September 2018

Kjenner følelsen når man får dårlige nyheter, har vært der selv en gang. Håper du har ett eller to gullegg der nå! Vi har heller ingen diagnose , og det er så kjipt å ikke kunne ha en forklaring !

Ja, det er liksom min trøst i det hele, at vi er ikke alene om dette. Selv om jeg virkelig håper det går bra for oss alle sammen[emoji173]️

Er på 5.dagen med sprøyter i dag, 1.dag med Cetrotide. Klarte selvfølgelig å sløse bort en hel sprøyte med cetrotide! [emoji19] Slapp opptrekker gjorde at jeg dro den for langt bak når jeg skulle trekke opp innholdet, og poff! der var all væsken utover kjøkkenbenken. Dustesprøyte!

Huff, akkurat det samme skjedde med meg. Det ble full panikk for hadde kun akkurat, men det ordnet seg heldigvis siden en venninne hadde bestilt samme medisin[emoji7]

Ei uke til ja, da hadde jeg måtte nullstille hjernen litt. Men det hadde vært fint for samboeren, for han kan egentlig ikke ha fravær den uka vi har uttak :sorry:
Men vil helst bli ferdig med dette her nå kjenner jeg.
Ja då krasja da med ein vestlandstur me skulle ta, men dei sa da va greit med 5 dagers dyrking, Så då blei turen som planlagt. Du får nesten håpa du må gå litt lenger på spray då, så han får blitt med heile prosessen!

Er på 5.dagen med sprøyter i dag, 1.dag med Cetrotide. Klarte selvfølgelig å sløse bort en hel sprøyte med cetrotide! [emoji19] Slapp opptrekker gjorde at jeg dro den for langt bak når jeg skulle trekke opp innholdet, og poff! der var all væsken utover kjøkkenbenken. Dustesprøyte!
Huff, akkurat det samme skjedde med meg. Det ble full panikk for hadde kun akkurat, men det ordnet seg heldigvis siden en venninne hadde bestilt samme medisin[emoji7]
Men jenter da, jeg lagde jo en egen tråd og advarte om det der for en liten uke siden :p

Ja då krasja da med ein vestlandstur me skulle ta, men dei sa da va greit med 5 dagers dyrking, Så då blei turen som planlagt. Du får nesten håpa du må gå litt lenger på spray då, så han får blitt med heile prosessen!

Han må være med på uttak liksom, for da må jo han levere. Så håper virkelig at ting går i orden og han iallefall kan ta en dag fri. Dumt med ting som kræsjer. Vi har nettopp sagt nei til ferietur også. Billetta er betalt, så over 6000 kr ut i vasken. Men forsøk er mye, mye mer viktig :)

Men jenter da, jeg lagde jo en egen tråd og advarte om det der for en liten uke siden :p

Jepp, lesson learned[emoji85] Har aldri skjedd på de tidligere forsøkene, så hadde vel ikke trodd det skulle skje denne gangen heller. Heldigvis gikk det bra til slutt[emoji28]

2 dager til kontroll på spray, sprøyteopplæring og kanskje sprøytestart :woot:
Jeg feirer med hodepine... Og biff, rødvinssaus og ovnsbakt sjalottløk til middag snart. Også stekte poteter da.
Må kose meg med blodig biff nå, før jeg ikke kan på flere måneder :D

Han må være med på uttak liksom, for da må jo han levere. Så håper virkelig at ting går i orden og han iallefall kan ta en dag fri. Dumt med ting som kræsjer. Vi har nettopp sagt nei til ferietur også. Billetta er betalt, så over 6000 kr ut i vasken. Men forsøk er mye, mye mer viktig :)
Ja da e skikkelig kjipt å sei ifrå seg ein ferietur, men ja detta e så utrulig verdt da og viktig :) ein dag fri bør han jo få når da gjelde detta, får Evt lesa/sjekka ut litt meir for den dagen han ikkje får deltatt! Kryssa fingrane! Korti ska du på kontroll/ul?

Ja da e skikkelig kjipt å sei ifrå seg ein ferietur, men ja detta e så utrulig verdt da og viktig :) ein dag fri bør han jo få når da gjelde detta, får Evt lesa/sjekka ut litt meir for den dagen han ikkje får deltatt! Kryssa fingrane! Korti ska du på kontroll/ul?

Ja, veldig kjedelig, for skulle reise med ni andre, og planlagt turen ett år. Men samtidig så vil jeg ikke si nei til IVF denne måneden, så var veldig enkelt for meg, verre for samboeren, det var han som ville og fikk til turen. Også kan han ikke selv.

Det er ett kurs, så om han får en dag fravær, så er det ikke sikkert han kan gjøre jobben som jobben hans skal jobbe i over en måned med. Så er skikkelig viktige greier... Så dumt at det kræsjer.

Jeg skal på kontroll, UL og sprøyteopplæring tirsdag som kommer, klokka 9.30 på Riksen :) Skikkelig, skikkelig spent kjenner jeg :)

Kun 3 dager igjen til testdato [emoji51][emoji51]

Har klødd i fingrene etter å teste før,men har fått avverget flere ganger. Usikker på hvordan utfallet blir. Føler liksom ikke noe. Symptomer som jeg kjenner er tretthet(kan være Crinone),økt matlyst,ømme pupper(kan være Crinone) og brystknopper. Synes jeg ser antydning til blodårer på brystene. Men alt kan være så tilfeldig og under rygging så tar man alt for å være symptomer [emoji85][emoji85] godt en snart får ordentlig svar [emoji4]

Godt det er flere som syntes at de noe sprøytene er noe drit! [emoji28][emoji85] Ekstra kjipt når du bare har den ene [emoji43] Jeg hadde heldigvis flere igjen, men må likevel ut å kjøpe ny etter kontrollen på onsdag, siden jeg også bare hadde akkurat det jeg trengte.

Det kunne jo ikke jeg vite! [emoji23] Men nå vet jeg, og jeg har lært. Skjer aldri igjen - håper jeg!

2 dager til kontroll på spray, sprøyteopplæring og kanskje sprøytestart :woot:
Jeg feirer med hodepine... Og biff, rødvinssaus og ovnsbakt sjalottløk til middag snart. Også stekte poteter da.
Må kose meg med blodig biff nå, før jeg ikke kan på flere måneder :D

Blir spennende på kontroll [emoji2] Nyt biffen nå mens du fortsatt kan. Jeg hadde også ganske rå biff til middag i går [emoji7]

Jeg er altså så trøtt og har så ømme pupper. Noen har tilogmed kommentert at jeg ser trøtt ut:smiley-ashamed008Noen som får sånne bivirkninger av lutinus? Kan det være ovitrellen som fortsatt henger i tru? Hadde uttak 30.8 og innsett 4.9 så er fortidlig til å være ekte symptomer også har jeg hatt det hvertfall siden innsett.

Ene forsøket vi hadde var jeg så trøtt av lutinusen at jeg måtte lukke døra til kontoret og legge hodet på pulten flere ganger, jeg måtte også stoppe på vei hjem fra jobb, ca 30 minutter å kjøre. Etter noen dager ble jeg sykemeldt fordi jeg var redd for å sovne bak rattet.

Håper jeg havner her inne :)

Elva - B2 - 1 søskenforsøk(FER) - Provera, Progynova, Lutinus, Klexane og Prednisolon - Hausken Bergen - har startet på provera for å få mens - 2 blastocyst på frys

Blir spennende på kontroll [emoji2] Nyt biffen nå mens du fortsatt kan. Jeg hadde også ganske rå biff til middag i går [emoji7]
Den ble nytt, bit for bit. Men var mett etter halve :sorry:
Jeg er ganske overvektig, men jeg har mage som ei mus. Så kjæresten min ler litt av meg, for jeg eter som ei mus :rolleyes:
Men nå skal jeg ikke eta biff på lenge, håper jeg :D

Kun 3 dager igjen til testdato [emoji51][emoji51]

Har klødd i fingrene etter å teste før,men har fått avverget flere ganger. Usikker på hvordan utfallet blir. Føler liksom ikke noe. Symptomer som jeg kjenner er tretthet(kan være Crinone),økt matlyst,ømme pupper(kan være Crinone) og brystknopper. Synes jeg ser antydning til blodårer på brystene. Men alt kan være så tilfeldig og under rygging så tar man alt for å være symptomer [emoji85][emoji85] godt en snart får ordentlig svar [emoji4]
Skjønner godt det klør i fingrene, godt jobba å vente! Ikke lenge igjen nå, blir spennende!! Er jo vanlig å ikke ha så mye symptomer så tidlig så jeg har troa [emoji6]

Jeg har også lekt med tanken å teste før, men så slår jeg det fra meg og er fast bestemt på å vente til TD...får se om jeg klarer å holde meg [emoji28]. Jeg mistenker nå at jeg kanskje er litt lett overstimulert likevel, ettersom jeg ble gradvis bedre men har blitt verre igjen siden igår..grei allmenntilstand forsåvidt, men mye smerter i magen/over venstre eggstokken, og føles som det er en del væske inni der. Må fly på do hele tiden å tisse, og selv om jeg gjør det føles det som det sprenger over blæra nærmest hele tida. Prøvde trykke litt på venstre side ettersom det gjør vondt over hele og bak oppover ryggen, rett over eggstokken gjorde det så vondt at jeg hoppet og skrek til..ikke tvil om hvor smerten kommer fra nei [emoji849] skal ringe riksen imorgen, prøvde å ringe idag men de svarer ikke telefonen på helg tydeligvis...

Ja, veldig kjedelig, for skulle reise med ni andre, og planlagt turen ett år. Men samtidig så vil jeg ikke si nei til IVF denne måneden, så var veldig enkelt for meg, verre for samboeren, det var han som ville og fikk til turen. Også kan han ikke selv.

Det er ett kurs, så om han får en dag fravær, så er det ikke sikkert han kan gjøre jobben som jobben hans skal jobbe i over en måned med. Så er skikkelig viktige greier... Så dumt at det kræsjer.

Jeg skal på kontroll, UL og sprøyteopplæring tirsdag som kommer, klokka 9.30 på Riksen :) Skikkelig, skikkelig spent kjenner jeg :)
Ja så kjipt, men da ordna seg nok! Blir spennande å høyra når de får uttak då! E ikkje alltid da blir på den datoen ein e forespegla, så de kan jo håpa! Lykke til på tirsdag med kontroll! :)

Back
Topp