September 2020

Vi vedlikeholder vi og, og det går greit med generelt regnvær, men nå er det jo ekstra mye virker det som og da går det igjennom. Og vi har ikke råd til slik Goretex akkurat nå dessverre.
Ja. Av og til er det rett og slett ikke nok, og når været er ille... Det skjønner jeg.

Her kjøpte jeg en rett som skulle rett i mikroen (biff og nudler, 40% avslag pga dato), så ble enda enklere her :hilarious: men ungene ble fornøyde :happy:
Det enkle er avog til det beste

Eldatemsnn var godt fornøyd når han fant ut før de dro at han kom hjem til middag på fredag. Så jeg rekker taco! Så... Derved er det vel ikke noe annet alternativ enn å lage taco.

Det enkle er avog til det beste

Eldatemsnn var godt fornøyd når han fant ut før de dro at han kom hjem til middag på fredag. Så jeg rekker taco! Så... Derved er det vel ikke noe annet alternativ enn å lage taco.
Leverte begge før jeg gikk idag (dvs at jeg måtte opp kvart på 6), hektisk dag på jobb, hente i bhg og være alene med dem resten av dagen. Imorgen blir det kjøttkaker (sviger laget ferdig, så vi trenger kun å lage saus og varme kjøttkaker, koke poteter og grønnsaker :D

Altså, wow! Hvor stor "kabel" er det mulig for en 2,5åring å legge?! Trodde ikke mine egne øyner da jeg så resultatet i potta :eek:

Det skjønner jeg. Frøkna gjør det på do nesten hver kveld nå. Igår ropte hu mamma mamma mamma og var så blid!
Minsten har hatt så mye problemer med hard/treg mage fra han var 3mnd. Virker som han faktisk får tømt seg bedre på potta enn i bleie, sikkert ved hjelp av hvordan han sitter på potta, med beina foran seg:D

Når vinmonopolet ikke har den vinen du skal ha :(
Og det er utsolgt på ubestemt tid, tomt fra leverandør.
Trist.
Har jeg lyst på noe nå må det da bli hvitvin eller cider.
(Skulle ha 3 aper rose)
Spurte etter den selv for noen uker siden

Når vinmonopolet ikke har den vinen du skal ha :(
Og det er utsolgt på ubestemt tid, tomt fra leverandør.
Trist.
Har jeg lyst på noe nå må det da bli hvitvin eller cider.
(Skulle ha 3 aper rose)
De pleier å være ganske flinke på vinmonopolet, jeg ville ha spurt om de hadde noe å anbefale som ikke er så ulik

Minsten har hatt så mye problemer med hard/treg mage fra han var 3mnd. Virker som han faktisk får tømt seg bedre på potta enn i bleie, sikkert ved hjelp av hvordan han sitter på potta, med beina foran seg:D
Så bra! At han får tømt seg bedre. Vet hvordan det er å ha treg/hard mage, unner jeg ingen.
Jeg sliter i tillegg med å gjøre det andre steder enn hjemme..

Så bra! At han får tømt seg bedre. Vet hvordan det er å ha treg/hard mage, unner jeg ingen.
Jeg sliter i tillegg med å gjøre det andre steder enn hjemme..
Det har ikke vært hyling pga magen siden han begynte på laktulose da han var 8mnd, men han kan lett bæsje ut 6 bleier på rappen. Med å bare få ut litt og litt om gangen:shy: så enklere når han tømmer seg på potta :D

Back
Topp