September 2020

Politiet ble tipset om merkelig kjøring på hovedveien her , de rykket ut å personen som kjørte hadde promille på 2,8!

Politiet ble tipset om merkelig kjøring på hovedveien her , de rykket ut å personen som kjørte hadde promille på 2,8!
Hvordan i h*** klarte han i det hele tatt å starte bilen med den promillen?
Godt politiet kom og stoppet han før noen ble skadet

Jeg syns ikke det er så vanskelig når jeg er på kontoret eller har hjemmekontor.
Har et lite stykke å gå mellom kontoret og barnehagen så får noen skritte der de dagene jeg er på kontoret.
Vi har opptil 1,5 timer med trening i arbeidstiden i uken, bruker maks 15 minutter til å spise lunsj når jeg har hjemmekontor, utvider lunsjpausen med ca 15 minutter og går meg en tur. Det har også sjefen oppfordret oss til å gjøre siden stolene man sitter på hjemme er ikke like gode som de man har på kontoret så da bør man bevege på seg i løpet av dagen.

Jeg kjører innom bhg på vei til jobb. Eller kjørte henne dit og så via butikken og hjem da i dag.

Vi har ikke noe trening i arbeidstiden, jeg kan fint utvide lunsjen men det går utover timene mine igjen.

Jeg har stort sett ca 3000 når jeg kommer hjem fra jobb på kontoret. Ca 1200 når jeg kommer frem på jobb. Det har jeg nå også når jeg har landet forran pc hjemme for å jobbe. Eller egentlig skal jeg ta en dusj, det prioriterte jeg ikke i morges.

I hoi. Burde definitivt ikke kjøre bil.

Det var det deilige med hjemmekontor , tur midt på dagen.
Jeg får se om jeg får jobbet så effektivt at jeg kan unne meg det.

Utfordringen min er at jeg "bare skal" vaske klær, tømme oppvaskmaskinen, henge opp klesvasken.... Og da blir det så oppbrutt arbeidsdag at jeg sliter med å få timene mine.

I dag er det et halvt år siden vi fikk beskjed om nedstengningen av Norge, og hamstringen begynte.
Vet dere hva, jeg har enda ikke opplevd at butikkene har gått tom for do-papir :p
Ikke jeg heller tror jeg.

Mannen kjøpte en pakke på morgenen den dagen, han skjønte tegna noen timer før meg, rett og slett. Han ble på hjemmekontor den dagen, og dro og handlet, ikke hamstret.

Men tomt for gjær, og rasjonering på gjær, det har jeg absolutt opplevd.

Ikke jeg heller tror jeg.

Mannen kjøpte en pakke på morgenen den dagen, han skjønte tegna noen timer før meg, rett og slett. Han ble på hjemmekontor den dagen, og dro og handlet, ikke hamstret.

Men tomt for gjær, og rasjonering på gjær, det har jeg absolutt opplevd.
Men det problemet med gjær startet vel egentlig før koronaen kom, og ble bare forsterket siden alle begynte å bake mer?
Var det ikke noe med at en stor gjær-fabrikk hadde fått noe problemer med gjærsoppen de skulle dyrke gjæren fra slik at de ikke fikk produsert så mye som de pleide?
Problemet var ikke bare i Norge

Godt med fri i helgen nå. Jobbet mye det siste, flere sykemeldinger og kollegaer i karantene. Så må jo trå til. Sliten, men blir godt når lønna kommer. Gitt beskjed om at jeg ikke orker helg, har dessuten allerede overtid...så er det på mandag igjen. Helg med lite planer og det kjenner jeg er godt. Guttungen skal i en bursdag og lovet de skogstur. Eller piknik som frøkna vil ha det til. I øspøs

Jeg får se om jeg får jobbet så effektivt at jeg kan unne meg det.

Utfordringen min er at jeg "bare skal" vaske klær, tømme oppvaskmaskinen, henge opp klesvasken.... Og da blir det så oppbrutt arbeidsdag at jeg sliter med å få timene mine.
Ser den, vi hadde jo ikke fulle dager men måtte isteden være tilgjengelig fra 7-22.

Godt med fri i helgen nå. Jobbet mye det siste, flere sykemeldinger og kollegaer i karantene. Så må jo trå til. Sliten, men blir godt når lønna kommer. Gitt beskjed om at jeg ikke orker helg, har dessuten allerede overtid...så er det på mandag igjen. Helg med lite planer og det kjenner jeg er godt. Guttungen skal i en bursdag og lovet de skogstur. Eller piknik som frøkna vil ha det til. I øspøs
Bli nok godt med fri da ja

Men det problemet med gjær startet vel egentlig før koronaen kom, og ble bare forsterket siden alle begynte å bake mer?
Var det ikke noe med at en stor gjær-fabrikk hadde fått noe problemer med gjærsoppen de skulle dyrke gjæren fra slik at de ikke fikk produsert så mye som de pleide?
Problemet var ikke bare i Norge

Noe sånt ja, men jeg merket ikke noe til det før.

Det var andre varer det også var max 1 pr kunde på, på min nærbutikk en periode, men i all hovedsak gikk det helt fint.

Ser den, vi hadde jo ikke fulle dager men måtte isteden være tilgjengelig fra 7-22.
Det blir litt annerledes. Lenge å være tilgjengelig, men om det er på telefon så er det jo overkommelig.

Jeg har en jobb som timeføres, minutt for minutt. Det blir litt annerledes.

Det blir litt annerledes. Lenge å være tilgjengelig, men om det er på telefon så er det jo overkommelig.

Jeg har en jobb som timeføres, minutt for minutt. Det blir litt annerledes.
Måtte vær mer tilgjengelig da enn til vanlig , både teams og på tlf .

Back
Topp