Oi så fantastisk! Dette blir spennendeAv de 22 eggene vi fikk ut var 21 av dem modne, og 14 har blitt befruktet. Helt fantastisk resultat
Nå blir det spennende å se hvordan de utvikler seg og om de klarer seg til onsdag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi så fantastisk! Dette blir spennendeAv de 22 eggene vi fikk ut var 21 av dem modne, og 14 har blitt befruktet. Helt fantastisk resultat
Nå blir det spennende å se hvordan de utvikler seg og om de klarer seg til onsdag.
PS. onsdag? Skal de sette inn på dag 6?Av de 22 eggene vi fikk ut var 21 av dem modne, og 14 har blitt befruktet. Helt fantastisk resultat
PS. onsdag? Skal de sette inn på dag 6?
Edit: haha nei, jeg som tror det er fredag i dag
Dette var kjekt å lese Gratulere4+0 / ikm og den digitale viste 2-3 ❤ ønsker gjerne å bli satt som "gravid"
Haha, jeg må le. For jeg tenkte akkurat det samme som deg Trodde det var fredag i dag…PS. onsdag? Skal de sette inn på dag 6?
Edit: haha nei, jeg som tror det er fredag i dag
Kanskje lurt å bare følge klinikkens rutiner, selv om du har lite/ingen håp. Jeg sluttet med crinone 14 dpo (tok morgen dosen før blodprøve).Skrev til klinikken at kom friskt blod på toalettet idag.. Ikke mye da. Men på ett tørk ca.. Allikevel mener de at det trenger ikke bety at det er mens og de vil fortsatte vente til testdag. 9 dager etter innsett av blasto idag
Vi hsr en plan men vi har ikke bestemt oss om vi skal gjøre det.Kanskje lurt å bare følge klinikkens rutiner, selv om du har lite/ingen håp. Jeg sluttet med crinone 14 dpo (tok morgen dosen før blodprøve).
Jeg ble selvsagt lei meg når de ringte og bekreftet det jeg visste - at det ikke ble noe baby denne runden heller. Men det pleier å hjelpe å tenke litt fremover. Har dere en plan eller har dere ikke tenkt så langt?
Bra resultat!Av de 22 eggene vi fikk ut var 21 av dem modne, og 14 har blitt befruktet. Helt fantastisk resultat
Denna ER positiv! <3 iallefall ikke vært borti lignende skyggestreker!Jeg tok en Clearblue tidlig test i dag.
Tror jeg tolker dette positivt for skyggestreker kan vel ikke være så sterke? Eller?
Vis vedlegget 366307
Ups… er på stimdag 5 og hadde en liten runde med mannen i høyet nå. Ser i etterkant at klinikken ikke anbefaler det. Tenkte det var mer krise nærmere ovitrelle
Nei den der må jo være positiv. Gratulerer Vil du settes på gravid?Jeg tok en Clearblue tidlig test i dag.
Tror jeg tolker dette positivt for skyggestreker kan vel ikke være så sterke? Eller?
Vis vedlegget 366307
Aldri fått beskjed om det, bare ca 1 uke etter uttak pga fare for infeksjon.Ups… er på stimdag 5 og hadde en liten runde med mannen i høyet nå. Ser i etterkant at klinikken ikke anbefaler det. Tenkte det var mer krise nærmere ovitrelle
Nei den der må jo være positiv. Gratulerer Vil du settes på gravid?
Jeg tok en Clearblue tidlig test i dag.
Vis vedlegget 366307
Gratulerer!!!Jeg tok en Clearblue tidlig test i dag.
Vis vedlegget 366307
Eneste vi har fått beskjed om er at en skal ikke ha samleie 1 uke etter uttak pga fare for infeksjon. Så tror det går fint
Aldri fått beskjed om det, bare ca 1 uke etter uttak pga fare for infeksjon.