Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra du fekk rask timeJeg skal opereres i november allerede. Wow. Litt ør og svimmel, gått fort
Ble positivt overrasket.Så bra du fekk rask time
Hoppes operasjon er vellykket.
Gratulerer med 11 åring11 åring i huset idagTiden går fort
Stas for eldstemann i huset. Frukost på senga med en mini mini PRIME kakeGratulerer med 11 åring![]()

Prime kake?Stas for eldstemann i huset. Frukost på senga med en mini mini PRIME kake![]()
Ja drikken PRIMEPrime kake?
Kanskje du bare trivesJeg lurer av og til, eller støtt og stadig, på hvorfor jeg fortsatt henger på babyverden. Altså, skaravletråden her er kjekk og jeg bruker ellers høytidsforumet stort sett. Babyer er jo ikke en del av mitt liv lenger, min yngste fyller snart 8 år og vi er enige om at vi ikke skal ha flere, jeg er på min andre spiral etter at hun ble født. Så, hvorfor babyverden?? Jeg er gammel her inne. Jeg har ikke fokus på prøving og svangerskap lenger. Jeg er bare en sånn treiging som ikke har makket meg ut herfra selv om ungene har blitt store...
Jeg gjør jo det.Kanskje du bare trives![]()
Min er 4, ingen planer om fler. Men tar meg i å stikke innom stadig vekkJeg gjør jo det.
Men i en svært begrenset del av forumet siden jeg jo ikke har babyer eller småbarn eller er prøver eller noe sånt.