September 2018

Ja, ble så skuffet fordi jeg er så redd de kommer til å slutte å utvikle seg videre frem til mandag. Føler liksom at det allerede er negativt forsøk[emoji17] Men vet jo samtidig at det trengs bare ett egg av god kvalitet. Har sagt jeg ønsker å sette inn to om det blir to som deler seg videre[emoji5]
Vi krysser alt vi har for at det blir innsett[emoji173]

Tusen takk for støtten[emoji7] Det er så fantastisk å ha forumet i disse tider.
Håper også at begge to deler seg videre og at det blir innsett på mandag[emoji1317]
Hvordan går det med deg?

Har dere snakket noe om begge to inn dersom de utvikler seg begge to? [emoji4]

Siste medisin dag i morgen :D :gen014

Nei, var litt kjip telefon å få...trodde kanskje det kom til å gå litt bedre denne gangen[emoji17] Har nok litt vanskelig for å være positiv for at det skal gå bra videre, men får bare håpe iallefall.
Skulle så ønske det var noe mer utredning de kunne gjøre. Er så kjipt å ikke ha noe diagnose...
Kjenner følelsen når man får dårlige nyheter, har vært der selv en gang. Håper du har ett eller to gullegg der nå! Vi har heller ingen diagnose , og det er så kjipt å ikke kunne ha en forklaring !

Her er det mange som har kommet langt, så spennende å følge dere :)
Jeg føler at jeg står stille med spray om dagen... Men teller ned, og joda, dagene går dem :)

Da var Ovitrelle satt og jeg gleder meg over å være ferdig med spray og sprøyter for denne gang :)

Da var Ovitrelle satt og jeg gleder meg over å være ferdig med spray og sprøyter for denne gang :)
Woop woop! Lykke til med uttaket mandag!

Back
Topp