September :)

Time hos kjeveortoped idag fikk fint men jammen hun var rask. Veldig rask en ellers. Dette var en av de andre tannpleie som eller pleier gjør det. Reagerte på at alle de andre gangene ble Metallstreng skiftet men ikke denne gang. Har det noe og si tro ?
 
Hva var timen for da ? Normalt har mine time for å "stramme stengen", og det er i praksis bytte av strengen . Så å ikke bytte den, hva gjorde de da ?
 
Hva var timen for da ? Normalt har mine time for å "stramme stengen", og det er i praksis bytte av strengen . Så å ikke bytte den, hva gjorde de da ?
De bytte ikke streng de stramme de fjæren, stramme den tannen de skall få fram og skifte farge på pynte strikk som jeg sier. Har alltid skifte strengen derfor så reager jeg litt på det og jenta sa de samme oj de gikk så fort idag
 
De bytte ikke streng de stramme de fjæren, stramme den tannen de skall få fram og skifte farge på pynte strikk som jeg sier. Har alltid skifte strengen derfor så reager jeg litt på det og jenta sa de samme oj de gikk så fort idag
Ahh, mine har ikke hatt fjær å stramme, så da er timene altså for å bytte strengen til en tykkere = stramme strengen, og nå neste time også for å få på streng nede og da starte med strikk (mellom overkjeve og underkjeve. For å trekke overbittet bakover. )
 
Ahh, mine har ikke hatt fjær å stramme, så da er timene altså for å bytte strengen til en tykkere = stramme strengen, og nå neste time også for å få på streng nede og da starte med strikk (mellom overkjeve og underkjeve. For å trekke overbittet bakover. )
Skal ju ha en til hos kjeveortopeden så igår sporte jeg om de evt kan få han in der. Da slipper jeg tenke 2 plasser hvem skal hvor. Så sier jenta mamma kan ikke jeg og storebror få time på likt hos kjeveortoped da slipper du kjøre 2 ganger hver gang vi skal til kjeveortoped og jammen jeg skal spør om det
 
Skal ju ha en til hos kjeveortopeden så igår sporte jeg om de evt kan få han in der. Da slipper jeg tenke 2 plasser hvem skal hvor. Så sier jenta mamma kan ikke jeg og storebror få time på likt hos kjeveortoped da slipper du kjøre 2 ganger hver gang vi skal til kjeveortoped og jammen jeg skal spør om det
Det hadde jo vært lurt ja. Her begynte ikke mellomoste før eldste fikk av sin så derved går de ikke samtidig.
 
Det hadde jo vært lurt ja. Her begynte ikke mellomoste før eldste fikk av sin så derved går de ikke samtidig.
kjeveortoped sa at de hadde ganske mange pasienter men ja de sko få det til ettersom jenta går der og da prioriterer de . Så i tillegg er jeg fornøyd med klinikken så hadde vart supert og fått begge in der. Så var det time sammen. Ja det skal jeg jammen spør om fordi det er praktisk da begge 2 går i samme skolen og bare hente begge 2 samme plass levere samme plass. Slippe parkering og bom pluss kjøring for hver enkelt barn.
 
Noen som vet om man kan få sykmelding når man har ulønnet permisjon? Jeg har ikke bedt om ulønnet permisjon, men har en mamma som svever mellom liv og død nå:(
 
Noen som vet om man kan få sykmelding når man har ulønnet permisjon? Jeg har ikke bedt om ulønnet permisjon, men har en mamma som svever mellom liv og død nå:(
Visst du ikke går på ulønnet permisjon hvorfor søke om det nå? Da er det vel bedre og gå rett på sykemelding?
 
Ohh for et tordenvær imorges.
jenta som våkne av det og er veldig redd av lyn og torden. Hun løp fort in til oss.
Mens guttene sov igjennom det.
Men ja det var mye lyd i tillegg til hagel
 
Visst du ikke går på ulønnet permisjon hvorfor søke om det nå? Da er det vel bedre og gå rett på sykemelding?
Jeg har ikke søkt om det. Sjefen la det inn etter at hun hadde undersøkt hvilke permisjonsregler som gjaldt for min situasjon. Hun er bare ute etter å spare penger. Jeg har ikke orket å bruke tid på dette pga hvordan ting er nå
 
Jeg har ikke søkt om det. Sjefen la det inn etter at hun hadde undersøkt hvilke permisjonsregler som gjaldt for min situasjon. Hun er bare ute etter å spare penger. Jeg har ikke orket å bruke tid på dette pga hvordan ting er nå
Da ville jeg heller godt til legen og sykemeld meg pga situasjonen du er i
 
Noen som vet om man kan få sykmelding når man har ulønnet permisjon? Jeg har ikke bedt om ulønnet permisjon, men har en mamma som svever mellom liv og død nå:(

Nei, ulønna permisjon gjør at du mister sykepengerettigheter. Har du 100% ulønna perm per nå?
Ville gått for sykemelding om du har mulighet. Er en viss mengde velferdspermisjon med lønn for slike ting også, men varierer hvor mye Åå hver arbeidsplass.
Håper på det beste for mammaen din❤️
 
6 uker til operasjon med mindre det blir utsettelser. Merkelig, det jeg har jobbet mot det siste 1,5 året er snart innenfor rekkevidde. Jeg har jo sett frem til det lenge men først i sommeren 2022 så fant jeg ut hva kravene er og har seriøst skjerpet meg matmessig, og det har definitivt gitt resultater. Så imorgen skal jeg få kjøpt disse spesielle sports-bh’ene jeg trenger. Fikset barnepass og sørger for at noen kan hente hu om det er en nødssituasjon i barnehagen.
 
Snart er denne tråden slutt, men vi har enda et par dager igjen av september

Det er fint, for jeg har en del ting som må gjøres før oktober på jobb.

Innledet dagen med en tur på sykehuset, ultralyd av skjoldbrukskjertelen til mellomste, den ser heldigvis helt fin ut, så legen tror egentlig at hun bare er ev de som HAR ene stoffskrifteverdien uten for referanseområdet, ca 95% er innafor, så noen må jo være de siste 5%

Så nå er jeg på plass på kontoret, føler meg trøtt som ei strømpe, helt rett og slett lyst til å legge meg, men må heller jobbe aktivt de neste timene før et er helg.
 
Back
Topp