September 2021

Noen som har gått på menopur og hvordan det har funket? Skal ha 412,5 IU så virker som det var greit stor dose :/

Jeg har hatt menopur gjennom to forsøk. Siste gangen var jeg opp i 225 tror jeg. Men jeg har pcos så da er de veldig forsiktige med dosene.
Jeg fikk ut mange gode egg, har hørt at menopur gjerne gir færre egg men bedre kvalitet. :happy:

Når startet du med medisiner da?
Har stimulert i 11 dager. Må alltid på flere kontroll fordi jeg har pco, og de er redd for overstimulering. Forrige runde holdt jeg på i 14 dager. Jeg tror det blir likt denne gangen. Startet med lav dose - og det skjedde lite der nede den første uken.

Da var første dose nesespray tatt og startskuddet har gått :gen014

Nå får vi håpe at antibiotika, q10 og endel andre remedier har gjort noe bra nedi der :Heartred

Ja, veldig spennende.
Du får kanskje mer info under kontroll, ettersom du går privat.
På Riksen er de superstressa pga underbemanning, så de sier minimalt :)
Jeg skal sende svaret fra sykehuset til klinikken i Danmark etter timen. Så veldig spent på hva dem sier. Jeg har en ekstra resept på gonal f men de sier jeg ikke skal bestille den enda. Men jeg har bestilt ovitrelle og crinone idag og henter det neste uke.

Da var første dose nesespray tatt og startskuddet har gått :gen014

Nå får vi håpe at antibiotika, q10 og endel andre remedier har gjort noe bra nedi der :Heartred

Ååååå masse lykke til!!!

Sommer92 - 29år - barn #1 - Riksen - fryseforsøk #1 - begynt på progynova i dag 26.08

Hei
Er helt ny her inne. Synest det er spennende å lese om andres erfaringer som går igjennom det samme. Takknemlig for at folk deler❤ Lærer så mye!

Under mitt ferskforsøk fikk jeg ut 18 egg, 15 var modne, 8 ble befruktet. Tre klarte seg til blastocyst. Ett ble satt inn og har nå to på frys.

Etter første forsøk ble blodprøve tatt på dag 14? Denne ble tolket som negativ HCG 5. Mensen kom og småblødninger fortsatte i 3-4 uker. Fikk en kontroll og hcg var da rundt 250. De fryktet svangerskap utenfor livmor og jeg ble innlagt. Siden hcg gikk nedover og jeg var uten smerter, ble det konkludert med spontanabort.

Noen som har opplevd lignende?

Back
Topp