Det har ikke jeg heller, men mye annet shoppet denne mnd så da får det nok vente litt. Kengubarnet bør også få vanntette sko og helst vanntette jakkerÅhh, jeg kom på at jeg må ha nye vanntette joggesko.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har ikke jeg heller, men mye annet shoppet denne mnd så da får det nok vente litt. Kengubarnet bør også få vanntette sko og helst vanntette jakkerÅhh, jeg kom på at jeg må ha nye vanntette joggesko.
Kanskje på sin plass der du bor.
Hvilke tenker du på?
Ok, håper dere får gode svar da.Er kengubarnet sitt kne som skal tas mr av, forhåpentligvis gir det noen svar på hva som er galt inni der. Tankene roer seg nok når jeg merker bedring av medisinen..
god handletur![]()
Det har ikke jeg heller, men mye annet shoppet denne mnd så da får det nok vente litt. Kengubarnet bør også få vanntette sko og helst vanntette jakker
Satser på det , hadde vært greit med noen svarOk, håper dere får gode svar da.
Og at medisinen snart gir god virkning
Min bruker ikke vanntette sko sånn egentlig eller jakke for den dep, men med det valgfaget han har så blir det nok mye utetid. I tillegg skal de på tur hele skolen tirsdag, fortsatt usikker på om han blir med men vi får seHeldigvis har alle mine tre vanntette sko nå, og 1-2 vanntette jakker hver, bare sjekke størrelsen på Dockboots til yngste, hun har støvler i bhg men det begynner å bli kjøligere. Men det haster ikke.
Mine sko som jeg derimot mistenker tok inn vann gjennom sålen og ellers var jeg uabsett gjennomvåt på begge beina etter tur sist uke, jeg trenger vanntette sko om jeg skal komme i mål på dytt. Men så er jeg så heldig at jeg får sponset ca en tusenlapp til "helsebringende tiltak" som f.eks joggesko fra jobb hvert år da, så jeg kan få det refundert fakrisk. Med frist 1.10 så det passer fint å ta det nå. Jeg skatter av det da, så noe betaler jeg jo, men likevel. Grei ordning.
Samboer får også dekket 1000kr hvert år til sko av jobben. Men jeg må kjøpe egne sko til helsevesenet, det svir i lommeboka da vi må ha gode sko. Men vel verd pengene for å skåne rygg, hofter og beinHeldigvis har alle mine tre vanntette sko nå, og 1-2 vanntette jakker hver, bare sjekke størrelsen på Dockboots til yngste, hun har støvler i bhg men det begynner å bli kjøligere. Men det haster ikke.
Mine sko som jeg derimot mistenker tok inn vann gjennom sålen og ellers var jeg uabsett gjennomvåt på begge beina etter tur sist uke, jeg trenger vanntette sko om jeg skal komme i mål på dytt. Men så er jeg så heldig at jeg får sponset ca en tusenlapp til "helsebringende tiltak" som f.eks joggesko fra jobb hvert år da, så jeg kan få det refundert fakrisk. Med frist 1.10 så det passer fint å ta det nå. Jeg skatter av det da, så noe betaler jeg jo, men likevel. Grei ordning.
Min bruker ikke vanntette sko sånn egentlig eller jakke for den dep, men med det valgfaget han har så blir det nok mye utetid. I tillegg skal de på tur hele skolen tirsdag, fortsatt usikker på om han blir med men vi får se
Samboer får også dekket 1000kr hvert år til sko av jobben. Men jeg må kjøpe egne sko til helsevesenet, det svir i lommeboka da vi må ha gode sko. Men vel verd pengene for å skåne rygg, hofter og bein![]()
Her er det bare at de kan gå og velge seg sko på en butikk 15min unna oss, til 1000krVi har 1250, men det er for 100% stilling og jeg jobber 90%. Det kan gå til sko, treningstøy, treningsapparater, tilgang til treningsrom, delbetaling av kort på svømmehallen etc.
(det trengs støvler, vintersko og joggesko. Regnjakke, tykkere jakke. Det positive er vel at vi har uniformer, så vi trenger ikke å tenke på den innerste bekledningenLykke til med å nå måletJeg og mellomste dro på shopping, innom ca alle sko og sportsbutikker før vi endte med er par gymsko på obs...
Jaja. Og jeg fikk meg finfine røde ecco goretex, så nå må jeg nesten ut og gå i kveld. Da skal de impregneres først.
5100 skritt så langt i dag så enten gå meg gjennom en film. Eller gå meg en tur.