September :)

God kveld. Dagens middag var indisk kyllingsuppe med hjemme baket nanbrød stekt på takke med smør og hvitløk. Snadder. Nedre del av magen er ikke helt seg selv ennå. Går på medisiner. 1 måned til så er det gynekolog time. Har aldri for gledet meg til gyn time som jeg gjør denne gang.
 
Klokka er seks. Jeg har vekket 12 åringen og holder på å steke rundstykker som jeg skal lage til som frokost og matpakke. (De kom fra fryseren altså, jeg har ikke satt en deig )

Hun har oppmøte på skolen senest 6.45, noe jeg synes er sent når 35 unger skal få seg og bagasjen sin inn i en buss. Koffert eller bag under og sekk inn i bussen. Hvem de skal sitte sammen med er bestemt men enda ikke opplyst til ungene...

Og bussen skal kjøre klokka sju for å rekke første ferga 7.10. ( det går sikkert om de kjører 7.05, men ikke senere)

Glemte å sende denne, men ja, 7.04 var jeg på vei hjem så de rakk nok ferga.

Lang reise til leirskole
 
Tirsdag ja. Ikveld er det foreldre møte og jammen det blir spennande og høre hvordan de har tenkt seg om endringer i forhold til organisering på trinnet.
Blir mannen som går så jeg får smøre meg med tålmodighet til møtet er over:p
Eller så skal 2 st ha fotografering på skolen imorgen . Blir vel at finne ut hva de vil ha på seg
 
Tirsdag ja. Ikveld er det foreldre møte og jammen det blir spennande og høre hvordan de har tenkt seg om endringer i forhold til organisering på trinnet.
Blir mannen som går så jeg får smøre meg med tålmodighet til møtet er over:p
Eller så skal 2 st ha fotografering på skolen imorgen . Blir vel at finne ut hva de vil ha på seg
Håper det går greit med den organiserigen
 
Håper det går greit med den organiserigen
Ja da. De slår sammen 3 klasser til 2. elever får beskjed om det idag og endring begynner alreden på mandag. Godt tenkt og heldigvis så slipper min sin klasse flytte på seg eller bytte lærer
 
Last edited:
Hørselstesten til jentungen var helt fin! Vi måtte tilbake idag, fordi hu ikke helt forstod greia forrige gang. :) fikk en bamse fordi hu er så flink.
Så bra
 
Rydde-søndag.

Mannen og yngste er på fotballskole. Jeg er hjemme med de to eldste. De blander seg minimalt i det jeg gjør, men jeg prøver i alle fall å ha en rydde-søndag. Vaskemaskinen går for andre gang og oppvaskmaskinen er igang.

Kjellergangen er mitt prosjekt fra nå av, for vi må få installert en elbil - lader i høst og da må en elektriker kunne gå i gangen inn til sikringsskapet, og da er det en fordel om den er ryddet. For der er trangt og rotete.
 
Back
Topp