September 2021

Fin tresjiktet slimhinne, 8 på 15-16mm og fler litt mindre. En stim dag ekstra og uttak fredag:joyful: ..da er det planlagt innsett onsdag, om vi får til noen blasto denne gangen:bag: spennende
Spennende! Vi satser på mange flotte blasto :Heartred

Fin tresjiktet slimhinne, 8 på 15-16mm og fler litt mindre. En stim dag ekstra og uttak fredag:joyful: ..da er det planlagt innsett onsdag, om vi får til noen blasto denne gangen:bag: spennende
Spennende! Håper dere får noen fine blastoer :Heartred

Spennende! Vi satser på mange flotte blasto :Heartred

Spennende! Håper dere får noen fine blastoer :Heartred

Takk! Forrige uttak gikk alle i søpla pga dårlig utvikling dag 2, så har litt is i magen. Lov å håpe at det var en dårlig batch den gang og håpe på bedre nå. Trenger bare ett .. men er grådig å ønsker meg 2-3:hilarious: .. er glad om vi får til én blasto.

Takk! Forrige uttak gikk alle i søpla pga dårlig utvikling dag 2, så har litt is i magen. Lov å håpe at det var en dårlig batch den gang og håpe på bedre nå. Trenger bare ett .. men er grådig å ønsker meg 2-3:hilarious: .. er glad om vi får til én blasto.
Første runde hadde jeg også dårlig batch. Det kan absolutt bli bedre resultat denne runden! Lykke til :)

Oi tvitvi :Heartred jeg har garantert ringt og spurt.

En venninne sa det samme. Fikk snakka med dem nå. 6 fine morula idag, så håper alle blir til blastocyst til imorgen.

Det blir totalfrys! :sad010Var forberedt på det, men likevel et slag i tryne når en får beskjeden.
De skulle sende meg informasjon om fryseforsøk, håper det blir kjapt så hiver jeg meg med i oktobergruppa etter hvert.

Heier på dere alle :Heartred

En venninne sa det samme. Fikk snakka med dem nå. 6 fine morula idag, så håper alle blir til blastocyst til imorgen.

Det blir totalfrys! :sad010Var forberedt på det, men likevel et slag i tryne når en får beskjeden.
De skulle sende meg informasjon om fryseforsøk, håper det blir kjapt så hiver jeg meg med i oktobergruppa etter hvert.

Heier på dere alle :Heartred
Skjønner godt at du blir lei deg :Heartred
Men altså 6 potensielle blasto er jo fantastisk! Håper du får innsett snart :Heartred

Skjønner godt at du blir lei deg :Heartred
Men altså 6 potensielle blasto er jo fantastisk! Håper du får innsett snart :Heartred

Ja hvis vi får 6 blasto på frys er jo det helt supert! :Heartred Etter 2 uttak der vi begge gangene sto igjen med bare 1, og et uttak der vi hadde tre embryo, men bare 1 overlevde opptining så er dette virkelig fantastiske resultater. Så må bare holde meg til det og håpe på at jeg aldri mer skal ha et egguttak :smiley-angelic001:smiley-angelic001

@Chipotle har du fått el og dato for innsett?

Eggstokkene responderte ikke på trippel dose Letrozol, så nå har jeg gått over til styrt syklus, og kjørt på med Progynova siste uken. Var på ny UL i dag, og så en fin slimhinne på litt over 9 mm :happy: Starter opp med progesteron på torsdag, så blir det innsett på mandag!

Eggstokkene responderte ikke på trippel dose Letrozol, så nå har jeg gått over til styrt syklus, og kjørt på med Progynova siste uken. Var på ny UL i dag, og så en fin slimhinne på litt over 9 mm :happy: Starter opp med progesteron på torsdag, så blir det innsett på mandag!
Hurra :dance018 Håper dette er vår syklus!

Hurra :dance018 Håper dette er vår syklus!

Ååå jeg håper det!!! Jeg har vært litt borte fra forum i det siste, så har falt litt ut. Var det fredag du skulle ha innsett? :Heartred

Skal du da sette ovitrelle torsdag? Skal ha uttak denne uka selv ;)

Skal du da sette ovitrelle torsdag? Skal ha uttak denne uka selv ;)
Ikke meg du spurte, men man pleier å sette Ovitrelle halvannet døgn før. Altså om man har uttak på en fredag setter man Ovitrelle onsdag kveld.

Ååå jeg håper det!!! Jeg har vært litt borte fra forum i det siste, så har falt litt ut. Var det fredag du skulle ha innsett? :Heartred
Ja, stemmer :D Klør etter å teste allerede :hilarious:

Da skal vi brått ta uttak samme dag :D

Da er det kanskje meg du skimter bak forhenget på venterommet da:rolleyes: Er mye mindre nervøs for uttak nå, det gikk så fint sist. Har du vært på ny UL igjen eller holdt det med den ene?
Håper på 10 ish egg ut.

Da er det kanskje meg du skimter bak forhenget på venterommet da:rolleyes: Er mye mindre nervøs for uttak nå, det gikk så fint sist. Har du vært på ny UL igjen eller holdt det med den ene?
Neida blir ny UL i morgen.. så håper de har skutt fart nå for det var ikke mye å rope hurra for.. blir jo til at man fort sammenligner seg med andre selv om man ikke skal . Så skuffende at man kanskje har to som er store nok da andre får ut 20 :P
Håper på 10 ish egg ut.

Neida blir ny UL i morgen.. så håper de har skutt fart nå for det var ikke mye å rope hurra for.. blir jo til at man fort sammenligner seg med andre selv om man ikke skal . Så skuffende at man kanskje har to som er store nok da andre får ut 20 :p
Håper på 10 ish egg ut.

Neida blir ny UL i morgen.. så håper de har skutt fart nå for det var ikke mye å rope hurra for.. blir jo til at man fort sammenligner seg med andre selv om man ikke skal . Så skuffende at man kanskje har to som er store nok da andre får ut 20 :p
Håper på 10 ish egg ut.

Håper for deg! Ja, det er veldig lett å sammenlikne seg med andre her.. men det er kvaliteten som teller. Krysser fingra for at det det er fler fine på ul i morgen så uttaket er rett rundt hjørnet for deg og

20210921_174431.jpg
Fikk svar på blodprøva i dag gjennom melding fra fastlegen. Pulsen steg kjapt da eg såg resultatet. Var nemlig sikker på at eg ikkje var gravid, grunnet negativ hjemmetest. Men der stod det GRAVID!❤:D håper det holder seg sånn!

Back
Topp