September❤️

Egguttak på fredag og nervene tar snart ovehånd. Denne gangen skulle jeg slutte med Synarela samme dag som jeg sluttet på sprøytene. Altså dagen før Ovitrelle. Livredd for å få eggløsning før uttaket nå! Virker som det vanligste er å slutte samme dag som ovitrelle. De har nok kontroll men etter uker med bivirkninger blir jeg rett og slett stresset
 
:Heartred
Egguttak på fredag og nervene tar snart ovehånd. Denne gangen skulle jeg slutte med Synarela samme dag som jeg sluttet på sprøytene. Altså dagen før Ovitrelle. Livredd for å få eggløsning før uttaket nå! Virker som det vanligste er å slutte samme dag som ovitrelle. De har nok kontroll men etter uker med bivirkninger blir jeg rett og slett stresset
Åå så spennende med uttak!:smiley-bounce022 Masse lykke til!:Heartred Jeg håper jeg får uttak neste uke:smiley-angelic001
 
Jeg kan settes på avbrutt :banghead:

Softis, 37 år, #1, #3, Livio, ?, Bemfola, Menopur, Fyremadel
 
Egguttak på fredag og nervene tar snart ovehånd. Denne gangen skulle jeg slutte med Synarela samme dag som jeg sluttet på sprøytene. Altså dagen før Ovitrelle. Livredd for å få eggløsning før uttaket nå! Virker som det vanligste er å slutte samme dag som ovitrelle. De har nok kontroll men etter uker med bivirkninger blir jeg rett og slett stresset

Veldig spennende med uttak! Forstår at du er stresset, men vi må jo bare prøve å legge dette i hendene på de som kan det aller best. ❤ Men alltid lov å spørre hvorfor de velger å gjøre ting, slik at vi kan henge med på beslutningene :) Krysser fingrene for mange gode egg på uttak :smiley-angelic001
 
Hvordan går det med dere andre ruGere? Er symptomjakten startet?

Oh yes! Én uke siden innsett i dag, og jeg kjenner så mange symptomer! Kjempetrøtt og sliten, veldig ofte sulten og har så ømme pupper at jeg skjærer grimaser når jeg går ned trapper.:hilarious: En kamp hver morgen nå å ikke teste!:wacky::hilarious:
 
Tusen tusen takk ❤:happy: Hvordan går det med deg som er gravid da? :happy:
Så hyggelig at du spør :Heartred Takk!
Det går bra så lenge, meeeeen har noe andre symptomer enn jeg hadde i juli (da hadde jeg fryseforsøk som endte i SA).. Ømme pupper og veldig trøtt (det hadde jeg også før), vil sove hele tida :whacky011 I dag hadde jeg et møte på jobb og klarte ikke å holde meg fokusert. Jeg hadde lyst å sove :laughing002
I går sluttet jeg med lutinus siden det er ferskforsøk og jeg trenger ikke tilskudd sa sykepleieren, men jeg er livredd at noe plutselig kan skje:dontknow
I tillegg, har jeg ekstremt vond i eggstokene mine, på begge sidene av magen og i tarmen generelt, men ikke nederst i magen. Alle musklene mine i magen er død:inpain: Jeg har vondt (ubehaggelig) hver eneste gang jeg beveger meg. Denne gangen er jeg veldig sulten også, men jeg har veldig oppblåst mage og tørr ikke spise så mye. Er normal vekt som vanlig, 56 kg. Mens nå er jeg 57.7 :shy:
Jeg skal ikke klage mer:p Jeg skal tåle alt mulig bare at spiren sitter fast :Heartred
 
Så hyggelig at du spør :Heartred Takk!
Det går bra så lenge, meeeeen har noe andre symptomer enn jeg hadde i juli (da hadde jeg fryseforsøk som endte i SA).. Ømme pupper og veldig trøtt (det hadde jeg også før), vil sove hele tida :whacky011 I dag hadde jeg et møte på jobb og klarte ikke å holde meg fokusert. Jeg hadde lyst å sove :laughing002
I går sluttet jeg med lutinus siden det er ferskforsøk og jeg trenger ikke tilskudd sa sykepleieren, men jeg er livredd at noe plutselig kan skje:dontknow
I tillegg, har jeg ekstremt vond i eggstokene mine, på begge sidene av magen og i tarmen generelt, men ikke nederst i magen. Alle musklene mine i magen er død:inpain: Jeg har vondt (ubehaggelig) hver eneste gang jeg beveger meg. Denne gangen er jeg veldig sulten også, men jeg har veldig oppblåst mage og tørr ikke spise så mye. Er normal vekt som vanlig, 56 kg. Mens nå er jeg 57.7 :shy:
Jeg skal ikke klage mer:p Jeg skal tåle alt mulig bare at spiren sitter fast :Heartred

Hihi kjenner meg igjen med det å ville sovne på møter fra sist graviditet :hilarious: Hadde sagt i fra til vikarsjefen pga tilrettelegging så fikk ett medfølende blikk for hver gjesp:p Forstår det er skummelt å slutte på støttebehandling, spesielt når man har gått gjennom en SA fra før. Ikke alltid like lett å stole på kroppen. Men vi må jo bare stole på legene som kan dette. ❤ og det er absolutt lov å "klage" litt, selv om man er overlykkelig over at det endelig klaffet! Du kan ikke være lett overstimulert da, mtp de vondtene i magen? Var slik jeg følte det da ihvertfall. Men oppblåst er vel vanlig, måtte jo ha knappen åpen allerede en uke etter positiv test jeg :hilarious:
 
Uff, så leit. :arghh:
Har du fått ny plan?
Styrkeklemmer fra meg! :Heartred

Nei, ikke som jeg vet om. Er det vanlig?

Det ble avbrutt pga jeg går på antibiotika (infeksjon), også hadde jeg væske i adenex og det er noe rart med den ene eggstokken. Det var også bare 1 brukbar eggpose. Det ble tatt noen blodprøver.

Klinikken sa at jeg kan starte på nytt neste syklus. Jeg er ved friskt mot. :)
 
Nei, ikke som jeg vet om. Er det vanlig?

Det ble avbrutt pga jeg går på antibiotika (infeksjon), også hadde jeg væske i adenex og det er noe rart med den ene eggstokken. Det var også bare 1 brukbar eggpose. Det ble tatt noen blodprøver.

Klinikken sa at jeg kan starte på nytt neste syklus. Jeg er ved friskt mot. :)
Ønsker det beste for deg! Neste gang blir det sikkert din tur :love7
 
Nei, ikke som jeg vet om. Er det vanlig?

Det ble avbrutt pga jeg går på antibiotika (infeksjon), også hadde jeg væske i adenex og det er noe rart med den ene eggstokken. Det var også bare 1 brukbar eggpose. Det ble tatt noen blodprøver.

Klinikken sa at jeg kan starte på nytt neste syklus. Jeg er ved friskt mot. :)
Det at du skal starte på neste syklus er en plan! Og kjempefint at du et ved friskt mot :Heartred
 
Ouff, jaaa. Er på RD6, og jeg gjør ikke annet enn å teller timer, symptomer, Google, være redd, overbevise meg selv om at det ikke er symptomer men progesteron.. Åh. For et slit denne perioden er! :gen045:smiley-angelic001

Hva med deg? :love2

Det er så vanskelig! Synes det går veldig opp og ned, røyk på en test allerede i går
Dpo 8, selvsagt negativ.

når tenker du å teste ?
 
Veldig vanskelig å vite om det er symptomer eller progesteronstøtten som herjer! Så nesten umulig å si:bored: Men kan nevne noe: veldig ømme bryst, høy temp, varm i hele kroppen, drømmer mye, tisser om natten (gjør aldri det), treg mage! :confused: Er 8 dpo i dag!

Hva med deg?:)

Oi, det er mange symptomer ja :) hadde nok røket på en testesmell hadde jeg hatt så mange symptomer. Blir spennendes å høre hvordan det går på testdag. Jeg har hatt litt varierende symptomer men : litt tregere mage, vondt i hodet, stikking i magen, en dag med ømme bryster. Haha, kanskje jeg har en sel symptomer ja :/
 
Oi, det er mange symptomer ja :) hadde nok røket på en testesmell hadde jeg hatt så mange symptomer. Blir spennendes å høre hvordan det går på testdag. Jeg har hatt litt varierende symptomer men : litt tregere mage, vondt i hodet, stikking i magen, en dag med ømme bryster. Haha, kanskje jeg har en sel symptomer ja :/
Haha, høres ut som du også har en del symptomer ja:joyful: Men det kan jo likesågodt være fra progesteronstøtten:confused: uff, vanskelig!
 
Back
Topp