendig inatt og halsen er rar enda så er det ikke å komme bort i fra at formen er bedre!!!! Åh det er så godt!![:D]

 
så godt å høre at du er i bedre form.. ikke noe er bedre enn å kunne føle seg frisk og rask[:D]
 
Står det ellers bra til med september mammane/pappane??
 
Her ble det 2 nye uker med sykmld.. til nå har jeg vært borte i 7 uker.. er jo nesten flaut å ringe sjefen hver andre uke å si at jeg har enda 2 nye uker med sykemld.. det har nemlig blitt noen ganger ja[8D]
 
jaja, helsa og min lille baby foran jobb...
 
Er godt ja, men idag var jeg skikkelig klumsete, mistet en stor saltstein ned på 3 av fingrene mine...auauau[&:] jeg berget alle ledd og bein[:D] så hadde skikkelig flaks i uflaksen. ellers begynner vi alle å komme oss sakte men sikkert, lillemannen fikk en dag ekstra i barnehagen i går[:D] Det er bedre for både han og oss[:)] så nå er han i barnehagen fra mandag til torsdag..da får vi fredagene sammen med han[:D]
 
var i riga før jeg visste jeg var gravid. Men billig der ja[:)][:)][:)][:)] kanskje jeg skal dra tilbake[8D] 
 
 
I dag er det 1 uke til ultralyd[:D][:D][:D]
 
her blir formen bare bedre og bedre,men kan ikke gjøre noenting for da blir jeg kvalm og kaster opp i flere dager og det gidder jeg ikke. men håper tiden mot vår går fort for nå er jeg lei av å sitte inne å se på at det snør[:@]
ha en fin dag alle sammen[:D]
 
Vil ønske alle sammen en riktig god helg! [:D]
 
God helg til deg og[:D]
 
og til alle andre september damene[:D]
 
god helg til alle :P noen tips på hva man kan gjøre i helgene?.. e som oftest aleina på kveldene..
 
til uken har min kjære fri[:)] Tror jeg har godt av litt data fri også[8D] ingen alene kvelder[:)][:)][:)] juuuhuuu.
 
min jobber skift, så det blir mange alene dager/kvelder. Har flyttet til en ny plass så jeg kjenner nesten ingen her.... så det er lite å finne på...
 
Back
Topp