September 2020

God morgen
Mye tanker i natten , vi får håpe de går over.
Snart stå opp å ta en dusj , vi skal nemlig kjøre tidlig i dag , for kengubarnet skal på Mr en times tid unna oss

Får håpe tankene gir hodet ditt fri. God tur til mr, håper det ikke viser noe alvorlig.

Her er planene for dagen rimelig enkle. Handletur, mellomste bør ha nye gymsko. Eller håndballsko. Det er litt stress at der er de samme skoene som er innesko/gymsko og håndballsko i år når treningene ikke er på skolen. To ganger i uka, pluss ved kamp, lå hun huske å ta dem med hjem. Og tilbake neste dag.

Så bør trampolina tas ned for sesongen, før vinden gjør det.

Også må vi ha mat til helga.

Åhh, jeg kom på at jeg må ha nye vanntette joggesko.

Godt morgen.
Mannen holder på å kjøre frøkna til dagstur med speidern, hun har virkelig gledet seg til den lenge :)

Får håpe tankene gir hodet ditt fri. God tur til mr, håper det ikke viser noe alvorlig.

Her er planene for dagen rimelig enkle. Handletur, mellomste bør ha nye gymsko. Eller håndballsko. Det er litt stress at der er de samme skoene som er innesko/gymsko og håndballsko i år når treningene ikke er på skolen. To ganger i uka, pluss ved kamp, lå hun huske å ta dem med hjem. Og tilbake neste dag.

Så bør trampolina tas ned for sesongen, før vinden gjør det.

Også må vi ha mat til helga.
Er kengubarnet sitt kne som skal tas mr av, forhåpentligvis gir det noen svar på hva som er galt inni der. Tankene roer seg nok når jeg merker bedring av medisinen..

god handletur :)

Back
Topp