September 2021

Sitter idag å kjenner så på at vi endelig er i gang! Helt sykt at tiden vi har snakka så mye om å forberedt oss på er her allerede.. samtidig gifter vi oss i morgen og jeg har startet på sykepleien.

Tror det er bra å ha flere ting å fokusere på for min del slik at ikke jeg blir helt manisk. Jeg har ingen forhåpninger om treff på første forsøk men mere kanskje noen svar på etter første runde.. <3

Medisinene er hentet ut, brudekjolen er steamet og innlevering i anatomi er gjort.. for ei uke!

Sitter idag å kjenner så på at vi endelig er i gang! Helt sykt at tiden vi har snakka så mye om å forberedt oss på er her allerede.. samtidig gifter vi oss i morgen og jeg har startet på sykepleien.

Tror det er bra å ha flere ting å fokusere på for min del slik at ikke jeg blir helt manisk. Jeg har ingen forhåpninger om treff på første forsøk men mere kanskje noen svar på etter første runde.. <3

Medisinene er hentet ut, brudekjolen er steamet og innlevering i anatomi er gjort.. for ei uke!
Så fantastisk! Lykke til med både skole, bryllup og forsøk. Fint at du er litt reservert med forhåpninger på første forsøk. Men heiaheia eggene dine altså :Heartred

Riksen skriver at man skal sette Gonal-F til et fast klokkeslett mellom 15-21. Og Fyremadel skal settes på morningen, mellom 8-9.
Men dette bør du få informasjon om fra din klinikk.
Ja jeg får behandlingen når jeg sier fra at jeg har begynt å spotte.. Mer detaljert da mener jeg. Og det skjer forhåpentligvis denne helgen..

Jeg har bare fått beskjed om at sprøytene (menopur og fyremadel) skal settes i tidsrom 16-18.

Så rart at resten her setter fyremadel om morgenen. Jeg skal ikke starte stimuleringen før dag 3 heller.

Jeg har forresten begynt på medisinene :)

Kelsey: jeg begynte også på dag 3. Både denne- og forrige runde :)

Vil gjerne melde meg på her :love7 cd 2 i dag etter kjemisk i forrige syklus.

Høsteple - st olav - b1 - 3 forsøk/9 innsett - prednisolon, cyclogest, albyl e, klexane - innsett ca uke 36

Høsteple - st olav - b1 - 3 forsøk/9 innsett - prednisolon, cyclogest, albyl e, klexane - innsett ca uke 36

Nå må det være din tur Høsteple :Heartred
Tvitvi

Da er det på tide med ny runde så jeg hiver meg med her :)

Sunny_8 - 32 år - Barn #1 - St. Olav - IVF uttak #2 - Menopur og Fyremadel, oppstart av medisiner 21. august

Fikk endelig mensen i dag, og hadde samtale med St. Olav. Menopur ligger klar til i morgen.

Dere som har gått på Menopur og Fyremadel tidligere, husker dere hvor mye dere måtte hente ut? Begge dele er bestillingsvare her jeg bor, så jeg er livredd for å ikke ha tilstrekkelig mengde. Har enda ikke fått tak i Fyremadel, men håper jeg får det til i morgen som bestilt.

Da er det på tide med ny runde så jeg hiver meg med her :)

Sunny_8 - 32 år - Barn #1 - St. Olav - IVF uttak #2 - Menopur og Fyremadel, oppstart av medisiner 21. august

Fikk endelig mensen i dag, og hadde samtale med St. Olav. Menopur ligger klar til i morgen.

Dere som har gått på Menopur og Fyremadel tidligere, husker dere hvor mye dere måtte hente ut? Begge dele er bestillingsvare her jeg bor, så jeg er livredd for å ikke ha tilstrekkelig mengde. Har enda ikke fått tak i Fyremadel, men håper jeg får det til i morgen som bestilt.

Lykke til du!! Går på menopur+Fyremadel nå - for menopur spørs det vel hvor høy dose de har satt deg opp til? Jeg måtte kjøpe en 1200 IU + en 600 IU (går på 150 IU daglig)

For Fyremadel kommer jeg til å ha brukt 8 stk (uttak cd15, startet med Fyremadel cd6). Du trenger den vel trolig ikke før neste uke? :)

❤️❤️❤️❤️ håper så mye

WOW!!! Kan ikke BEGYNNE å tenke på hvordan det må være å holde på med stimulering i eget bryllup. Du er RÅ, lykke til, og ha det FINT i morgen ❤️

Back
Topp