Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan i h*** klarte han i det hele tatt å starte bilen med den promillen?Politiet ble tipset om merkelig kjøring på hovedveien her , de rykket ut å personen som kjørte hadde promille på 2,8!
Med andre ord, ikke noe mer enn normaltDet har jeg , men det var pp tilbud![]()
Hvordan i h*** klarte han i det hele tatt å starte bilen med den promillen?
Godt politiet kom og stoppet han før noen ble skadet
Jeg syns ikke det er så vanskelig når jeg er på kontoret eller har hjemmekontor.
Har et lite stykke å gå mellom kontoret og barnehagen så får noen skritte der de dagene jeg er på kontoret.
Vi har opptil 1,5 timer med trening i arbeidstiden i uken, bruker maks 15 minutter til å spise lunsj når jeg har hjemmekontor, utvider lunsjpausen med ca 15 minutter og går meg en tur. Det har også sjefen oppfordret oss til å gjøre siden stolene man sitter på hjemme er ikke like gode som de man har på kontoret så da bør man bevege på seg i løpet av dagen.
I hoi. Burde definitivt ikke kjøre bil.Politiet ble tipset om merkelig kjøring på hovedveien her , de rykket ut å personen som kjørte hadde promille på 2,8!
Jeg får se om jeg får jobbet så effektivt at jeg kan unne meg det.Det var det deilige med hjemmekontor , tur midt på dagen.
Ikke jeg heller tror jeg.I dag er det et halvt år siden vi fikk beskjed om nedstengningen av Norge, og hamstringen begynte.
Vet dere hva, jeg har enda ikke opplevd at butikkene har gått tom for do-papir![]()
Oi hjelpesPolitiet ble tipset om merkelig kjøring på hovedveien her , de rykket ut å personen som kjørte hadde promille på 2,8!
Men det problemet med gjær startet vel egentlig før koronaen kom, og ble bare forsterket siden alle begynte å bake mer?Ikke jeg heller tror jeg.
Mannen kjøpte en pakke på morgenen den dagen, han skjønte tegna noen timer før meg, rett og slett. Han ble på hjemmekontor den dagen, og dro og handlet, ikke hamstret.
Men tomt for gjær, og rasjonering på gjær, det har jeg absolutt opplevd.
Nope burde ikke detI hoi. Burde definitivt ikke kjøre bil.
Ser den, vi hadde jo ikke fulle dager men måtte isteden være tilgjengelig fra 7-22.Jeg får se om jeg får jobbet så effektivt at jeg kan unne meg det.
Utfordringen min er at jeg "bare skal" vaske klær, tømme oppvaskmaskinen, henge opp klesvasken.... Og da blir det så oppbrutt arbeidsdag at jeg sliter med å få timene mine.
Godt personen ble tattOi hjelpes
Bli nok godt med fri da jaGodt med fri i helgen nå. Jobbet mye det siste, flere sykemeldinger og kollegaer i karantene. Så må jo trå til. Sliten, men blir godt når lønna kommer. Gitt beskjed om at jeg ikke orker helg, har dessuten allerede overtid...så er det på mandag igjen. Helg med lite planer og det kjenner jeg er godt. Guttungen skal i en bursdag og lovet de skogstur. Eller piknik som frøkna vil ha det til. I øspøs
Men det problemet med gjær startet vel egentlig før koronaen kom, og ble bare forsterket siden alle begynte å bake mer?
Var det ikke noe med at en stor gjær-fabrikk hadde fått noe problemer med gjærsoppen de skulle dyrke gjæren fra slik at de ikke fikk produsert så mye som de pleide?
Problemet var ikke bare i Norge
Det blir litt annerledes. Lenge å være tilgjengelig, men om det er på telefon så er det jo overkommelig.Ser den, vi hadde jo ikke fulle dager men måtte isteden være tilgjengelig fra 7-22.
Måtte vær mer tilgjengelig da enn til vanlig , både teams og på tlf .Det blir litt annerledes. Lenge å være tilgjengelig, men om det er på telefon så er det jo overkommelig.
Jeg har en jobb som timeføres, minutt for minutt. Det blir litt annerledes.
Måtte vær mer tilgjengelig da enn til vanlig , både teams og på tlf .