Septemberdamenes skravletråd

Jeg føler meg så GAMMEL noen ganger! Har ikke hadt en A4 oppvekst, men har valgt å ikke la det gå inn på det livet jeg vil leve. Nå har det seg alikevel sånn at jeg automatisk prøver å finne ro og trygghet og det har jeg funnet nå. Har et flott og trygt hjem med en ektemann som elsker meg og en herlig sønn...men noen ganger føler jeg meg mange tiår eldre enn det jeg er...sitter og ser for meg pensjonsalderen og alt mulig rart og jeg er bare 25 år..så kan det gå en dag og jeg går og tenker at jeg vil ikke bestemme meg for om jeg er ferdig med å få barn enda for jeg er bare 25 år enda!!! (gubben vil ikke ha flere for han har en sønn i fra før og vi sliter en del med hans x og hennes oppførsel) så jeg er jo så selvmotsigende! Men jeg har virkelig sett for meg at jeg skal ha tre barn og klarer ikke helt å venne meg til tanken på at dette er det siste...synes det er trist og blir veldig lei meg når jeg tenker på det...og det ble jeg før jeg ble gravid også, så det er ikke bare graviditetshormoner[&o] Sukk...er rar jeg...[8|] 
 
ser at det er fortsatt mange med fritidsproblemer.Pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt...OMG
 
ORIGINAL: SvarteVinger

ser at det er fortsatt mange med fritidsproblemer.Pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt...OMG

 
[8|]
 
ORIGINAL: ¤GravidLisska¤

ORIGINAL: SvarteVinger

ser at det er fortsatt mange med fritidsproblemer.Pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt pjatt...OMG


[8|]

 
[8|][8|]
 
Svarte vinger kan ignoreres, han gjør sånt innimellom.

 
 
Til deg som føler deg gammel, håper du får alle de barna du ønsker deg!!!
 
Jeg er ikke så kvalm lenger, men det er fortsatt merke i sofaen etter at jeg lå strak i nesten 10 uker med kvalme... Og nå lurer jeg jammen på om jeg kjenner en antydning til bekkenløsning også. Men er ikke helt sikker på hvordan dette egentlig skal kjennes ut, så det kan godt være vanlig "ømhet" eller stølhet..
 
Så hva er tegnene nå da, når vi er kommet så langt?
 
Jeg kan kjenne litt "rumpetroll" men aner ikke om det er babyen eller andre rumlinger fra nederst i magen..
 

Neste uke skal jeg til UL, og jeg både gleder og gruer meg[&:]
 
[:)]
 
Kult! Håper du får en bra opplevelse med ultralyden[:D]
 
ORIGINAL: * supermamma*

weeee. ultralyd i morgen[:D]

 
lykke til[:D]
 

Gratulerer, så moro! [:D]

Jeg var på UL forrige uke, men h*n lå langt bak mot ryggen med bena opp mot hodet, så hun så ikke helt hvilket kjønn det er. Har en sterk følelse for at det er jente, men man vet jo aldri... Hun mente det kunne se ut til at jeg har rett, ut ifra fasongen på bekkenet, men har fått ny time den 8. mai, kanskje vi ser det bedre da???

Spent! Håper på min egen lille prinsesse!
 
Fremdeles litt gretten for at jeg ikke har noe mulighet for å kunne få vite kjønnet før fødselen[:@] Men god søndag da[:D] Har sovet lenge[:D]
 
Også er jeg snart hallveis i følge mensterminen min!!!!!!!!!HAHAHAHA!!!!!
 
Dum di dum di dei!
 
Jeg har vært på ultralyd og skal ha en liten gutt!!! Så nå trenger jeg navneforslag, for han kan jo ikke hete Jenny nå[:D]
 
Skal legge det inn på statistikksidene til septemberklubben, siden første magefølelse sa jente...
 
Og nå er det liv i leieren, kjenner spark og riv og røsk når livmoren strekker seg. Det setter en liten brems på hagearbeidet, men godt å kjenne på at alt føles normalt[:)]
 
 
 
Lurer på om doktoren synes jeg har gått opp fot lite i vekt jeg[>:] hmm 2 kg på 21 uker
 
Treff for alle gravide i Drammen tirsdag 29.07.08, på Pigen kl 18:00.
Alle er hjertelig velkomne, koselig å treffes og skravle litt. :)
Bare å møte opp for de som vil!
 
sjokolade ja, tror mi snuppa reagerer på sjokolade og melk, er vertfall redd for det!
jeg ser i gode og onde dager, den evige serien som aldri kommer videre:)
 
I dag er gutten to uker gamel og alle har jo villet se han.Det er jo greit. Men først i går er første dagen vi har vært alene hele dagen uten besøk. Det var utrolig deilig.. Men vedder på svigermor ringer seinere for hun har jo ikke sett han siden torsdag.. Den damen har lyst å treffe barnebarnet sitt hverdag og ja jeg skjønner det. Men forstår hun ikke at vi trenger å hvile oss?
 
Back
Topp