September 2018

Gonapeptyl satt, og gleder meg veldig til sprøytefri søndag før uttak på mandag. Gonapeptyl-kanylen var jo mye tjukkere enn de andre sprøytene jeg har satt i det siste - au...

Vekten viser 3 kg mer enn for to uker siden. :( Er på god vei til overstimulering før uttak, så kan jo ha noe med det å gjøre kanskje?

Gonapeptyl satt, og gleder meg veldig til sprøytefri søndag før uttak på mandag. Gonapeptyl-kanylen var jo mye tjukkere enn de andre sprøytene jeg har satt i det siste - au...

Vekten viser 3 kg mer enn for to uker siden. :( Er på god vei til overstimulering før uttak, så kan jo ha noe med det å gjøre kanskje?
Nyt sprøytefri dag og lykke til på mandag![emoji1] Jeg gikk også opp før uttak, og ned igjen etterpå...litt usikker på hvor mye

Jeg har gått opp 3 kg bare på sprayen jeg :shifty:
Det må da snart stoppe håper jeg, men har igjen hele sprøyteperioden også, så dette kan ende stygt på vekta :(

TR har kommet! Wohoo!
Har ventet siden desember 17, og nå har trisekvens pillene fungert på første forsøk, det var mer en jeg har turt å håpe på [emoji16]
Så i dag melder jeg menstruasjon for første gang og vi går i gang med hormonstimulasjon denne uka! Shit, vi er endelig i gang, det er fillern meg på tide altså [emoji2][emoji2957][emoji28][emoji85]

Da er jeg inn i 4. dagen med spray. Noen som har kjent symptomer alt da eks stikking i underliv?

Da er jeg inn i 4. dagen med spray. Noen som har kjent symptomer alt da eks stikking i underliv?
Her kom sulten! på spraydag 2 eller noe sånn. Nå er jeg trøtt, hetetokter og 3 kilo mer på vekta. Spraydag 12 eller 13 i dag.

Her kom sulten! på spraydag 2 eller noe sånn. Nå er jeg trøtt, hetetokter og 3 kilo mer på vekta. Spraydag 12 eller 13 i dag.
Off føler med deg. Jeg husker ikke hvordan symptomer jeg hadde de siste gangene på synarela sprayen. Men hetetoktene er der og ufattelig trøtt. Sover ikke godt nok om natten da jeg er så varm.

Men er det vanlig å bli sååå trøtt da på bare sprayen??

Bedre i magen i dag enn jeg har vært de siste dagene. Føler meg ikke fullt så stinn. Håper det ikke er et dårlig tegn ift egguttak i morgen, kan eggløsning ha skjedd eller noe.... Når vi ikke får ha innsett i denne syklusen, håper jeg i alle fall på mange egg ut og på frys!

Off føler med deg. Jeg husker ikke hvordan symptomer jeg hadde de siste gangene på synarela sprayen. Men hetetoktene er der og ufattelig trøtt. Sover ikke godt nok om natten da jeg er så varm.

Men er det vanlig å bli sååå trøtt da på bare sprayen??

Jeg og sover mye nå. Så kjenner på den jeg også. Rart hvordan kroppen reagerer på spray. Så jeg er spent på sprøyter utover.

Er på 5.dagen med sprøyter i dag, 1.dag med Cetrotide. Klarte selvfølgelig å sløse bort en hel sprøyte med cetrotide! [emoji19] Slapp opptrekker gjorde at jeg dro den for langt bak når jeg skulle trekke opp innholdet, og poff! der var all væsken utover kjøkkenbenken. Dustesprøyte!

Krysser fingrene for 3 folikker på tirsdag ... har aldri hatt 3 fine nemmelig bare hatt 2.. :hilarious:
på fredag var den 3 på 12 nemmelig ...

Jeg er altså så trøtt og har så ømme pupper. Noen har tilogmed kommentert at jeg ser trøtt ut:smiley-ashamed008Noen som får sånne bivirkninger av lutinus? Kan det være ovitrellen som fortsatt henger i tru? Hadde uttak 30.8 og innsett 4.9 så er fortidlig til å være ekte symptomer også har jeg hatt det hvertfall siden innsett.

Her er det mange som har kommet langt, så spennende å følge dere :)
Jeg føler at jeg står stille med spray om dagen... Men teller ned, og joda, dagene går dem :)
Ja det følte eg òg på forrige runde. Og ikkje nok med det, eg måtte gå ei ekstra veka på spray, då medisinane funka så dei skulle.....:dontknow )hang in there! Snart e da din tur :) :)

Ja det følte eg òg på forrige runde. Og ikkje nok med det, eg måtte gå ei ekstra veka på spray, då medisinane funka så dei skulle.....:dontknow )hang in there! Snart e da din tur :) :)
Ei uke til ja, da hadde jeg måtte nullstille hjernen litt. Men det hadde vært fint for samboeren, for han kan egentlig ikke ha fravær den uka vi har uttak :sorry:
Men vil helst bli ferdig med dette her nå kjenner jeg.

Back
Topp