Septemberdamenes skravletråd

AiAiAi

Forelsket i forumet
Skal vi se om vi klarer å holde denne tråden i live til vi flytter videre til "født i september 08"?
En skikkelig laaaang skravlis?[:D][:D]
 
Bare til å skravle ivei!!![:D][:D][:D]
 
Hmmmm..

Vi kan skravle om ..... været?
 
ORIGINAL: * Babysyk *

Det regner her [:'(]

Forresten så tørr jeg ikke ha sex [:)] Stakkers sambo [8D]


Her og regner det[:'(]
Håper ikke jeg mister lyssten helt slik som i forgje svangerskap[8|]
 
Her regne det å!! [&:]          
Hater regn! [:@] Blæææh![:'(]
 
usj.. regn her også[:'(] ..men da er det hvertfall godt inne, men fyr i ovnen, pc, tv og godis... har sikker lagt på meg 20 kilo på marsipan og sjokolade i jula[8D] ..
 
jeg håper det bare er stille før stormen her og at det snart dukker opp mange prateglad ny gravide med termin i september[:D]
 
Nå er jeg her! Prøve å lage litt liv i leiren..

Hva har damene gjort på i dag da?

Jeg har vært å fått tak i pinnekjøtt til nyttårsaften og så var jeg innom en sports butikk som har hatt en liten brann og nå selger ut alle varene sine med 70% avslag på alle varene pga røykskader(?)
Jeg kjøpte fjellsko til meg selv og 8 par Ullvang ullsokker med antiskli under til Knotten min til en samlet sum til 150 kroner[:D]
 
ORIGINAL: * Babysyk *

ORIGINAL: AiAiAi

Nå er jeg her! Prøve å lage litt liv i leiren..

Hva har damene gjort på i dag da?

Jeg har vært å fått tak i pinnekjøtt til nyttårsaften og så var jeg innom en sports butikk som har hatt en liten brann og nå selger ut alle varene sine med 70% avslag på alle varene pga røykskader(?)
Jeg kjøpte fjellsko til meg selv og 8 par Ullvang ullsokker med antiskli under til Knotten min til en samlet sum til 150 kroner[:D]



Wow, det var billig [:D]

Pinnekjøtt ja. Det skal vi ha i morgen igjen. Gleder meg. Er så salt syk om dagen. Liker egentlig ikke pinnekjøtt så godt, men nå er det godt [8D]

Jeg har ikke gjort så mye. Slappet av. Handlet. Vasket noen klær. Sovet litt. Et så trøtt! Og ikke minst hissig og grinete... Stakkers sambo [:)] 

Sambo skal ut en tur i kveld og feire nyheten, hehe. Mens jeg får besøk av en venninne snart [;)] 

Henger nok litt her etterpå [:D]




Jeg gleder meg som en liten unge til nyttårs aften til pinnekjøttet! Det er det bestaste som finnes[:D]

Hissig og grinete ja. Jeg har ikke begynt med det enda. Sambo har tatt helt skrekken av forgje gang jeg var gravid. Jeg var visst helt forferdelig da[:o][8|][8D]
Har en spesiell hormonell historie som ingen lar meg glemme[:D][&:]
Jeg er bare sååå trøtt om dagen. Sovner sittenes ibesøk og greier...[&:]

I kveld har vi  besøk av ett vennepar. Gubben tar seg en øl og jeg later som jeg drikker[;)]
 
ORIGINAL: * Babysyk *

ORIGINAL: AiAiAi

ORIGINAL: * Babysyk *

ORIGINAL: AiAiAi

Nå er jeg her! Prøve å lage litt liv i leiren..

Hva har damene gjort på i dag da?

Jeg har vært å fått tak i pinnekjøtt til nyttårsaften og så var jeg innom en sports butikk som har hatt en liten brann og nå selger ut alle varene sine med 70% avslag på alle varene pga røykskader(?)
Jeg kjøpte fjellsko til meg selv og 8 par Ullvang ullsokker med antiskli under til Knotten min til en samlet sum til 150 kroner[:D]



Wow, det var billig [:D]

Pinnekjøtt ja. Det skal vi ha i morgen igjen. Gleder meg. Er så salt syk om dagen. Liker egentlig ikke pinnekjøtt så godt, men nå er det godt [8D]

Jeg har ikke gjort så mye. Slappet av. Handlet. Vasket noen klær. Sovet litt. Et så trøtt! Og ikke minst hissig og grinete... Stakkers sambo [:)] 

Sambo skal ut en tur i kveld og feire nyheten, hehe. Mens jeg får besøk av en venninne snart [;)] 

Henger nok litt her etterpå [:D]




Jeg gleder meg som en liten unge til nyttårs aften til pinnekjøttet! Det er det bestaste som finnes[:D]

Hissig og grinete ja. Jeg har ikke begynt med det enda. Sambo har tatt helt skrekken av forgje gang jeg var gravid. Jeg var visst helt forferdelig da[:o][8|][8D]
Har en spesiell hormonell historie som ingen lar meg glemme[:D][&:]
Jeg er bare sååå trøtt om dagen. Sovner sittenes ibesøk og greier...[&:]

I kveld har vi  besøk av ett vennepar. Gubben tar seg en øl og jeg later som jeg drikker[;)]



Fortell [:D]

Og hvordan klarer du å late som du drikker [8|]

Drita nå kanskje, hehe [8D] 



Schkååååål! [:D][:D] Nå begynner jeg å bli godt dritings her ja[8D] Hehe neida... jeg har tatt meg ett glass alkoholfri øl[;)]

Angående den historien så var jeg ca halvveis i svangerskapet, gubben skulle innom jysk på vei fra jobb å kjøpe ett kjøkkenbord med stoler. Jeg satt såå spent å venta og klar til å montere dette. Gubben kom hjem uten bordet fordi de var tom. Jeg begynte å stor tute og bælje som en annen tulling. Jeg ville ha det bordet NÅH!! Det hele endte med at gubben måtte kjøre på motsatt side av fylket(ca 1,5 times kjøring) for å få tak i det i en annen butikk[8D]
Før gubben kjørte ut igjen så kom jo hele familien på besøk(hadde akkurat flytta i ny leilighet) og da låg jeg inni sengen og hulka og grein og jeg måtte jo forklare hva som var gale. De ble jo rent beskymret...[8|][8D]
 
Syns det var skjedd mye her siden sist jeg var innom jeg.
Nå er jeg så sliten og lei, at jeg er på vei i seng. det tar på å jobbe 7timer torsdag, 12 timer fredag og 6timer i dag. Tror jeg må roe ned litt nå.
 
Men, jeg har jo fått noe bra utav det. Kjøpte meg bærbar pc i lunchen i dag, siden jeg klarte å helle kaffe i tastaturet til den gamle. Siden den gamle var utgått for lenge siden, med windows98, og ingen mulighet for oppdatering (for lite minne) og jeg har sikla etter en bærbar lenge, så syns jeg at nå var det på tide. Og det skal jeg ha rett i. Nå kjenner jeg tilogmed at jeg har lyst til å bli kreativ igjen..
 
God natt alle sammen..
 
natta IzaDora.. sov godt.. tror jeg snart skal ta turen i loppekassa jeg og.. er så utrolig trøtt om dagen..
helt forferdelig.. vi hadde besøk i kveld og jeg har bare gjespet hele tida[&:] hehe.. stakkar de trodde vel jeg kjeda meg...
(hadde de bare visst[;)]hehe...)...
 
jaja... drøm søtt alle september damer[:D]
 
God morgen alle sammen!

Ja nå har vi kommet til årets nest siste dag.
Noen som har noen spesielle planer for dagen?

Jeg skal en tur på besøk til mine foreldre og si takk for det gamle, skrelle potetet og kålrabi og så skal vi kose oss med en film i kveld. I am Legend med Will Smith[;)] Så med andre ord en rolig dag[:)] Skal også ut å gå en liten tur med Knotten[;)]
 
jeg har ingen spennede planer.. kunne godt tenke meg å ut av huset, men vi får se...
Nathaniel er på trilletur med nabojenta, så tenkte egentlig å vaske og rydde litt mens jeg har sjansen.. må bare løsrive meg fra BV først... hehe...
 
ORIGINAL: AB

jeg har ingen spennede planer.. kunne godt tenke meg å ut av huset, men vi får se...
Nathaniel er på trilletur med nabojenta, så tenkte egentlig å vaske og rydde litt mens jeg har sjansen.. må bare løsrive meg fra BV først... hehe...


Det er ikke alltid like enkelt. Har pøvd det selv ett par ganger[8D][:D]
 
sånn... nå har jeg vaska stue, kjøkken, 2 bad og ei gang... ganske fornøyd[:)]
bortsett fra at det er 70kvm til som trenger en vask og jeg skulle tørka støv... men nei! nå er det nok for i dag.. huff, liker ikke å vaske på søndager... men siden lillegutt er ute på tur og mannen min ligger å sover var det en ypperlig sjanse...
 
men nå er jeg så kvalm og sliten... så nå vil jeg kose meg på BV litt og drikke ett stort glass cola[8D]
 
kos deg med pinnekjøtt Babysyk[:D] hørtes deilig ut!!
 
nå har jeg laga meg kakao og krem... koser meg...og spise marispanpølser...
Men jeg har lagt på meg denne jula, så 2.nyttårs dag er det slutt... men til da.... nam nam..[8D]
 
 
å finner dere på i kveld?
 
finn på lite.. går bare på do å sånt..[8D]
 
Back
Topp