Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Når startet du med medisiner da?Jeg har også kontroll på fredag
Syns det er vanskelig med disse kontrollene, for de kræsjer alltid med møter etc. på jobb.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når startet du med medisiner da?Jeg har også kontroll på fredag
Syns det er vanskelig med disse kontrollene, for de kræsjer alltid med møter etc. på jobb.
Noen som har gått på menopur og hvordan det har funket? Skal ha 412,5 IU så virker som det var greit stor dose :/
Har stimulert i 11 dager. Må alltid på flere kontroll fordi jeg har pco, og de er redd for overstimulering. Forrige runde holdt jeg på i 14 dager. Jeg tror det blir likt denne gangen. Startet med lav dose - og det skjedde lite der nede den første uken.Når startet du med medisiner da?
Ok blir spennende å se i morgen om dosen min skal justeres da.Har stimulert i 11 dager. Må alltid på flere kontroll fordi jeg har pco, og de er redd for overstimulering. Forrige runde holdt jeg på i 14 dager. Jeg tror det blir likt denne gangen. Startet med lav dose - og det skjedde lite der nede den første uken.
Ja, veldig spennende.Ok blir spennende å se i morgen om dosen min skal justeres da.
Jeg skal sende svaret fra sykehuset til klinikken i Danmark etter timen. Så veldig spent på hva dem sier. Jeg har en ekstra resept på gonal f men de sier jeg ikke skal bestille den enda. Men jeg har bestilt ovitrelle og crinone idag og henter det neste uke.Ja, veldig spennende.
Du får kanskje mer info under kontroll, ettersom du går privat.
På Riksen er de superstressa pga underbemanning, så de sier minimalt
Da var første dose nesespray tatt og startskuddet har gått
Nå får vi håpe at antibiotika, q10 og endel andre remedier har gjort noe bra nedi der
Takk kjære HåpeSpire Vit at jeg tenker mye på deg og dine!Heiaheia ❤
Jeg bruker bare å bli litt rød der jeg stikker inn nåla. Litt kløe av og til også.Er det normalt å ikke ha så mye bivirkninger under bruk av gonal f?
Da var første dose nesespray tatt og startskuddet har gått
Nå får vi håpe at antibiotika, q10 og endel andre remedier har gjort noe bra nedi der
Er det normalt å ikke ha så mye bivirkninger under bruk av gonal f?
TakkÅåååå masse lykke til!!!
Enten så begynner jeg å bli syk eller så er det gonal f som gjør det.. Ubehag i magen og kvalm i tillegg.. Pluss trøtthet