Den må være positiv Gratulerer så mye!
Gratulerer!!!
Tusen takk, fine
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Den må være positiv Gratulerer så mye!
Gratulerer!!!
UL gikk greit.. ikke veldig mange store meeb blir spennende å høre om porsgrunn vil ha meg til ekstra dager på menopur eller uttak onsdag
Får du ikke vite sånn på ul? Jeg fikk beskjed om å fortsette noen dager til mens de holdt på med undersøkelsen jeg, åsså fikk jeg ny plan utskrevet og levert i hånda før jeg hadde fått på meg jakka.UL gikk greit.. ikke veldig mange store meeb blir spennende å høre om porsgrunn vil ha meg til ekstra dager på menopur eller uttak onsdag
Jeg tok ikke UL hos Porsgrunn, men hos en annen gyn siden det er så langt å kjøre til Porsgrunn fra meg ja str var:Får du ikke vite sånn på ul? Jeg fikk beskjed om å fortsette noen dager til mens de holdt på med undersøkelsen jeg, åsså fikk jeg ny plan utskrevet og levert i hånda før jeg hadde fått på meg jakka.
Husker du størrelsen på de du hadde? Blir spennede uansett
Åja sånn jaJeg tok ikke UL hos Porsgrunn, men hos en annen gyn siden det er så langt å kjøre til Porsgrunn fra meg ja str var:
1 x 15mm
3 x 13 mm
3 x 10 mm
10 x mindre enn 10 mm
Slimhinne 12,6
Jeg har kun negative tester. Har offisielle test dato i morgen. Har fått plan for ett evt nytt forsøk. Hvor jeg da skal bruke menopur istedenfor gonal f.. Men vi har ikke bestemt oss for når det evt blir.. Må tenke litt økonomisk også.@håperpåhjelp85 hvordan går det med deg?
Sluttet på crinone i går morges.. Fortsatt ikke fått mens.. Når kan jeg forvente den kommer?Jeg har kun negative tester. Har offisielle test dato i morgen. Har fått plan for ett evt nytt forsøk. Hvor jeg da skal bruke menopur istedenfor gonal f.. Men vi har ikke bestemt oss for når det evt blir.. Må tenke litt økonomisk også.
Sluttet på crinone i går morges.. Fortsatt ikke fått mens.. Når kan jeg forvente den kommer?
Lykke til NoraJeg står ikke i liste her men skal ha innsett i morgen. Såååå skummelt. Fikk ut 7 egg, 6 befruktet og i følge laboratoriet har alle 6 delt seg men 2 er «on track». Jeg vet jo at jeg trenger bare 1 flink blasto. Men alt dette er så mye stress at jeg vil bare gråte. Krysser alt jeg kan for baby.
Og lykke til til alle andre her også! Jeg prøver ikke å lese for mye (blir fort stresset) men så hyggelig med dette gruppe her!
Skal du på ny kontroll for å sjekke ståa? Eller tar de bare en vurdering utifra tlf samtale?Tror det går mot totalfrys her, har ikke hørt noe mer fra klinikken, men de sa jo på uttak at jeg måtte forberede meg på det.
Følte formen ble bedre og bedre, men igår kveld og i dag blir jeg bare mer og mer sprengt nederst i magen, og oppblåst. Å litt smerter her og der hvis jeg bøyer meg i visse vinkler. Så tviler på de vil putte noe inn der i morgen.
Skal du på ny kontroll for å sjekke ståa? Eller tar de bare en vurdering utifra tlf samtale?
Oi tvitvi jeg har garantert ringt og spurt.De sa at jeg kanskje ikke trengte å komme inn på kontroll, tok noen blodprøver så forsto det som at de kanskje tok avgjørelsen på bakgrunn av det. Hvis de er usikre må jeg sikkert inn på kontroll. Tror jeg må ringe og spørre
Har heldigvis bare 1 time å kjøre. Sist runde kjørte vi 3 timer for så å få beskjed om at de ikke kunne sette inn, og så 3 timer hjem igjen.