September :)

Av en eller annen grunn tenkte jeg i går kveld at "i morgen er det jo i det minste fredag"

Ehh, nei, det er ONSDAG i dag...
 
Av en eller annen grunn tenkte jeg i går kveld at "i morgen er det jo i det minste fredag"

Ehh, nei, det er ONSDAG i dag...
Nei det er fortsatt onsdag.
Imorgen når barna er gått på skolen så føles det som helgen er her:p så lite som vanligvis skjer på torsdagene derfor så er det litt sånn fredag morgen sklir vi igjennom så er det jammen helg.
 
Stakkars, jentungen hadde så vondt i magen igår.. vi sliter også litt med at hu promper ut litt bæsj, lurer på om hu kan være litt forstoppet
Au da. Har dere noe å gi henne?
 
Hvorfor har jeg en følelse at min bror eller søster kommer stå her på døra i løpet av desse dagene. Hadde vart kjekt at få de på besøk og overraske barna og meg men jammen hadde mer satt pris på visst jeg fikk beskjed. Alt er rot overalt og formen er ikke bra ennå for at klare rydde sette ting på plass.
 
Nei det er fortsatt onsdag.
Imorgen når barna er gått på skolen så føles det som helgen er her:p så lite som vanligvis skjer på torsdagene derfor så er det litt sånn fredag morgen sklir vi igjennom så er det jammen helg.
Jepp. Onsdag i dag.
Kor for yngste. Egrnelig fotball men dem er avlyst for det er kamp på banen. Men hun går på kor annenhver onsdag og dropper da fotballen.

I morgen er det kamp for mellomste.

Fredag er det ikke noe annet enn skole og jobb. Men jeg må huske å ringe sykehuset og avtale at vi får tatt blodprøve denne uken. Har lagt alarm på mobilen for jeg har glemt det to dager nå. Har rekvisisjon til å ta neste uke men da er hun på leirskole
 
Jepp. Onsdag i dag.
Kor for yngste. Egrnelig fotball men dem er avlyst for det er kamp på banen. Men hun går på kor annenhver onsdag og dropper da fotballen.

I morgen er det kamp for mellomste.

Fredag er det ikke noe annet enn skole og jobb. Men jeg må huske å ringe sykehuset og avtale at vi får tatt blodprøve denne uken. Har lagt alarm på mobilen for jeg har glemt det to dager nå. Har rekvisisjon til å ta neste uke men da er hun på leirskole

Alarm om påminnelser er lurt ja. Blir fort glømt her og.
Jeg legger in påminnelser med en gang på telefonen og kalender på kjøkken.
Litt Værre med mannen som aldri skriver opp noe som helst og sier fra ting i siste minutten. Her er det kunn fotball på eldste på torsdag og han sykler bort selv. Litt værre med mellomste der mannen har meld seg på som trener:shifty:. Kjekt ja for de ja men han hadde kunnet og vente en stund til med at melde seg på og heller rydde opp i litt annet her.
 
Alarm om påminnelser er lurt ja. Blir fort glømt her og.
Jeg legger in påminnelser med en gang på telefonen og kalender på kjøkken.
Litt Værre med mannen som aldri skriver opp noe som helst og sier fra ting i siste minutten. Her er det kunn fotball på eldste på torsdag og han sykler bort selv. Litt værre med mellomste der mannen har meld seg på som trener:shifty:. Kjekt ja for de ja men han hadde kunnet og vente en stund til med at melde seg på og heller rydde opp i litt annet her.
Her er det
Mandag, spilletime for eldste og yngste.
Yngste har også fotball. Mannen er trener.

Tirsdag. Mellomste har fotball, mannen er trener. Eldste har korps. Etter jul har også yngste det.

Onsdag, yngste her fotball men altså kor annenhver gang i stedet. Mannen er jo trener og drar derved noen ganger uten henne.

Torsdag har mellomste fotball. Og eldste og yngste har speider annenhver uke.

Fredag har vi fri.

Lørdag har yngste svømmekurs.
 
Men dag kunne jeg trengt at det var fredag. Men det er det ikke. Så det er fotballkmap i ettermiddag. derved rask middag. Og jobb i morgen.

Jeg trenger helg. Livet suser avsted så fort så så fort, hvor er pauseknappen, jeg trenger å puste!
 
Men dag kunne jeg trengt at det var fredag. Men det er det ikke. Så det er fotballkmap i ettermiddag. derved rask middag. Og jobb i morgen.

Jeg trenger helg. Livet suser avsted så fort så så fort, hvor er pauseknappen, jeg trenger å puste!
Holdt ut snart er dagen over og fredagen kommer da er der helg
 
Effektiv idag. Brette 2 maskiner med klær. Hengt ut en til tørk. Satt på en ny. Skifte sengetøyet vårt plus et av barna. Rydda støvsuget opp i vårt rom under over senger og vet ikke hvor. Det var nok på tide ja. Nå har jeg en pause og Spørs om jeg rekker litt til. Vil helst få gjort litt til :p
 
Holdt ut snart er dagen over og fredagen kommer da er der helg

Jada, fikk sms om at brillene til mellomste er klare for henting, det blir hun glad for men vi rekker neppe hente dem med henne idag, nettopp pga at hun skal spille fotballkamp, så vi henter dem i morgen etter skoletid, hun må jo være med for tilpassing bak ørene og sånn. Og hun gleder seg til å få dem og håper på mindre hodepine, de skulle komme innen ti dager og den ti. dage er på mandag når hun er reist på leirskole, så bra de kommer før hun drar , går fra lesebriller til heldagsbriller.

Og skal også innom sykehuset og ta blodprøve i morgen etter skolen tenker jeg. Den som skulle tas neste uke, men pga nevnte leirskole tar vi den før hun drar.
 
Var på rema og handla og der spør jenta kan jeg få Schprø sjokopops? De er på 50%. Ja da ta en du kan du kose deg med den i helgen. Ja vi er medveten om at det går snart ut på dato eller utgått på dato men jammen ble overrasket når jenta sa at dato var utgått 02.08.23. Det er litt over 1 måned siden. Sikker god ennå men har de lov at selge ting når de et utgått på dato over 1 måned siden??
 
Kreft er et sårt tema her hjemme.
Jeg miste min pappa i kreft mange år siden. De samme gjor mannen.
Over 1 år siden miste jeg mitt søsken barn 29 år gammel i kreft.
Før 7 måned siden miste et venne par av oss sin datter i kreft.
Nå er det pappen til 2 av barna sine venner veldig syk i kreft. Han har vel fått knapt 2 måneder igjen.
Og her har en venn av oss fått kreft. Fikk vite det for ca 2 uker siden.
Jammen dette er ikke lett.
Kreft er en dritt sykdom!!!
Min pappa har også kreft :( :(
En veldig god venninne av meg mista faren sin tidligere i år av kreft.
Har en onkel og en tante som også nylig har hatt kreft, de er heldigvis frisk nå.
Og mannen til bestevenninna mi har også hatt kreft 2 ganger nå, han er i 30-årene. Heldigvis ikke fått tilbakefall igjen nå.
 
Var på rema og handla og der spør jenta kan jeg få Schprø sjokopops? De er på 50%. Ja da ta en du kan du kose deg med den i helgen. Ja vi er medveten om at det går snart ut på dato eller utgått på dato men jammen ble overrasket når jenta sa at dato var utgått 02.08.23. Det er litt over 1 måned siden. Sikker god ennå men har de lov at selge ting når de et utgått på dato over 1 måned siden??
Tror de kan det så lenge det bare er best før. Men synes ikke de burde selge slikt.
 
Tror de kan det så lenge det bare er best før. Men synes ikke de burde selge slikt.
Det er jo bare bra at datovarer selges til redusert pris. Det er snakk om en vare med lang holdbarhet som i den sammenheng nettopp gikk ut på best før og trolig er akkurat like god.

Til fullpris, nei, men som datovarer til reduser pris, flott.
 
Det er jo bare bra at datovarer selges til redusert pris. Det er snakk om en vare med lang holdbarhet som i den sammenheng nettopp gikk ut på best før og trolig er akkurat like god.

Til fullpris, nei, men som datovarer til reduser pris, flott.
Synes de burde blitt enda mere satt ned.
Og at det må selges innen en viss tid.
Kom over en stabel med kaker i en butikk som var gått ut for over 6 mnd siden, også best før, men synes ikke det er helt innafor.
 
Back
Topp