September :)

Enig. Det sa eldste her hjemme mamma uken går så fort
Det er hektiske hverdager her i høst, rett og slett svært mye som skjer hver uke og vi bare trekker pusten og blinker så er det helt igjen og den er over før vi rekker nyte den og så er det på igjen. Og før vi vet ord av det så er det vel jul...
 
Det er hektiske hverdager her i høst, rett og slett svært mye som skjer hver uke og vi bare trekker pusten og blinker så er det helt igjen og den er over før vi rekker nyte den og så er det på igjen. Og før vi vet ord av det så er det vel jul...
Ja samme her.
Her begynte han i andre klasen men 27 elever i sin klasse idag. Er spent hvordan det kommer til at gå når de er så mange.
Idag er det fotball trening på eldste.
Imorgen skal en på sykehuset så hun blir levert på skolen etter kl 10.
Så er det borte kamp på eldste. Faren kjører.
Onsdag skal eldste til lege og tannlege så hans skole dag forsvinner en hel del.
Så har mellomste hjemmekamp og vi har foreldremøte samme tid.
Torsdag er det vel trening på eldste så er det stille. Eller nja stille og stille. Eldste har bursdag på lørdag og det blir feiret av oss her hjemme.
 
To unger har spilletime i dag 1720 og 1740, 20 min spilling. Så skal hun som har den siste rett videre på fotballtrening med oppmøte 1820

Innimellom der en plass skal helst alle fem spise middag, enten samlet eller hver for oss
 
To unger har spilletime i dag 1720 og 1740, 20 min spilling. Så skal hun som har den siste rett videre på fotballtrening med oppmøte 1820

Innimellom der en plass skal helst alle fem spise middag, enten samlet eller hver for oss
Det er eldste og yngste som spiller, og yngste på fotball, mellomste er på fritidsklubben og jeg er fortsatt på jobb til jeg henter henne der kl 19 ser det ut som

Utenom det at jeg er så lenge på jobb er disse aktivitetene altså en helt normal mandag.
 
Endelig i uke 33 i graviditeten! Blir tryggere for hver uke! Sånn sett deilig med høst!
 
Dere som har barn som går hos kjeveortoped. Går det an og spør om man kan hoppe over en betaling og heller betale den nest gang man er der?
Har vart litt mye utgifter denne måneden. Jenta har en time og jeg ser at jeg ikke klarer og betale neste time før lønn kommer in på kontoen.
 
Dere som har barn som går hos kjeveortoped. Går det an og spør om man kan hoppe over en betaling og heller betale den nest gang man er der?
Har vart litt mye utgifter denne måneden. Jenta har en time og jeg ser at jeg ikke klarer og betale neste time før lønn kommer in på kontoen.
Vi har fått beskjed om at vi deler det opp slik vi ønsker, men at alt skal være betalt innen ett år. DEt var slik med eldste også, de går to helt forskjellige steder, så tror du kan gjøre det.
 
Vi har fått beskjed om at vi deler det opp slik vi ønsker, men at alt skal være betalt innen ett år. DEt var slik med eldste også, de går to helt forskjellige steder, så tror du kan gjøre det.
Tusen takk. Husker de sa noe sånt til og ja nå når du sier det. Da skal jeg spør litt fint og si at vi ønsker og betale nest gang.
Ikke lett at dekke opp alt til tider.
Blir ikke bedre da eldste har tannlegetime imorgen og jeg er 100% på at de blir vidare til kjeveortoped på han og.
Dokk han får vel søskenmoderasjon.
 
Tusen takk. Husker de sa noe sånt til og ja nå når du sier det. Da skal jeg spør litt fint og si at vi ønsker og betale nest gang.
Ikke lett at dekke opp alt til tider.
Blir ikke bedre da eldste har tannlegetime imorgen og jeg er 100% på at de blir vidare til kjeveortoped på han og.
Dokk han får vel søskenmoderasjon.
Nei, det er ikke lett alltid og får man to på en gang så blir det fort dyrt. Her får vi også søskenmoderasjon, heldigvis.
 
Hos oss gikk det vel ca et par mnd fra den ene fikk av strengen til den neste fikk på. Søskenmoderasjon gjør hennes noe billigere, men jeg ser for meg t yngste sikkert kommer etter om noen år...

Vi betalte hver gang vi var der, men vi kunne nok fått faktura så vi kunne vente med betalingen om det var nødvendig
 
Tirsdag, i dag er det heldigvis ikke så mye aktiviteter. En på korps og en på fotball. Sistnevnte høres ikke så kjekt ut, det striregner. menmen, min oppgave er å følge korpset, og de er inne. Mannen får ta seg av å bli våt
 
Hos oss gikk det vel ca et par mnd fra den ene fikk av strengen til den neste fikk på. Søskenmoderasjon gjør hennes noe billigere, men jeg ser for meg t yngste sikkert kommer etter om noen år...

Vi betalte hver gang vi var der, men vi kunne nok fått faktura så vi kunne vente med betalingen om det var nødvendig
Har også betalt hver måned men denne gang ble time så seint på måned og andre utgifter så ble litt mye.
Ja det var lurt kan ju bare spør om fakura så kan jeg betale den etter noen dager:)
Her går mellomste ennå hos kjeveortoped og skall gå der i sa 1 år til.
Så her dekker vel søskenmoderasjon.
Må si sånn som jenta sa til storebror du skal vær glad at jeg har der for da får du det litt billigare ;)
 
Har også betalt hver måned men denne gang ble time så seint på måned og andre utgifter så ble litt mye.
Ja det var lurt kan ju bare spør om fakura så kan jeg betale den etter noen dager:)
Her går mellomste ennå hos kjeveortoped og skall gå der i sa 1 år til.
Så her dekker vel søskenmoderasjon.
Må si sånn som jenta sa til storebror du skal vær glad at jeg har der for da får du det litt billigare ;)
Søskenmoderasjon får man så lenge man har hatt en unge før gjennom det (og faktisk hatt kostnader til denne) uansett om de er ferdige for fem år siden eller holder på samtidig, heldigvis.
 
Søskenmoderasjon får man så lenge man har hatt en unge før gjennom det (og faktisk hatt kostnader til denne) uansett om de er ferdige for fem år siden eller holder på samtidig, heldigvis.
Takk for info det med 5 år visste jeg ikke. Alt det me lærer oss her inne :)
 
Takk for info det med 5 år visste jeg ikke. Alt det me lærer oss her inne :)
Det er ikke noen grense på fem år, det vdr bare et eksempel. Så lenge de er søsken og det har vært utgift på den eldste så er det søskenmoderasjon på den neste. Uansett hvor lenge siden. Fem var bare et eksempel. To eller to eller atten. Det har ikke noe å si.
 
Back
Topp