Takk!Lykke til![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk!Lykke til![]()
Nyt sprøytefri dag og lykke til på mandag![emoji1] Jeg gikk også opp før uttak, og ned igjen etterpå...litt usikker på hvor myeGonapeptyl satt, og gleder meg veldig til sprøytefri søndag før uttak på mandag. Gonapeptyl-kanylen var jo mye tjukkere enn de andre sprøytene jeg har satt i det siste - au...
Vekten viser 3 kg mer enn for to uker siden.Er på god vei til overstimulering før uttak, så kan jo ha noe med det å gjøre kanskje?

Her kom sulten! på spraydag 2 eller noe sånn. Nå er jeg trøtt, hetetokter og 3 kilo mer på vekta. Spraydag 12 eller 13 i dag.Da er jeg inn i 4. dagen med spray. Noen som har kjent symptomer alt da eks stikking i underliv?
Off føler med deg. Jeg husker ikke hvordan symptomer jeg hadde de siste gangene på synarela sprayen. Men hetetoktene er der og ufattelig trøtt. Sover ikke godt nok om natten da jeg er så varm.Her kom sulten! på spraydag 2 eller noe sånn. Nå er jeg trøtt, hetetokter og 3 kilo mer på vekta. Spraydag 12 eller 13 i dag.
Off føler med deg. Jeg husker ikke hvordan symptomer jeg hadde de siste gangene på synarela sprayen. Men hetetoktene er der og ufattelig trøtt. Sover ikke godt nok om natten da jeg er så varm.
Men er det vanlig å bli sååå trøtt da på bare sprayen??
Da var Ovitrelle satt og jeg gleder meg over å være ferdig med spray og sprøyter for denne gang![]()
TakkLykke til med uttak i morgen[emoji1374][emoji173]️
Noen som får sånne bivirkninger av lutinus? Kan det være ovitrellen som fortsatt henger i tru? Hadde uttak 30.8 og innsett 4.9 så er fortidlig til å være ekte symptomer også har jeg hatt det hvertfall siden innsett.Ja det følte eg òg på forrige runde. Og ikkje nok med det, eg måtte gå ei ekstra veka på spray, då medisinane funka så dei skulle.....Her er det mange som har kommet langt, så spennende å følge dere
Jeg føler at jeg står stille med spray om dagen... Men teller ned, og joda, dagene går dem![]()
)hang in there! Snart e da din tur Ei uke til ja, da hadde jeg måtte nullstille hjernen litt. Men det hadde vært fint for samboeren, for han kan egentlig ikke ha fravær den uka vi har uttakJa det følte eg òg på forrige runde. Og ikkje nok med det, eg måtte gå ei ekstra veka på spray, då medisinane funka så dei skulle.....)hang in there! Snart e da din tur
![]()
![]()

Vi krysser alt vi har for at det blir innsett[emoji173]