Prøverpåsøsken85
Elsker forumet
Noen som vet om gonal f og fyramedel bør settes tidlig på dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deili å være igang.Første dag med Synarela.. ingen bivirkninger enda iallefall
Før klokken 12 bruker jeg å få beskjed omNoen som vet om gonal f og fyramedel bør settes tidlig på dagen?
Så fantastisk! Lykke til med både skole, bryllup og forsøk. Fint at du er litt reservert med forhåpninger på første forsøk. Men heiaheia eggene dine altsåSitter idag å kjenner så på at vi endelig er i gang! Helt sykt at tiden vi har snakka så mye om å forberedt oss på er her allerede.. samtidig gifter vi oss i morgen og jeg har startet på sykepleien.
Tror det er bra å ha flere ting å fokusere på for min del slik at ikke jeg blir helt manisk. Jeg har ingen forhåpninger om treff på første forsøk men mere kanskje noen svar på etter første runde.. <3
Medisinene er hentet ut, brudekjolen er steamet og innlevering i anatomi er gjort.. for ei uke!
Noen som vet om gonal f og fyramedel bør settes tidlig på dagen?
Ja jeg får behandlingen når jeg sier fra at jeg har begynt å spotte.. Mer detaljert da mener jeg. Og det skjer forhåpentligvis denne helgen..Riksen skriver at man skal sette Gonal-F til et fast klokkeslett mellom 15-21. Og Fyremadel skal settes på morningen, mellom 8-9.
Men dette bør du få informasjon om fra din klinikk.
Ja der ser du hvor forskjell det er fra klinikk til klinikk altsåJeg har fått beskjed fra klinikken at jeg skal sette gonal f mellom kl 19 og 22 og fyramedel før kl 12...
Vil gjerne melde meg på her cd 2 i dag etter kjemisk i forrige syklus.
Høsteple - st olav - b1 - 3 forsøk/9 innsett - prednisolon, cyclogest, albyl e, klexane - innsett ca uke 36
Da er det på tide med ny runde så jeg hiver meg med her
Sunny_8 - 32 år - Barn #1 - St. Olav - IVF uttak #2 - Menopur og Fyremadel, oppstart av medisiner 21. august
Fikk endelig mensen i dag, og hadde samtale med St. Olav. Menopur ligger klar til i morgen.
Dere som har gått på Menopur og Fyremadel tidligere, husker dere hvor mye dere måtte hente ut? Begge dele er bestillingsvare her jeg bor, så jeg er livredd for å ikke ha tilstrekkelig mengde. Har enda ikke fått tak i Fyremadel, men håper jeg får det til i morgen som bestilt.
Vil gjerne melde meg på her cd 2 i dag etter kjemisk i forrige syklus.
Høsteple - st olav - b1 - 3 forsøk/9 innsett - prednisolon, cyclogest, albyl e, klexane - innsett ca uke 36
Sitter idag å kjenner så på at vi endelig er i gang! Helt sykt at tiden vi har snakka så mye om å forberedt oss på er her allerede.. samtidig gifter vi oss i morgen og jeg har startet på sykepleien.
Tror det er bra å ha flere ting å fokusere på for min del slik at ikke jeg blir helt manisk. Jeg har ingen forhåpninger om treff på første forsøk men mere kanskje noen svar på etter første runde.. <3
Medisinene er hentet ut, brudekjolen er steamet og innlevering i anatomi er gjort.. for ei uke!
Jeg har forresten begynt på medisinene
Kelsey: jeg begynte også på dag 3. Både denne- og forrige runde
Masse lykke til