September 2020

Usj, mistenker uvi på frøkna (hatt uhell igår og idag der hun har kommet tissevåt hjem fra bhg, snaut hatt et uhell i våken tilstand med det siden hun sluttet med bleie for 1,5år siden). Ikveld gråt hun ved forsøk på å tisse og sier at det gjør vondt i rompa. Måtte inn og spyles i dusjen for å få tisset.
Kanskje prøve å få overtalt samboer til å ta en urinprøve og levere på legekontor imorgen :shy: (han er ikke like naturlig innstilt til disse tingene som jeg er, sett i forhold til jobben jeg har:p)

Hm de skal på dagstur neste uke, 10 km å gå , funderer på om vi skal sende han eller ikke

Jeg har vært våken siden 3, så jeg har sendt ett par Mail, begynt å
Søke jobber og ellers bare surfet

God morgen.

Alarmen gikk akkurat på mobilen. Den andre altså. Den første er kl 6 for å få liv i meg, den andre er nå, for at jeg bør stå opp og den siste er 6.50 for er jeg ikke oppe da, så må jeg.

Mellomste sover, henne vekker jeg ca 7. Yngste sitter oppe og leker. Mannen er dradd på jobb. Eldstemann kommer ikke hjem før i morgen ettermiddag, gleder meg til å få ham hjem.

Men jeg får vel kle på meg og minstemor og begynne med frokost og sånt.

Våkna med hodepine. Sikkert fordi jeg la meg sulten etter kveldsvakt i går. Håper jeg. Hjemme med sykt barn i dag.

Ikke helt kontroll her hjemme om dagen.
Mannen skulle levere i barnehagen i dag, kom og fant ut at det er planleggingsdag i dag og i morgen :P
Ops!!!!

Han tar Lille U i dag, jeg i morgen.

Lurer på hva for noe gøy vi skal finne på i morgen, jeg :)

Ikke helt kontroll her hjemme om dagen.
Mannen skulle levere i barnehagen i dag, kom og fant ut at det er planleggingsdag i dag og i morgen :p
Ops!!!!

Han tar Lille U i dag, jeg i morgen.

Lurer på hva for noe gøy vi skal finne på i morgen, jeg :)

Sånne små overraskelser dukker av og til opp.

Back
Topp