September 2021

Vis vedlegget 366570 Fikk svar på blodprøva i dag gjennom melding fra fastlegen. Pulsen steg kjapt da eg såg resultatet. Var nemlig sikker på at eg ikkje var gravid, grunnet negativ hjemmetest. Men der stod det GRAVID!❤:D håper det holder seg sånn!

Wow, også 2-3 :joyful::Heartred Gratulerer! Når testet du negativt??

Fikk ut 14 egg :) Blir spennende med tlf i morgen for æ høre hvor mange som blir befruktet

Fikk ut 14 egg :) Blir spennende med tlf i morgen for æ høre hvor mange som blir befruktet
Det er jo kjempebra! :D Håper du får en positiv telefon i morgen!

Neida blir ny UL i morgen.. så håper de har skutt fart nå for det var ikke mye å rope hurra for..

Hvordan har det gått på UL i dag? :flower Blir det uttak fredag eller enda fler dager med stim?

2 dager siden sluttet på crinone. Kan jeg forvente skikkelig mens? Det føles som jeg har det men kun spotting. Men har så mens smerter og vondt i kors ryggen..
Jeg fikk mens 3 dager etter jeg sluttet på progesteron. Men det varierer nok fra person til person når den kommer!

Da ble det 4 blastocyst på frys for oss. Må si oss veldig fornøyd med det :Heartred:love017
Så håper vi på fryseforsøk snart!

Da ble det 4 blastocyst på frys for oss. Må si oss veldig fornøyd med det :Heartred:love017
Så håper vi på fryseforsøk snart!
Fantastisk! Gratulerer med flott resultat :love7

Da ses vi på fredag ;) blir ikke mange eggene tror jeg men blir uttak fredag ;)

Åh, det var ikke fler som hadde hengt seg på de siste stim dagene? Håpe de du får ut er av god kvalitet likevel :smiley-bounce012 Heier på deg!

Åh, det var ikke fler som hadde hengt seg på de siste stim dagene? Håpe de du får ut er av god kvalitet likevel :smiley-bounce012 Heier på deg!

1 x 17 mm
1 x 16 mm
3 x 15 mm
1 x 14 mm
1 x 13 mm
1 x 12 mm
1 x 11 mm
6 x mindre enn 10
:)

1 x 17 mm
1 x 16 mm
3 x 15 mm
1 x 14 mm
1 x 13 mm
1 x 12 mm
1 x 11 mm
6 x mindre enn 10
:)

De vokser vel 2mm ca per døgn og? Rett meg om jeg tar feil, dere som kan dette :)

Hvor store bør eggposene være for å ha optimal størrelse mht modenhet..? :scratch

Back
Topp