Ble legevakten på meg siden det ble så ille, nå har jeg fått medisinJeg syns du bør undersøkes da ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble legevakten på meg siden det ble så ille, nå har jeg fått medisinJeg syns du bør undersøkes da ja.
Ok, bra. Hvilken medisin? Går det bra med deg? God bedring !Ble legevakten på meg siden det ble så ille, nå har jeg fått medisin
Jeg trenger motivasjon for å holde øynene åpne...Jeg trenger motivasjon til å fullføre kveldsstell![]()
Erymax , har a typisk lungebetennelse så da skal den hjelpe forhåpentligvisOk, bra. Hvilken medisin? Går det bra med deg? God bedring !
Da håper jeg det hjelperErymax , har a typisk lungebetennelse så da skal den hjelpe forhåpentligvis
Går bra, takk![]()
Takk , jeg også. Tar noen dager men det ervgreit så lenge det hjelperDa håper jeg det hjelper![]()
Det var lungebetennelse likevel ja.Erymax , har a typisk lungebetennelse så da skal den hjelpe forhåpentligvis
Går bra, takk![]()
TakkDet var lungebetennelse likevel ja.
God bedring
Kos dere. Noe spesielt på shopping lista? Regntøy?Snart ta bussen, levere frøkna til bestemoren, så kose oss med litt shopping og mat.
Vet ikke helt, om det er godt tilbud, kanskje? Skal titte litt hvertfall.Kos dere. Noe spesielt på shopping lista? Regntøy?
Kanskje på sin plass der du bor.Åhh, jeg kom på at jeg må ha nye vanntette joggesko.
Kos dereSnart ta bussen, levere frøkna til bestemoren, så kose oss med litt shopping og mat.
Er kengubarnet sitt kne som skal tas mr av, forhåpentligvis gir det noen svar på hva som er galt inni der. Tankene roer seg nok når jeg merker bedring av medisinen..Får håpe tankene gir hodet ditt fri. God tur til mr, håper det ikke viser noe alvorlig.
Her er planene for dagen rimelig enkle. Handletur, mellomste bør ha nye gymsko. Eller håndballsko. Det er litt stress at der er de samme skoene som er innesko/gymsko og håndballsko i år når treningene ikke er på skolen. To ganger i uka, pluss ved kamp, lå hun huske å ta dem med hjem. Og tilbake neste dag.
Så bør trampolina tas ned for sesongen, før vinden gjør det.
Også må vi ha mat til helga.