September 2018

Håper bare det for en gangs skyld kan bli noe positivt[emoji1317] Foreløpig tenker de innsett på mandag, ellers blir det onsdag. Jeg som trodde de skulle gjøre ICSI, men det blir vanlig IVF da de ikke så noen grunn til å manipulere med eggene som de sa. Håper bare de har rett[emoji57]
Ser den altså. ICSI kan vel være litt mer usikkert på om eggene tåler det, tror jeg at jeg har lest. Har de ringt nå?

Eg va på ul i går, hadde ca 7 eggepåsa så var store nok, skal gå på med nokon dagar til og uttak på onsdag, innsett på mandagen! Passar greit med den helgeturen me skal på! Viss eg får ut heile 7 egg så er det ny rekord for meg :D har jo berre fått ut 3 og 4 før. Men har fått høgare dose denne gongen. Syns det har vore kjipt å få ut så lite når ein fysta går igjennom dette... men viss eg får ut 7 bra egg så skal eg vera veldig fornøyd. Hos meg så sa dei at å dyrka egga i 3-5 dager var det var d vanligste og at det ikkje spelte så masse rolle for kva av dei dagane dei satt inn. Sist satt eg inn på dag 5 og då fekk eg beskjed på dag 2 om d andre egget som ikkje utvikla seg. No har eg ikkje fleire plasser å stikka nålene:woot: så blir deilig å bli ferdig snart!

Noen her som har bivirkninger av Crinone? I såfall,hvilke?

Ja var det.. var den andre, så blir tredje kontroll på mandag og da håper jeg virkelig å få vite dag for uttak. Har sluppet unna med 2 kontroller tidligere.

Ja, samme her...mye kontroller i Tromsø[emoji5] Passe lei av å reise, men hadde håpet at det skulle være verdt det.

Ser den altså. ICSI kan vel være litt mer usikkert på om eggene tåler det, tror jeg at jeg har lest. Har de ringt nå?

Ja, de ringte for ikke så lenge siden...bare 2 av 7 var befruktet, så ble kjempelei meg. Skal reise opp igjen i morgen for evt tilbakesetting på mandag. Har en veldig dårlig følelse og føler alt står på meg siden mannens prøver er helt normale. Begynner å lure på om dette noen gang blir å gå[emoji17]

Ja, de ringte for ikke så lenge siden...bare 2 av 7 var befruktet, så ble kjempelei meg. Skal reise opp igjen i morgen for evt tilbakesetting på mandag. Har en veldig dårlig følelse og føler alt står på meg siden mannens prøver er helt normale. Begynner å lure på om dette noen gang blir å gå[emoji17]
Huff det var jo ikke helt de nyhetene du skulle få.. håper masse at det er to fightere som skal henge med videre nå og at du får innsett på mandag!

Huff det var jo ikke helt de nyhetene du skulle få.. håper masse at det er to fightere som skal henge med videre nå og at du får innsett på mandag!

Nei, var litt kjip telefon å få...trodde kanskje det kom til å gå litt bedre denne gangen[emoji17] Har nok litt vanskelig for å være positiv for at det skal gå bra videre, men får bare håpe iallefall.
Skulle så ønske det var noe mer utredning de kunne gjøre. Er så kjipt å ikke ha noe diagnose...

Noen her som har bivirkninger av Crinone? I såfall,hvilke?
Er veldig trøtt, har måttet gå å legge meg å sove flere ganger iløpet av dagen....og er ganske sikker på det ikke er fibroen som har skylda akkurat nå. Var litt småkvalm også her for et par dager siden men det gikk fort over.

Skjønner godt du er skuffa over den beskjeden, det er jo små marginer å operere med [emoji45] Men alt som skal til er ett perfekt egg så krysser alt som er for at det blir innsett av gullegget på mandag! Ikke gi opp håpet [emoji173][emoji173][emoji173]

Ja, veldig små marginer[emoji17] Har et ørlite håp, så krysser fingrene og håper iallefall ett overlever til mandag[emoji173]️[emoji1317]

Flytter inn her jeg..

Prøvemilla - B2 - Forsøk 1 - IVF - rekovelle/cetrotide - st.olavs - sprøyestart imorgen 09.09

Har hatt 9 runder med letrozol / ovitrelle hos spiren før steget til ivf ble tatt! Startet prøvingen mars -16
To tidlige SA det siste året.

Ååå så leit, mn du vet jo at det trengs bare ett egg[emoji4]skjønner deg likevel godt, man tenker jo at det kanskje er en trygghet at det blir noen på frys også. Setter de inn begge?

Ånei, så trasig :(
Men du trenger bare ett gullegg, og det kan fint være et av de to!
Krysser fingrene for innsett av flott egg på mandag :Heartred

Flytter inn her jeg..

Prøvemilla - B2 - Forsøk 1 - IVF - rekovelle/cetrotide - st.olavs - sprøyestart imorgen 09.09

Har hatt 9 runder med letrozol / ovitrelle hos spiren før steget til ivf ble tatt! Startet prøvingen mars -16
Velkommen hit, og lykke til med sprøytestart :)
Har lagt deg til :)

Ser kanskje ut som det blir uttak førsten uken i oktober når jeg teller meg frem, men det spørs helt Når mensen kommer. Henger med dere inntil videre hvis det er greit :)

Ååå så leit, mn du vet jo at det trengs bare ett egg[emoji4]skjønner deg likevel godt, man tenker jo at det kanskje er en trygghet at det blir noen på frys også. Setter de inn begge?

Ja, ble så skuffet fordi jeg er så redd de kommer til å slutte å utvikle seg videre frem til mandag. Føler liksom at det allerede er negativt forsøk[emoji17] Men vet jo samtidig at det trengs bare ett egg av god kvalitet. Har sagt jeg ønsker å sette inn to om det blir to som deler seg videre[emoji5]

Ånei, så trasig :(
Men du trenger bare ett gullegg, og det kan fint være et av de to!
Krysser fingrene for innsett av flott egg på mandag :Heartred

Tusen takk for støtten[emoji7] Det er så fantastisk å ha forumet i disse tider.
Håper også at begge to deler seg videre og at det blir innsett på mandag[emoji1317]
Hvordan går det med deg?

Flytter inn her jeg..

Velkommen og lykke til med oppstart! [emoji4]

Back
Topp