September 2018

Så bra! Da holdt du deg akkurat innafor grensen da [emoji1] Om du er overstimulert ville du vel fått vite det idag? Satser på at du ikke er det. God bedring nå og lykke til, krysser fingrene for bra telefon imorgen!
Tusen takk :Heartred Egentlig tippet jeg akkurat over grensen, 15 eller flere gir automatisk totalfrys. Men de skal se an på onsdag, hvis formen er fin så setter de inn. Og formen er overrraskende god, så hvis den bare holder seg sånn så burde det gå helt fint :D
Jeg velger å tro at hvis jeg var overstimulert så hadde jeg merket det :p

St Olavs ringer bare hvis det ikke blir innsett, så håper de ikke ringer :)

Jeg er ruger! Et 4-dagers embryo :) Ett på frys bre, men håper jeg ikke trenger det :wacky:
Så.. fra 16 på frys i 2014 til 1 på frys i 2018 :wideyed:
Gratulerer og velkommen etter som ruger [emoji1] Nå skal vi ruge godt på disse små potensielle 30.mai-spirene våre [emoji6]

Tusen takk [emoji813]red Egentlig tippet jeg akkurat over grensen, 15 eller flere gir automatisk totalfrys. Men de skal se an på onsdag, hvis formen er fin så setter de inn. Og formen er overrraskende god, så hvis den bare holder seg sånn så burde det gå helt fint :D
Jeg velger å tro at hvis jeg var overstimulert så hadde jeg merket det [emoji14]

St Olavs ringer bare hvis det ikke blir innsett, så håper de ikke ringer :)
Ja da skjønner jeg at du ikke vil ha telefon [emoji85] Blir en nervepirrende helg for deg med andre ord... Så bra at formen er fin, da satser vi på at det blir innsett av et perfekt lite gullegg på onsdag! [emoji173]

Gratulerer med overstått uttak! Tipper det ble kvalitet denne gangen, utfra antallet!

Tusen takk[emoji173]️ Håper det, men er samtidig livredd... sånn passe panikk i dag når bioingeniøren ikke fant egg i de to første glassene. Flashback til forrige uttak hvor det ikke var noen egg[emoji51] Men ble så glad og lettet etterpå[emoji5] Hvordan går det med deg?

Tusen takk[emoji173]️ Håper det, men er samtidig livredd... sånn passe panikk i dag når bioingeniøren ikke fant egg i de to første glassene. Flashback til forrige uttak hvor det ikke var noen egg[emoji51] Men ble så glad og lettet etterpå[emoji5] Hvordan går det med deg?
Huff ja, skjønner deg godt med redselen. Har de sagt noe om når de tenker innsett? Eller hvor lenge de vil dyrke? Jeg må ha ny kontroll på mandag og uttak blir mot slutten av neste uke.

Åhh, som jeg er utålmodig for å komme etter alle dere som er så godt i gang...:angelic:

Tusen takk for det[emoji7] Håper også det et tegn på bedre kvalitet. Var iallefall det de ville prøve på, så får bare vente i ekstrem spenning. Spørs om det blir noe søvn i natt[emoji51]

Det døgnet du er gjennom nå er så nervepirrende! [emoji16] De timene du venter på telefonen i morgen føles som en hel evighet [emoji28]

Så leit :/ men oktober er rett rundt svingen det, tiden flyr ;) God bedring! Var det mistanke om overstimulering da du var på uttak? På meg gjorde de ikke noe UL engang ved innsett, ingen sjekk overhodet bare innsett med en gang...
Ja, det var mistanke pga de så væske og antall egg. Jeg er i dårlig form og greier ikke gå på jobb...
Takk[emoji4]ja heldigvis så er oktober bare rett rundt hjørnet[emoji4]

Ja, det var mistanke pga de så væske og antall egg. Jeg er i dårlig form og greier ikke gå på jobb...
Takk[emoji4]ja heldigvis så er oktober bare rett rundt hjørnet[emoji4]
Ja da skjønner jeg det ble sånn..Men da er du ihvertfall forhåpentligvis i god form og kroppen klar for rugestadiet når det blir tid i oktober [emoji4] Riktig god bedring!

Hurra[emoji16][emoji16][emoji173]️ Det er bra da!! Tror de er strengere på hva de fryser på FS enn i Porsgrunn. Også er det forskjell fra syklus til syklus.
Takk! :) Ja, hun sa det, at det var veldig strenge krav til hva de kan fryse ned. Så jeg hååååper! :D

Huff ja, skjønner deg godt med redselen. Har de sagt noe om når de tenker innsett? Eller hvor lenge de vil dyrke? Jeg må ha ny kontroll på mandag og uttak blir mot slutten av neste uke.

Håper bare det for en gangs skyld kan bli noe positivt[emoji1317] Foreløpig tenker de innsett på mandag, ellers blir det onsdag. Jeg som trodde de skulle gjøre ICSI, men det blir vanlig IVF da de ikke så noen grunn til å manipulere med eggene som de sa. Håper bare de har rett[emoji57]

Det døgnet du er gjennom nå er så nervepirrende! [emoji16] De timene du venter på telefonen i morgen føles som en hel evighet [emoji28]

Ja, det er en hel evighet[emoji85] Og vi som har fått masse besøk i helga som bor hos oss i forkant av en barnedåp. Snakk om dårlig timing[emoji85][emoji38]

Ja da skjønner jeg det ble sånn..Men da er du ihvertfall forhåpentligvis i god form og kroppen klar for rugestadiet når det blir tid i oktober [emoji4] Riktig god bedring!
Tusen takk[emoji4]

Var du på kontroll i dag også?
Ja var det.. var den andre, så blir tredje kontroll på mandag og da håper jeg virkelig å få vite dag for uttak. Har sluppet unna med 2 kontroller tidligere.

Var du på kontroll i dag også?
Ja var det.. var den andre, så blir tredje kontroll på mandag og da håper jeg virkelig å få vite dag for uttak. Har sluppet unna med 2 kontroller tidligere.

Back
Topp