September 2020

Kanskje på sin plass der du bor.
Hvilke tenker du på?

Tja. Litt åpen for alternativ, teoretisk sett.

Reelt sett har jeg slitt ut et par ecco. Jeg har ecco sandaler. Ecco luftige joggesko og har hatt ecco vanntette joggesko, jeg har også ecco vintersko... De passer foten min. Og mannen. Som egentlig har ca det samme, men ikke vanntette joggesko, der har han noe annet. Også har han litt forskjellig andre sko da.

Er kengubarnet sitt kne som skal tas mr av, forhåpentligvis gir det noen svar på hva som er galt inni der. Tankene roer seg nok når jeg merker bedring av medisinen..

god handletur :)
Ok, håper dere får gode svar da.

Og at medisinen snart gir god virkning

Det har ikke jeg heller, men mye annet shoppet denne mnd så da får det nok vente litt. Kengubarnet bør også få vanntette sko og helst vanntette jakker

Heldigvis har alle mine tre vanntette sko nå, og 1-2 vanntette jakker hver, bare sjekke størrelsen på Dockboots til yngste, hun har støvler i bhg men det begynner å bli kjøligere. Men det haster ikke.

Mine sko som jeg derimot mistenker tok inn vann gjennom sålen og ellers var jeg uabsett gjennomvåt på begge beina etter tur sist uke, jeg trenger vanntette sko om jeg skal komme i mål på dytt. Men så er jeg så heldig at jeg får sponset ca en tusenlapp til "helsebringende tiltak" som f.eks joggesko fra jobb hvert år da, så jeg kan få det refundert fakrisk. Med frist 1.10 så det passer fint å ta det nå. Jeg skatter av det da, så noe betaler jeg jo, men likevel. Grei ordning.

Heldigvis har alle mine tre vanntette sko nå, og 1-2 vanntette jakker hver, bare sjekke størrelsen på Dockboots til yngste, hun har støvler i bhg men det begynner å bli kjøligere. Men det haster ikke.

Mine sko som jeg derimot mistenker tok inn vann gjennom sålen og ellers var jeg uabsett gjennomvåt på begge beina etter tur sist uke, jeg trenger vanntette sko om jeg skal komme i mål på dytt. Men så er jeg så heldig at jeg får sponset ca en tusenlapp til "helsebringende tiltak" som f.eks joggesko fra jobb hvert år da, så jeg kan få det refundert fakrisk. Med frist 1.10 så det passer fint å ta det nå. Jeg skatter av det da, så noe betaler jeg jo, men likevel. Grei ordning.
Min bruker ikke vanntette sko sånn egentlig eller jakke for den dep, men med det valgfaget han har så blir det nok mye utetid. I tillegg skal de på tur hele skolen tirsdag, fortsatt usikker på om han blir med men vi får se

Samboer får også dekket 1000kr hvert år til sko av jobben. Men jeg må kjøpe egne sko til helsevesenet, det svir i lommeboka da vi må ha gode sko. Men vel verd pengene for å skåne rygg, hofter og bein :)

Min bruker ikke vanntette sko sånn egentlig eller jakke for den dep, men med det valgfaget han har så blir det nok mye utetid. I tillegg skal de på tur hele skolen tirsdag, fortsatt usikker på om han blir med men vi får se

Vi bor jo her vi bor. De trenger vanntette sko og jakker. De skal jo komme seg til og fra skolen. Litt annerledes neste år når det blir buss for eldstemann, men fortsatt skal han gå en knapp km til busstoppet så litt vanntett et lurt, og han er enn så lenge mer opptatt av komfort enn kult.

Samboer får også dekket 1000kr hvert år til sko av jobben. Men jeg må kjøpe egne sko til helsevesenet, det svir i lommeboka da vi må ha gode sko. Men vel verd pengene for å skåne rygg, hofter og bein :)

Vi har 1250, men det er for 100% stilling og jeg jobber 90%. Det kan gå til sko, treningstøy, treningsapparater, tilgang til treningsrom, delbetaling av kort på svømmehallen etc.

Vi har 1250, men det er for 100% stilling og jeg jobber 90%. Det kan gå til sko, treningstøy, treningsapparater, tilgang til treningsrom, delbetaling av kort på svømmehallen etc.
Her er det bare at de kan gå og velge seg sko på en butikk 15min unna oss, til 1000kr :) uansett er det bedre enn hva vi har, vi får ikke noe ifht klær/skotøy :hilarious: (det trengs støvler, vintersko og joggesko. Regnjakke, tykkere jakke. Det positive er vel at vi har uniformer, så vi trenger ikke å tenke på den innerste bekledningen:p)

Jeg og mellomste dro på shopping, innom ca alle sko og sportsbutikker før vi endte med er par gymsko på obs...

Jaja. Og jeg fikk meg finfine røde ecco goretex, så nå må jeg nesten ut og gå i kveld. Da skal de impregneres først.

5100 skritt så langt i dag så enten gå meg gjennom en film. Eller gå meg en tur.

Jeg og mellomste dro på shopping, innom ca alle sko og sportsbutikker før vi endte med er par gymsko på obs...

Jaja. Og jeg fikk meg finfine røde ecco goretex, så nå må jeg nesten ut og gå i kveld. Da skal de impregneres først.

5100 skritt så langt i dag så enten gå meg gjennom en film. Eller gå meg en tur.
Lykke til med å nå målet

Flinke mannen har både støvsuget og vasket hus, det jeg skulle gjort i går men ikke orket likevel. Nå er det rent og pent her:)

God morgen
I dag er det kirkesøbdag , presentasjonsgudsteneste for konfirmantene. Det blir visst uten meg

God morgen.

Værmeldinga sier lettskyet sol. Vinduene er våte av regndråper så alt der vått ut, det er faktisk blå sprekker i skylaget, men det ligger tåke i fjellet så det virker din om himmelen er lav. Blåser litt. Vi får de hvordan dagen blir.

Back
Topp