Tusen takk Du er godMasse lykke til
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk Du er godMasse lykke til
Måtte du ha 1800 tilsammen når du bare skal ta 150 dose? Jeg fikk kun resept på 900 x2 jeg og jeg skal og ha 150 i dose. Men gonal f da. Og en resept på 5 fyramedelLykke til du!! Går på menopur+Fyremadel nå - for menopur spørs det vel hvor høy dose de har satt deg opp til? Jeg måtte kjøpe en 1200 IU + en 600 IU (går på 150 IU daglig)
For Fyremadel kommer jeg til å ha brukt 8 stk (uttak cd15, startet med Fyremadel cd6). Du trenger den vel trolig ikke før neste uke?
Jeg går på samme dose som deg. Har ikke tenkt over at jeg kan hente ut en 600IU, men det selvom jeg har resept på 1200IU?Lykke til du!! Går på menopur+Fyremadel nå - for menopur spørs det vel hvor høy dose de har satt deg opp til? Jeg måtte kjøpe en 1200 IU + en 600 IU (går på 150 IU daglig)
For Fyremadel kommer jeg til å ha brukt 8 stk (uttak cd15, startet med Fyremadel cd6). Du trenger den vel trolig ikke før neste uke?
Sniker litt her..Da er det på tide med ny runde så jeg hiver meg med her
Sunny_8 - 32 år - Barn #1 - St. Olav - IVF uttak #2 - Menopur og Fyremadel, oppstart av medisiner 21. august
Fikk endelig mensen i dag, og hadde samtale med St. Olav. Menopur ligger klar til i morgen.
Dere som har gått på Menopur og Fyremadel tidligere, husker dere hvor mye dere måtte hente ut? Begge dele er bestillingsvare her jeg bor, så jeg er livredd for å ikke ha tilstrekkelig mengde. Har enda ikke fått tak i Fyremadel, men håper jeg får det til i morgen som bestilt.
Måtte du ha 1800 tilsammen når du bare skal ta 150 dose? Jeg fikk kun resept på 900 x2 jeg og jeg skal og ha 150 i dose. Men gonal f da. Og en resept på 5 fyramedel
Jeg går på samme dose som deg. Har ikke tenkt over at jeg kan hente ut en 600IU, men det selvom jeg har resept på 1200IU?
Jeg skal starte med fyremadel på onsdag, så jeg har litt tid på meg.
Hvordan går det med deg så langt med stimuleringen da?
Jeg går på samme dose som deg. Har ikke tenkt over at jeg kan hente ut en 600IU, men det selvom jeg har resept på 1200IU?
Jeg skal starte med fyremadel på onsdag, så jeg har litt tid på meg.
Hvordan går det med deg så langt med stimuleringen da?
Okei, men det er veldig greit å viteJa du kan hente ut mindre enn de har skrevet ut resept for (var samme for meg) - du bare sier ifra på apotek og så skriver de et notat (det vises i HelseNorge). Så lenge man vil ha mindre enn mengden de har skrevet ut så går det bra
Det går greit, nettopp satt siste menopur, uttak mandag. Veldig klar for det
Takk for svarSniker litt her..
Forrige runde gikk jeg på Menopur og Fyremadel.
Jeg endte opp med å kjøpe 1x1200 og 2x600.
Jeg begynte på 75IU/dag og endte på 150 IU/dag, men endte opp med å stimulere veldig lenge, og totalt 2100 IU....
Fyremadelen gikk det en del pakker av.
Jeg ble litt tatt på senga, så denne gangen sørget jeg for at jeg hadde nok sånn at jeg hadde god tid etter kontrollen(e) til å eventuelt bestille hvis jeg måtte.
Sist måtte jeg ha fire kontroller, denne gangen trengte jeg en kontroll, så det er sykt vanskelig å si
Troooor ikke du kan det? Jeg har 150 i dose, og fikk i alle fall en resept på 1200 IU og en på 600 IU. Kommer til å hente den største først, og så har jeg den andre liggende klar på apoteket dersom jeg skulle trenge mer
For min del hjalp det å se på noen instruksjonsvideoer i forkant. Men det må mye til for å gjøre noe feil altså1 sprøyte tatt i kveld.. Var ikke så mye å grue seg til egentlig, men livredd for å gjøre noen feil
Du er ikke alene om å starte på dag 3. Legene har nok en god grunn til hvorfor Og at mensen kommer 1 dag tidlig er heller ikke uvanlig og ingenting å tenke mye over.Fikk mensen i natt, en dag tidligere enn forventet. Stresser litt med at jeg ikke skal begynne stimulering før dag 3, og så får jeg mensen så tidlig det går an å få den på døgnet.
Uansett ikke lenge til vi er i gang nå
Hvordan går det? Og var det en fin bryllupsdag?Første dag med Synarela.. ingen bivirkninger enda iallefall
1 sprøyte tatt i kveld.. Var ikke så mye å grue seg til egentlig, men livredd for å gjøre noen feil
Jeg hiver meg på
Forhåpningsfull - 27 - barn #1 - St. Olav - IVF stimulering #1 - Menopur og Fyremadel, oppstart 21.august
Veldig spent på første runde, og håper vi får innsett samme syklus. Lykke til alle
Fikk mensen i natt, en dag tidligere enn forventet. Stresser litt med at jeg ikke skal begynne stimulering før dag 3, og så får jeg mensen så tidlig det går an å få den på døgnet.
Uansett ikke lenge til vi er i gang nå