September 2020

IHuff, null husarbeid gjort. Bortsett fra å vaske klær og henge opp. Må få pakket inn gavene som ligger strød, ryddet bordet så vaske før mannen kommer

Ja sånn er det vel der du bor
Er regn her også men mye fine høstdager i tillegg
Det er nok sterkt preget av at jeg alltid har bodd på Vestlandet. De aller fleste av mine 41 år på Sunnmøre. Bare avbrutt av 14 år i Bergen.

Noen fine høstdager har vi, og de er flotte, men de er ikke det mest vanlige.

Da skal vi ut på tur i regnet. Blæ. Rastløs, må få brukt litt energi, få litt energi. Få litt bedre kondis.

God tur

Jeg er også rastløs. Og lite konsentrert på jobb. Følger guttungen på bussen på Google map (sporing på telefonen hans via Google family) og merker at jeg har savnet ungen min og gleder meg til å få ham hjem.

God tur

Jeg er også rastløs. Og lite konsentrert på jobb. Følger guttungen på bussen på Google map (sporing på telefonen hans via Google family) og merker at jeg har savnet ungen min og gleder meg til å få ham hjem.
Ja det skjønner jeg.
jeg merker at jeg må gjøre noe for å få opp energinivået og det innebærer dessverre gåturer i Bergen. I regnet. Usj. Men sånn får det bare bli, jeg kunne også ha godt av å gå ned noen kg så ja! Må bare tvinge meg til det skjønner jeg:

Ja det skjønner jeg.
jeg merker at jeg må gjøre noe for å få opp energinivået og det innebærer dessverre gåturer i Bergen. I regnet. Usj. Men sånn får det bare bli, jeg kunne også ha godt av å gå ned noen kg så ja! Må bare tvinge meg til det skjønner jeg:

Gå tur i regn i Bergen, been there, done that for å si det sånn.

Jentene har også savnet broren sin. Særlig uttalt hos minstemor som har laget en gave til storebror i bhg, hun har fått fargelegge pokemons som hun vet han liker. Hun vil hentes i bhg før jeg henter ham på skolen, så planen er å jobbe en time til. Så henter jeg henne, og får hentet mellomste på Sfo, hun ville ikke sykle hjem kl 15 som vanlig men være der til jeg henter broren, så hun har ikke sykkel på skolen i dag. Så møter vi ham når bussen kommer, alle tre. Om knapt to timer. Gode greier.

Tacokveld med hele familien når mannen er kommet hjem og en rolig helg så han får hvile etter en aktiv uke, som anbefalt. Koooooose oss. Og mellomste blir også hjemme, ikke hos naboen de nærmeste dagene, siden naboen er korona-testet i dag. Så da har jeg hele gjengen min hjemme. Kooooooos

Jentene har også savnet broren sin. Særlig uttalt hos minstemor som har laget en gave til storebror i bhg, hun har fått fargelegge pokemons som hun vet han liker. Hun vil hentes i bhg før jeg henter ham på skolen, så planen er å jobbe en time til. Så henter jeg henne, og får hentet mellomste på Sfo, hun ville ikke sykle hjem kl 15 som vanlig men være der til jeg henter broren, så hun har ikke sykkel på skolen i dag. Så møter vi ham når bussen kommer, alle tre. Om knapt to timer. Gode greier.

Tacokveld med hele familien når mannen er kommet hjem og en rolig helg så han får hvile etter en aktiv uke, som anbefalt. Koooooose oss. Og mellomste blir også hjemme, ikke hos naboen de nærmeste dagene, siden naboen er korona-testet i dag. Så da har jeg hele gjengen min hjemme. Kooooooos
Kos dere i helgen :)

Kjempekos :)

Trenger ny regnbukse og regnjakke, æsj.
Kjedelig

Jeg fant ut at i alle fall jakka mi skal få seg en runde med impregnering. Jeg har goretex "regntøy" og det må jo vedlikeholdes.

Men så mista bussen ferga med noen få minutter så derved ble det 20 min forsinket i forhold til det jeg hadde antatt, så da sitter jeg på parkeringen til skolen med to lett utålmodige jenter.

Ferga er i land om 10 min og så er det noen minutter å kjøre så de er her innen 20 min tenker jeg. Vel. Klokka er midt i rushen så de kan bli stående en stund og vente på å komme seg inn på veien. Vi får se.

Kjedelig

Jeg fant ut at i alle fall jakka mi skal få seg en runde med impregnering. Jeg har goretex "regntøy" og det må jo vedlikeholdes.
Vi vedlikeholder vi og, og det går greit med generelt regnvær, men nå er det jo ekstra mye virker det som og da går det igjennom. Og vi har ikke råd til slik Goretex akkurat nå dessverre.

Skjønner meg ikke på den pustegreia, bra i går , skikkelig ille i dag. Håper fastlegen er på jobb igjen neste uke altså, så jeg kan bli undersøkt om det fortsatt er sånn

Enkel middag, pølse og potetstappe . Fornøyde unger.

Back
Topp