September :)

Høsten har kommet for fullt til Bergen nå. Egentlig helt ok, baby kommer jo om høsten! Savner å henge ut klær til tørk mer jevnlig da (mye regn nå). Tvserier, pledd, mykt lys og varm drikke er deilig da!

Dagen idag har godt fort. Time hos tannlege ble avlyst på eldste men time hos lege gikk veldig fint fast gutten syns det var litt flaut og snakke med vår kvinnelige lege om bæsj og vondt i magen. Legen tar oss på alvor og en del blodprøver blir tatt, lengde og høyde .Han er ju 11 år til helgen og veien 30 kg. Litt mye tarmlyder så det var godt vi oppsøkte lege og får finne ut hva det kan vær for noe. Ellers ble det lager indisk gryte x 3 som jeg fryser ned og pizza til middag idag.kakebunn er i ovnen. Så ja nå senker jeg skuldrene en liten stund så skal en på kamp og pappaen skal på foreldremøte. Litt lesing på minste eller er alt i boks for idag.

For ei helg.

Jeg prøver å samle sammen det eldstemann trenger til speidertur.

Han skal leveres 18 en liten halvtime herfra, med mat i magen og full sekk.
Søstra skal leveres 18 i kirka, men hun skal sitte på med ei venninne så skal jeg hente begge så det er greit. Jeg skal levere en pizza 1930 da så ikke akkurat noe slaraffenliv.

Så kommer mannen nå hjem fra møte i veilaget og jeg får ikke spurt om det har ordnet seg med brøyting for vinteren før han kommer med et utbrudd og blir stille. Det viser seg at info om en fotballcup i helga har gått til feil epost så han fikk den i dag. Han må derved mobilisere en haug jenter 8 år til å spille cup søndag klokka 8. De har kamp i morgen som vår står over pgs kor-kvelden i kirka (med nevnte pizza)

Spørs om en av oss må stikke fra den cupen (meg, siden han er trener) for å hente eldstemann etterhvert.

Men altså. Må ha nok spillere som kan på så kort varsel til at de klarer å stille lag da.

Helg ja. Stille i huset. Bursdags gaven ja penger skal gutten få da han vil spare til noe han ønsker og kjøpe. Men så snakket meg og jenta om at lage en snaks boks til bursdagsbarnet:D da blir det alt fra chips sjokolade til tip mm. Så sier jenta men mamma legg opp i litt blomkål og brokkoli og for han sier ju at grønnsaker og rømme er snaks;)

Barbie filmen er bare et stort oppskrytt syns jeg. Såg den Igår og ble veldig skuffet. Det var 4 av 5 som var skuffa

Jeg lurer av og til, eller støtt og stadig, på hvorfor jeg fortsatt henger på babyverden. Altså, skaravletråden her er kjekk og jeg bruker ellers høytidsforumet stort sett. Babyer er jo ikke en del av mitt liv lenger, min yngste fyller snart 8 år og vi er enige om at vi ikke skal ha flere, jeg er på min andre spiral etter at hun ble født. Så, hvorfor babyverden?? Jeg er gammel her inne. Jeg har ikke fokus på prøving og svangerskap lenger. Jeg er bare en sånn treiging som ikke har makket meg ut herfra selv om ungene har blitt store...

Jeg lurer av og til, eller støtt og stadig, på hvorfor jeg fortsatt henger på babyverden. Altså, skaravletråden her er kjekk og jeg bruker ellers høytidsforumet stort sett. Babyer er jo ikke en del av mitt liv lenger, min yngste fyller snart 8 år og vi er enige om at vi ikke skal ha flere, jeg er på min andre spiral etter at hun ble født. Så, hvorfor babyverden?? Jeg er gammel her inne. Jeg har ikke fokus på prøving og svangerskap lenger. Jeg er bare en sånn treiging som ikke har makket meg ut herfra selv om ungene har blitt store...
Kanskje du bare trives :)

Kanskje du bare trives :)
Jeg gjør jo det.

Men i en svært begrenset del av forumet siden jeg jo ikke har babyer eller småbarn eller er prøver eller noe sånt.

Back
Topp