Spennende! Vi satser på mange flotte blastoFin tresjiktet slimhinne, 8 på 15-16mm og fler litt mindre. En stim dag ekstra og uttak fredag..da er det planlagt innsett onsdag, om vi får til noen blasto denne gangen
spennende

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Vi satser på mange flotte blastoFin tresjiktet slimhinne, 8 på 15-16mm og fler litt mindre. En stim dag ekstra og uttak fredag..da er det planlagt innsett onsdag, om vi får til noen blasto denne gangen
spennende

Spennende! Håper dere får noen fine blastoerFin tresjiktet slimhinne, 8 på 15-16mm og fler litt mindre. En stim dag ekstra og uttak fredag..da er det planlagt innsett onsdag, om vi får til noen blasto denne gangen
spennende

Spennende! Vi satser på mange flotte blasto![]()
Spennende! Håper dere får noen fine blastoer![]()
.. er glad om vi får til én blasto.Første runde hadde jeg også dårlig batch. Det kan absolutt bli bedre resultat denne runden! Lykke tilTakk! Forrige uttak gikk alle i søpla pga dårlig utvikling dag 2, så har litt is i magen. Lov å håpe at det var en dårlig batch den gang og håpe på bedre nå. Trenger bare ett .. men er grådig å ønsker meg 2-3.. er glad om vi får til én blasto.
Oi tvitvijeg har garantert ringt og spurt.
Var forberedt på det, men likevel et slag i tryne når en får beskjeden. 
Skjønner godt at du blir lei degEn venninne sa det samme. Fikk snakka med dem nå. 6 fine morula idag, så håper alle blir til blastocyst til imorgen.
Det blir totalfrys!Var forberedt på det, men likevel et slag i tryne når en får beskjeden.
De skulle sende meg informasjon om fryseforsøk, håper det blir kjapt så hiver jeg meg med i oktobergruppa etter hvert.
Heier på dere alle![]()

Skjønner godt at du blir lei deg
Men altså 6 potensielle blasto er jo fantastisk! Håper du får innsett snart![]()
Etter 2 uttak der vi begge gangene sto igjen med bare 1, og et uttak der vi hadde tre embryo, men bare 1 overlevde opptining så er dette virkelig fantastiske resultater. Så må bare holde meg til det og håpe på at jeg aldri mer skal ha et egguttak 

@Chipotle har du fått el og dato for innsett?
Starter opp med progesteron på torsdag, så blir det innsett på mandag!HurraEggstokkene responderte ikke på trippel dose Letrozol, så nå har jeg gått over til styrt syklus, og kjørt på med Progynova siste uken. Var på ny UL i dag, og så en fin slimhinne på litt over 9 mmStarter opp med progesteron på torsdag, så blir det innsett på mandag!
Håper dette er vår syklus!HurraHåper dette er vår syklus!

Skal du da sette ovitrelle torsdag? Skal ha uttak denne uka selvFin tresjiktet slimhinne, 8 på 15-16mm og fler litt mindre. En stim dag ekstra og uttak fredag..da er det planlagt innsett onsdag, om vi får til noen blasto denne gangen
spennende
Ikke meg du spurte, men man pleier å sette Ovitrelle halvannet døgn før. Altså om man har uttak på en fredag setter man Ovitrelle onsdag kveld.Skal du da sette ovitrelle torsdag? Skal ha uttak denne uka selv![]()
Ja, stemmerÅåå jeg håper det!!! Jeg har vært litt borte fra forum i det siste, så har falt litt ut. Var det fredag du skulle ha innsett?![]()

Skal du da sette ovitrelle torsdag? Skal ha uttak denne uka selv![]()
Ikke meg du spurte, men man pleier å sette Ovitrelle halvannet døgn før. Altså om man har uttak på en fredag setter man Ovitrelle onsdag kveld.

Da skal vi brått ta uttak samme dagRiktig, Ovitrelle kl 21:00 onsdag kveld, uttak kl 09:00 fredag morgen![]()
Da skal vi brått ta uttak samme dag![]()
Da er det kanskje meg du skimter bak forhenget på venterommet daEr mye mindre nervøs for uttak nå, det gikk så fint sist. Har du vært på ny UL igjen eller holdt det med den ene?
Neida blir ny UL i morgen.. så håper de har skutt fart nå for det var ikke mye å rope hurra for.. blir jo til at man fort sammenligner seg med andre selv om man ikke skal . Så skuffende at man kanskje har to som er store nok da andre får ut 20
Håper på 10 ish egg ut.
Da er det kanskje meg du skimter bak forhenget på venterommet daEr mye mindre nervøs for uttak nå, det gikk så fint sist. Har du vært på ny UL igjen eller holdt det med den ene?
Neida blir ny UL i morgen.. så håper de har skutt fart nå for det var ikke mye å rope hurra for.. blir jo til at man fort sammenligner seg med andre selv om man ikke skal . Så skuffende at man kanskje har to som er store nok da andre får ut 20
Håper på 10 ish egg ut.