Septemberdamenes skravletråd

jeg bestilte også jordmor time i dag.. skal den 11. mars visst jeg husker riktig.. skrev det nå ned[;)]
Blir spennende[:D]
 
god bedring nnugni.. ikke noe godt med bronkitt[:(]
 
skal til legen på første kontroll på tirsdag, da skal jeg bestille meg en jordmor time. Ingen anelse hvor jeg skal ringe, så satser på hun har noen tlf nr til meg[:)] Sist brukte jeg bare jm, myyyyyye bedre enn lege[:D][:D][:D]
 
[;)] hei alle sammen :) må neste menge meg med her jeg også nå ;) var på ultralyd den 07.02 og der så jeg en liten spire og hjertet som slo fort [;)] d e er utrolig va man kan se så tidlig [;)] er det flere her som har vært på ultralyd?
 
kunne gjerne tenkt meg og dra på 3D ul jeg også,men må helt opp til trondheim vis ikke og det blir det vell aldri annledning til[;)] siden jeg er første gangs gravid er det en del spørsmål jeg har,hehe :) hvor vanlig er det at alt går bra vis man ser hjertet slå så tidlg?
 
det var litt godt og å høre det [;)]gleder meg til jeg har passert 12 uke da slipper je og bekymre meg for my,hehe
 
ORIGINAL: More

Håper folk har hatt en fin uke[:)] noen som vet om det er vanskelig å få ny sykemld, når den er gått ut? Er ennå fremdeles like kvalm. Er det en viss grense for hvor mye sykemeldt en har "lov" å være??


det lurer jeg egentlig og på...jeg har vært sykemeldt i snart 5uker pga kvalmen, men er ikke blitt bedre sånn som legen min sa jeg skulle bli.. er egentlig blitt verre. Spiser mindre, kaster opp og svimmler..
må nok spørre pent om lengre sykemld.. orker ikke på jobb når jeg er sånn....[8|]
(pluss at jeg fikk vite i går at mamma har fått kreft så er ikke helt i slaget...)
 
kjenner jeg har noen gode dager nå[:)]Litt deilig, men så har jeg noen( en del) dager som rett og slett er helt grusomt[&o][&o][&o] Kaster opp og er så dårlig at jeg ikke fungerer.. Lurer på hvordan det blir i forhold til jobb, skal til legen på tirsdag... Og mest sannsynlig på jobb igjen onsdag. Skal jo bli deilig å komme seg ut blant folk igjen, men orker ikke gå rundt å være dårlig på jobb... Kjenner humøregt er mye bedre nå, slet virkelig på å jobbe, kan ikke takke legen nok for denne sykemld..
 
men ingen vet jo jeg er gravid, så ingen vet om sykemld... føler meg igrunn litt dum når familien spør om jobb ol.... men orker ikke si noe enda... hehe...deilig å være hjemme og ingen vet om det igrunn[8D] Da får jeg virkelig slappet av[:)]
 
ORIGINAL: Caitlyn

Det er ikke lett å få høre når noen i familien har kreft..
Jeg krysser fingrene for at alt går supert[:D]


 
håper det[:)] tusen takk!!
 
ORIGINAL: Caitlyn

Det er ikke lett å få høre når noen i familien har kreft..
Jeg krysser fingrene for at alt går supert[:D]



Hvilken type kreft har hun?? Det er en forferdelig sykdom altså..:(
 


SV: Septemberdamenes skravletråd

Vis relaterte tråder: (i dette forumet | i alle forum)

Innlogget som: AB
ORIGINAL: badeanda

ORIGINAL: Caitlyn

Det er ikke lett å få høre når noen i familien har kreft..
Jeg krysser fingrene for at alt går supert[:D]



Hvilken type kreft har hun?? Det er en forferdelig sykdom altså..:(

 
Livmorkreft.. så sjansene er gode for å bli helt frisk.. bare det ikke har gått for langt å har spredd seg...
 
første gang jeg kikker innom her.. kjekt å se at det er mange som venter små i september
 
Har dere hatt en fin Søndag?
 
Nå begynner tannpinen sakte men sikkert å gå over!!!!JEEEEEEE[:D] Nå er jeg glad:) Til deg som fikk høre om mamman din: Føler med deg og krysser fingrene for at dette går bra, de kan mye om dette idag.
 
Mitt første innlegg på denne skravletråden, kommer liksom ikke på å skrive her [:)]
Hvordan har dagen deres vært da?
Uff jeg har hatt en litt kjip da. Var på jobb i dag, første gang på 2 uker..
Trodde kvalmen hadde sluppet litt taket, men i dag blomstret den virkelig opp igjen. I tillegg har jeg blitt forkjølt, og slakk! Har også vært i en grusom trist begravelse i dag[:(]
Sambo er også syk, så vi har bare ligget i hver sin ende av sofaen i hele ettermiddag og kveld!
 
Hehe, uff, her var det mye klaging gitt, men det hjelper virkelig å få klaget seg litt![;)]
 
her har vi vært på første tilvennings dag i barnehagen med Nathaniel[:D]
det gikk veldig bra, så det er godt[:D] ellers har jeg fått 2 uker til med sykemld.. er sinnsyk dårlig om dagen.. men men.. det er verdt det til slutt[:)]
 
ha ei super natt jenter!
 
God morgen jenter.

I dag skal jeg på min første treningstime på leeenge[;)] Har meldt med inn på trenings studio og skal trene 2-4 ganger i uken. Skal prøve å holde meg litt mer fit og stram og ikke legge på meg så mye som med nr 1[;)]
Blir jo veldig moderat trening men alt er bedre enn ingenting ikke sant!?[:D]
 
Hvorfor er jeg 12 uker på vei i Barnimagen men jeg er 11+2 her? Noen som vet?
 
Det står nok ikke at du er 12 uker på vei på barn i magen.. men det står sikkert at du er i din 12. uke.. Det er litt forskjell... Når du er fra 11+1 til 12+0 så er du i tolvte uke... men du er kun 11 fullgåtte uker.. Skjønner du? hehe er ikke så flink til å forklare..
 
Skjønner[;)]
 
Så deilig på spa da More[:D] Må kose deg masse!!!
Jeg har vært å fått ansiktsbehandling med masasje i dag og fått voksa brynene og farget vippene, deilig å bli dullet med.. en super julegave fra svigers[:D] de er snille!!!
 
Men snakka med mamma i stad, hun har vært å fått utskrapning i dag (hun har fått livmorskreft). Hun var ikke så veldig glad stakkar. Kreften er ondartet og hun må til oslo å få operasjon.. men pappa vil ikke være med ho stakkar[&:] Sa jeg kunne være med ho hvis jeg bare kan få fri på jobb da.. jeg håper det for hun kan jo ikke reise alene... er sykemeldt enda, men er bare 1,5 uke igjen, så visst kvalmen er borte da, så må jeg jo egentlig tilbake på jobb, men mamma er jo viktigere[:(]
 
Back
Topp