Det ble å gå og jogge og danse til musikk i går kveld.Lykke til med å nå målet
I dag har jeg gått tur. Ikke helt langt nok, så litt musikk eller en film å gå meg gjennom i kveld også ser det ut til. Men i mål skal jeg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det ble å gå og jogge og danse til musikk i går kveld.Lykke til med å nå målet
Flink du erDet ble å gå og jogge og danse til musikk i går kveld.
I dag har jeg gått tur. Ikke helt langt nok, så litt musikk eller en film å gå meg gjennom i kveld også ser det ut til. Men i mål skal jeg
Dårligst på laget, men jeg prøverFlink du er
Oj 50.000 er mye dadagens 10 000 er også i boks, ikke stort over så jeg tar ikke mye innpå av det jeg ligger bak, men jeg faller i alle fall ikke mer bakpå. I morgen skal jeg gjøre det samme, og tirsdag skal jeg etter planen ta et jafs, for da skal jeg forhåpentligvis på svømming i en liten time før jobb, noe som gir meg 8-9000 skritt om jeg husker rett. Litt avhengig av hvor lenge jeg får svømt. Også går jeg jo uansett rundt 4000 om jeg ikke gjør noe annet, så med en liten innsats på kvelden i tillegg så har jeg tatt inn et godt jafs av etterslepet. Og litt her og litt der tar jeg daglig, stort sett underkant av 1000 ekstra, men en dag gikk jeg jo 12 000, det er rekorden min.
så, når jeg da har en kollega som registrerer 50 000 skritt i går, så er jo ikke jeg så aktiv akkurat. Det er bonden, som jo har et liv som er langt mer aktivt enn mitt. Men, jeg konkurrere ikke mot dem, jeg konkurrerer mot meg selv, og om å komme i må innen 13.10
50.000 skritt på en dag har jeg også klart et par ganger.dagens 10 000 er også i boks, ikke stort over så jeg tar ikke mye innpå av det jeg ligger bak, men jeg faller i alle fall ikke mer bakpå. I morgen skal jeg gjøre det samme, og tirsdag skal jeg etter planen ta et jafs, for da skal jeg forhåpentligvis på svømming i en liten time før jobb, noe som gir meg 8-9000 skritt om jeg husker rett. Litt avhengig av hvor lenge jeg får svømt. Også går jeg jo uansett rundt 4000 om jeg ikke gjør noe annet, så med en liten innsats på kvelden i tillegg så har jeg tatt inn et godt jafs av etterslepet. Og litt her og litt der tar jeg daglig, stort sett underkant av 1000 ekstra, men en dag gikk jeg jo 12 000, det er rekorden min.
så, når jeg da har en kollega som registrerer 50 000 skritt i går, så er jo ikke jeg så aktiv akkurat. Det er bonden, som jo har et liv som er langt mer aktivt enn mitt. Men, jeg konkurrere ikke mot dem, jeg konkurrerer mot meg selv, og om å komme i må innen 13.10
50.000 skritt på en dag har jeg også klart et par ganger.
Begge gangene har jeg gått hjem fra jobb, 30 km
Pleier å kommer over 30.000 skritt på tirsdager og torsdager, og enkelte søndager.Oj 50.000 er mye da
Jeg har hatt 35.000 da Var bekkenet Ødelagt etterpå
Mens jeg vanligvis ikke trener, og ligger på et snitt på sånn 4000-ish.Pleier å kommer over 30.000 skritt på tirsdager og torsdager, og enkelte søndager.
Trener tirsdag, torsdag og søndag så da blir det en del.
Ja mange er sikkert over detPleier å kommer over 30.000 skritt på tirsdager og torsdager, og enkelte søndager.
Trener tirsdag, torsdag og søndag så da blir det en del.
Jeg har 10 000 + på jobbdagerMens jeg vanligvis ikke trener, og ligger på et snitt på sånn 4000-ish.
Og med skam må innrømme at jeg trolig går tilbake til et sånt 4-5000 snitt når jeg er kommet i mål på denne greia her i midten av oktober.
Sist jeg var under 10.000 skritt var 9. februar, da var jeg utslått med influensa og feberMens jeg vanligvis ikke trener, og ligger på et snitt på sånn 4000-ish.
Og med skam må innrømme at jeg trolig går tilbake til et sånt 4-5000 snitt når jeg er kommet i mål på denne greia her i midten av oktober.
Mens jeg jo sitter stille på jobb ca.Jeg har 10 000 + på jobbdager
Sist jeg var under 10.000 skritt var 9. februar, da var jeg utslått med influensa og feber
Da hadde jeg blitt sprø, blir fryktelig utålmodig dersom jeg må sitte for mye stille.Du er imponerende.
Jeg klarte helt finfint å ha dager på 3000 i forrige uke jeg.
Da hadde jeg blitt sprø, blir fryktelig utålmodig dersom jeg må sitte for mye stille.
Men nå må jeg kommer meg i dusjen, er svette etter trening, er ved å bli kald og er forkjølet nok som jeg er
Jeg skal være iver ti tusen, det er målet hver dag. I forhold til trening så er det ikke skrittene så er viktigMens jeg jo sitter stille på jobb ca.
Jeg har drøyt 1200 når jeg kommer dit. Og når jeg ikke driver og legger inn ekstra underveis sånn som nå, så tror jeg at jeg har ca 2000 når jeg drar derfra.
Det har jeg for tiden , 3-5000 , sitter ikke stille konstant av den grunnDu er imponerende.
Jeg klarte helt finfint å ha dager på 3000 i forrige uke jeg.
Man får ikke 3-5.000 skritt av å sitte stilleDet har jeg for tiden , 3-5000 , sitter ikke stille konstant av den grunn