Septemberdamenes skravletråd

det gjør den utvilsomt..

men dette må jo være tidenes dårligste skravletråd..;)
 
ORIGINAL: maman

He,he vi har jo så mange andre morsomme tråder hvor vi få sagt alt-glemmer den av jeg[:D] 
 
Har forresten laget lasagne ikvled og det har jeg ikke laget på hvertfall 2 år, har spist så jeg har vondt i magen, med brownie til dessert, deilig!!
 
er så jeg har mest lyst å bare trille i seng, men det er vel rent for ille[:D][:D] 

Mmmmmmm.... Brownies *sikle sikle* 
 
Du er flink du maman[:)]
 
ORIGINAL: maman

Hehe ikke la deg lure, Browniesene var ferdig kjøpt, men gode-nam,nam
 
Fikk frokost på sengen idag og da hadde Sambo puttet med et stykke der og[;)] Ikke så verst-han har det visst i seg[:D]

Vi får prøve å få opp skravletempoet litt..............................

Åh! Du er da heldig, er det ikke sånn at franskmenn er veldig romantiske da??[8D] (han er fransk, eller?[8|]) Frokost og brownies på senga, det kan jeg bare drømme om ihvertfall[:D] hihi!
 
Og ja, ser folk sier det er en dårlig skravletråd så da må man få opp tempoet[:)] Selvom jeg syns dere har vært flinke jeg da[;)]
 
test :)


 
ORIGINAL: maman

ORIGINAL: LinnØH

ORIGINAL: maman

Hehe ikke la deg lure, Browniesene var ferdig kjøpt, men gode-nam,nam
 
Fikk frokost på sengen idag og da hadde Sambo puttet med et stykke der og[;)] Ikke så verst-han har det visst i seg[:D]

Vi får prøve å få opp skravletempoet litt..............................

Åh! Du er da heldig, er det ikke sånn at franskmenn er veldig romantiske da??[8D] (han er fransk, eller?[8|]) Frokost og brownies på senga, det kan jeg bare drømme om ihvertfall[:D] hihi!

Og ja, ser folk sier det er en dårlig skravletråd så da må man få opp tempoet[:)] Selvom jeg syns dere har vært flinke jeg da[;)]


He,he du skal se det kommer seg, om du ikke har fått deg en overraskelse allerede idag.Fikk ikke noe ifjor[;)]
Joda,han er fransk, men om de er så romantiske vet jeg ikke-er litt varierende med han ihvertfall[:D]



Hihi! Er i hvertfall det de skryter på seg i filmer og sånt [:D]
 
ja, jenter! har vi noe mer å skravle om??

hvordan liker dere vinteren??;)
 
Er ikke så glad i vinteren når det er kaldt, men når det er passe varm og sol syns jeg den er helt topp[:D]
Men sommer er best! Sol og varme mmmmmm
 
det er greit med et par dager vinter, men sommer er absolutt favoritt her også! gleder meg vilt til utepils, og vaaaarme[:)]

høres deeeeeilig ut med vårfølelse!:) håper den kommer hit snart også!
 
ORIGINAL: badeanda

det er greit med et par dager vinter, men sommer er absolutt favoritt her også! gleder meg vilt til utepils, og vaaaarme[:)]

høres deeeeeilig ut med vårfølelse!:) håper den kommer hit snart også!

Jaaaa...utepils! [:)][:D][:)][:D]
 
[:D]
 
Back
Topp