Septemberdamenes skravletråd

ORIGINAL: jtv

min jobber skift, så det blir mange alene dager/kvelder. Har flyttet til en ny plass så jeg kjenner nesten ingen her.... så det er lite å finne på...

 
jepp, samma her, en uke kveld og en uke natt. Da blir det mye alene[:-] Og når man har en på 2 i tillegg er det ikke lett å finne på så mye om kveldene, TAKK GUD for bv[8D]
 
hvor bor du henne?
 
13 uker i dag[:D][:D][:D][:D][:D] torsdag er det ul, håper alt står fint til med lilel bøllefrø i magen[:)]
 
ha en god natt jenter.. jeg skal til jordmor i morgen tidlig og er veldig spent[:D]
Håper på å høre hjertelyd[:D]
 
kos dere så lenge[:)]
 
Skulle til jm i går jeg men hun var syk....så det blir på tirsdagen istedet...håper på å få høre hjertelyden da[:)] Håper alt er bra med alle[:D]
 
Blir liksom i så godt hummør av den følelsen![>:] Har vært kvalm mye lengre denne gangen enn sist jeg også[>:] juggi!!!!!!!!!!!!!! og nå er jeg så trett...kan ikke sove...må passe butikken, så skal jeg hente sønnen i barnehagen, også lage mat,,kanskje slappe av litt etter middag, ut sammen med gubben og sønnen for å gjøre litt i hagen[:D] inn for å legge sønnen og ut når han har sovnet for å gjøre stall og fortsette å jobbe mere....hater å ha lagt opp hele dagen til jeg sovner! Men i morgen da skal jeg og sønnen være sammen og kose oss:) det er vår dag[:D] da er vi ute og tjoner i hagen, inne og tar helgevasken, rydder og herjer og koser oss orntlig[:D][:D][:D][:D]
 
Kom på noe en barnepleier sa til meg før jeg dro i fra sykehuset etter å ha født Tobias: Nå må du ikke forvente for mye av deg selv, husk for mange år siden så hadde nybakte mammaer hjemmehjelp til sin disposison etter fødselen,,,idag skal jo alle være superkvinner, men det er jo litt viktig å sette seg ned å være mamma for den du har båret inni deg i så lang tid også...Huset blir altids rent og bollene blir alltids bakt, det er ikke støvdottene folk ser på når de kommer på besøk, det er det lille Nurket[:D]
 
Må nesten si takkf og pris for at påsken snart er over! Det er jo alt for mange helligdager. For min del har jeg vært hjemme hos familien med påskefri, mens samboeren sitter igjen på andre kanten av landet med jobben. Savn!

Hvordan har deres påske vært?

Forresten, kan noen hjelpe meg med hvordan jeg også kan få inn bilde under navnet mitt når jeg legger inn innlegg, og sånn der nedteller til babyen kommer nederst på innlegget? Jeg vil jo også ha [:)]

Ta en titt på min baby-blogg: baby.mariaalexandrahu.com
 
her har påska vært helt ok.. vi har vært omtrent innesnødd de 2 siste dagene, men vi har kost oss med oss med god mat og lekt både inne og ute med lillegutt[:D] I morgen er det lammelår hos mine foreldre og på mandag er det lammelår hos svigers, så vi skal nok få det fint[:D]...
 
når det gjelder babyen i magen, ser alt bra ut.. men følte magen min så tynnere ut i dag.. har liksom følt jeg har hatt litt gravid mage de siste ukene, men i dag var den nesten normal.. men kjenner litt bevegelser, så tror nok babyen har det greit...[:D]
 
god påske videre jenter!!!
 
her har vi bare vært hjemme. holder på å pusse opp badet så valgte å jobbe med det framfor å bruke tid og penger til å reise bort. har egentlig vært fantastisk herlig å ha fri fra jobb og slappe av i noen dager.
 
det er deilig å være hjemme også. jeg har en utrolig deilig dag med dataen på fanget og tv i bakgrunnen og en kopp te ved siden av meg. livet er herlig[:D]
 
ORIGINAL: nannaanita

ORIGINAL: miss zeta

det er deilig å være hjemme også. jeg har en utrolig deilig dag med dataen på fanget og tv i bakgrunnen og en kopp te ved siden av meg. livet er herlig[:D]

Ser du meg?? Sånn er jeg og nå! Godt hjemme, men jeg kunne godt tenke meg en hyttetur før mini dukker opp asså!

 
he he. er kjekt med hytte turer ja, i sommer skal vi leie en hytte, blir ikke noe kjekt å reise til syden med stor mage og hetetokter. syntes jeg ser meg vagge av gårde som en pingvin, blir spennende å se hvor stor vi kommer til å bli.
 
ORIGINAL: flise lin

ÅÅÅÅ,jeg sliter sånn med hodepine,hele dagen...
Pluss at jeg får vondt i øret/ørene.

De sier jeg kan prøve med nesespray for å åpne kanalene og slikt.
Men jeg føler ikke at det hjelper...

Spiser jo paracett som jeg har fått lov til av legen,men jeg har ikke lyst til å overdrive bruken heller.

Noen som har tips elelr gode råd som funker for dere????

 
huff.. ikke noe godt... har ikke så mange råd annet enn å ta paracet..
jeg sliter med mye migrene og siden jeg ikke kan ta mine vanlige medisiner er det paracet det går i...får i hvert fall sovet..
 
jaja.. kan ikke så mye annet enn å ønske deg god bedring og håpe du blir fort frisk...
 
Åh det hadde vært herlig å gjort....skal handle litt til beibien i sommer jeg, men av erfaring så vet jeg at vi kommer til å få MYE når H*N kommer til verden[:D]
 
hei jenter..
nå var det ei stund siden.. har dere det bra?
 
jeg kom hjem fra oslo i går kveld.. har vært der med mamma på riksen, hun har operert ut livmora og eggstokker pga kreft.. så har vært ei tung uke, men det ser lyst ut[:)] 
 
Ellers begynner jeg på aktiv sykemelding fra og med mandag, så det blir jo spennende og se hvordan det skal gå å komme i gang på jobb igjen. Har fått litt bekken plager, så får prøve å ta det med ro....
 
nei, nå skal jeg til frisøren[:D] vi snakkes.. kos dere!!
 
Hei Jenter!
 
Jeg er fersk her inne, og har ikke egentlig fått så mye kontakt på disse sidene enda, men jeg lurer på et par ting som kanskje noen av dere kan hjelpe meg med?
 
For det første leter jeg meg sprø etter snekkerbukser. Om det er en vanlig eller en i mammastr er egentlig ett fett, men de er visst umulig å oppdrive? Kanskje noen av dere har tips til hvor jeg kan lete? Det eneste eksemplaret jeg fant var på Polarn O' Pyret, men i den så jeg ut som en Teletubby (!) Tenker at en vanlig snekkerbukse sikkert funker greit, bare den er stor nok.
 
Også så jeg en forkortelse her inne jeg ikke forsto noe av -MA? hva er det? Og det hørtes ut som noe å bekymre seg over...
 
Jeg er 33 år og førstegangsfødende, og har nok en tendens til å være litt vaktsom på ting å bekymre seg over.. [:)]
 
Setter stor pris på om noen vil svare, enten det er til hjelp eller ikke[;)]
 
klem!
 
Tusen takk for svar![:)]
Ble litt klokere nå. Men dette med MA... Når tegnene forsvinner... noen som kan forklare det nærmere? Jeg kjenner at det bobler litt, som rumpetroll eller sommerfugler, men jeg vet jo ikke om det er babyen eller bare magen som romsterer litt. Jeg har fått litt mer mage enn ellers, men har jo en sjokolademage å drasse på også, så det er heller ikke helt godt å si
Ellers opplever jeg litt av disse smertene ved at båndene rundt livmoren strekker på seg. Kvalmen er MYE bedre, men får et og annet tilbakefall en og annen ettermiddag eller kveld.
 
Hvordan opppleves graviditeten for dere andre som skal føde i september? Jeg vil gjerne høre fra dere, både for å roe mine egne nerver, og for ikke å drive samboeren min til vanvidd med alle spørsmålene mine og uroen min
 
Klem!
 
Back
Topp