Prøvemilla
Glad i forumet
Velkommen og lykke til med oppstart! [emoji4]
Tusen takk [emoji16]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen og lykke til med oppstart! [emoji4]
Vi krysser alt vi har for at det blir innsett[emoji173]Ja, ble så skuffet fordi jeg er så redd de kommer til å slutte å utvikle seg videre frem til mandag. Føler liksom at det allerede er negativt forsøk[emoji17] Men vet jo samtidig at det trengs bare ett egg av god kvalitet. Har sagt jeg ønsker å sette inn to om det blir to som deler seg videre[emoji5]
Tusen takk for støtten[emoji7] Det er så fantastisk å ha forumet i disse tider.
Håper også at begge to deler seg videre og at det blir innsett på mandag[emoji1317]
Hvordan går det med deg?
Titter bare innom jeg og ønsker alle sammen en god helg [emoji173]️[emoji173]️
Riktig god helg til deg også, Alvea! [emoji173]️
God helgTitter bare innom jeg og ønsker alle sammen en god helg [emoji173]️[emoji173]️
JeiSiste medisin dag i morgen![]()
![]()
Kjenner følelsen når man får dårlige nyheter, har vært der selv en gang. Håper du har ett eller to gullegg der nå! Vi har heller ingen diagnose , og det er så kjipt å ikke kunne ha en forklaring !Nei, var litt kjip telefon å få...trodde kanskje det kom til å gå litt bedre denne gangen[emoji17] Har nok litt vanskelig for å være positiv for at det skal gå bra videre, men får bare håpe iallefall.
Skulle så ønske det var noe mer utredning de kunne gjøre. Er så kjipt å ikke ha noe diagnose...
Da var Ovitrelle satt og jeg gleder meg over å være ferdig med spray og sprøyter for denne gang![]()
Uttak mandag?Da var Ovitrelle satt og jeg gleder meg over å være ferdig med spray og sprøyter for denne gang![]()

God helgTitter bare innom jeg og ønsker alle sammen en god helg [emoji173]️[emoji173]️

Woop woop! Lykke til med uttaket mandag!Da var Ovitrelle satt og jeg gleder meg over å være ferdig med spray og sprøyter for denne gang![]()
JaUttak mandag?![]()
TakkMasse lykke til [emoji7][emoji173]️
Takk! Endelig!Woop woop! Lykke til med uttaket mandag!
Lykke til