September 2020

Da er det ca 4 timer til jeg har guttungen hjemme, fikk sms fra ham. Trolig har alle fått utdelt telefonene sine og beskjed om å sende melding hjem om at de er ved skolen ca kl 16.

Her er det bare regn :(

Vært mye av det her også, men noe lettere nå. Skal begynne å regne utover ettermiddagen og sånn g¨r nå dagene fremover.

Jeg forbinder ikke høsten med fine farger, jeg forbinder høsten med grått og vått. Tåke og regn og en og annen storm.

Selv ved regn er det jo fine farger synes jeg :)
Sånn som dette
Vis vedlegget 335256
Fine farger det ja.

Joda, det blir jo fine farger ute når det er høst likevel.

Det er bare at bildet jeg får i hoder av ordet høst, det er lav tåke, eller så tykt regn at der oppleves som tåke. Det går gjerne litt over i hverandre. Eller stek vind som herjer mens der plaskregner, bladene rives av trærne og limes til bakken av regn. Surt, kaldt, vått.

Det er ikke alltid sånn, men det er det som er mine assosiasjoner til høst

Vurderer å kjøpe meg en regnjakke i år, noen som har erfaring med sportoutket sine?

Vært mye av det her også, men noe lettere nå. Skal begynne å regne utover ettermiddagen og sånn g¨r nå dagene fremover.

Jeg forbinder ikke høsten med fine farger, jeg forbinder høsten med grått og vått. Tåke og regn og en og annen storm.
Kan jo være fine farger men stort sett grått og vått ja.

Kan jo være fine farger men stort sett grått og vått ja.

Fine farger er det jo. Men når jeg sniper hetta godt rundt meg og ser ned og er minst mulig ute, så ser jeg dem ikke ;)

Jeg er ikke glad i høsten, slik mange andre er. Rett og slett.

Fine farger det ja.

Joda, det blir jo fine farger ute når det er høst likevel.

Det er bare at bildet jeg får i hoder av ordet høst, det er lav tåke, eller så tykt regn at der oppleves som tåke. Det går gjerne litt over i hverandre. Eller stek vind som herjer mens der plaskregner, bladene rives av trærne og limes til bakken av regn. Surt, kaldt, vått.

Det er ikke alltid sånn, men det er det som er mine assosiasjoner til høst
Ja sånn er det vel der du bor
Er regn her også men mye fine høstdager i tillegg

Back
Topp