September❤️

Jeg skal på ultralyd nr 2 i morgen, veldig spent. Hadde en eggpose på 11 mm, en på 5 mm og tre på 3 mm. Skulle ikke øke dosen. Dosen er 300 IE Bemfola, 150 IE Menopur og fyremadel. Har også begynt på en antibiotika mot en luftveisinfeksjon. Tvi tvi :)
Lykke til i morgen! :Heartred Det blir veldig spennende veien videre :love7
 
Lykke til i morgen! :Heartred Det blir veldig spennende veien videre :love7
Tusen takk :)
Nå satt jeg akkurat kveldens Bemfola, og det var noe galt med sprøyten og mye av den rant ut når jeg injiserte den. Kjipt.
 
Noen som har opplevd spotting og å allikavel få positiv test?
Trudde virkelig mensen skulle komme for fullt i dag, men enn så lenge så er det bare spotting :wideyed:
Er i dag på rugedag 13, så kan jo stemme veldig med når mensen skal komme i så fall :confused:
Beklager mye spørsmål fra meg i det siste :rolleyes:
Først og fremst - ikke beklag at det er mye spørsmål; det er jo derfor dette forumet finnes :Heartred

Dessverre har jeg ingen erfaring med spotting og positiv test, men håper så inderlig for deg at det skal gå den veien vi håper på likevel!
Klemmer fra meg :Heartred
 
Jeg skal på ultralyd nr 2 i morgen, veldig spent. Hadde en eggpose på 11 mm, en på 5 mm og tre på 3 mm. Skulle ikke øke dosen. Dosen er 300 IE Bemfola, 150 IE Menopur og fyremadel. Har også begynt på en antibiotika mot en luftveisinfeksjon. Tvi tvi :)
Lykke til!! ♥️
 
Først og fremst - ikke beklag at det er mye spørsmål; det er jo derfor dette forumet finnes :Heartred

Dessverre har jeg ingen erfaring med spotting og positiv test, men håper så inderlig for deg at det skal gå den veien vi håper på likevel!
Klemmer fra meg :Heartred

Takk :Heartred Ser desverre ikke ut som det går den riktige veien. Spottinga har gått over til blødning, så er nok mensen som kom :( Så da er det bare og manne seg opp og glede seg til fryseforsøket :)
 
Takk :Heartred Ser desverre ikke ut som det går den riktige veien. Spottinga har gått over til blødning, så er nok mensen som kom :( Så da er det bare og manne seg opp og glede seg til fryseforsøket :)
Æsj, helsikes mensen! :mad:
Lei meg for deg - men glad for at du ser framover mot fryseforsøk. Håper du blir tatt vare på. :Heartred
 
Hvordan går det med dere andre ruGere? Er symptomjakten startet?
Ouff, jaaa. Er på RD6, og jeg gjør ikke annet enn å teller timer, symptomer, Google, være redd, overbevise meg selv om at det ikke er symptomer men progesteron.. Åh. For et slit denne perioden er! :gen045:smiley-angelic001

Hva med deg? :love2
 
Ny kontroll fredag for å se om alt ser bra ut og om EL ser ut til å komme. Bra uten medisiner men usikkert pga man ikke vet når EL kommer.
 
Hurra, nå ruger jeg :joyful: Håper av hele mitt hjerte at dette blir en terminspire ❤

Oppdaterer info litt:
Paeonia, 30, fryseforsøk #2, barn #1, Hausken, innsett 23.09 i naturlig syklus. Støttebehandling med lutinus, prednisolon og klexane.

Nå skal jeg hjem og lage meg en bedre lunch og nyte dagen! Gjør dere andre rugere her noe spesielt for å få spiren til å ville bo i livmoren? :p
 
Hurra, nå ruger jeg :joyful: Håper av hele mitt hjerte at dette blir en terminspire ❤

Oppdaterer info litt:
Paeonia, 30, fryseforsøk #2, barn #1, Hausken, innsett 23.09 i naturlig syklus. Støttebehandling med lutinus, prednisolon og klexane.

Nå skal jeg hjem og lage meg en bedre lunch og nyte dagen! Gjør dere andre rugere her noe spesielt for å få spiren til å ville bo i livmoren? :p
Så spennende , jeg kommer snart etter❤️hvilken dag i syklusen satt du inn ? Nyt dagene, så håper vi på en positiv test om litt❤️❤️
 
Hurra, nå ruger jeg :joyful: Håper av hele mitt hjerte at dette blir en terminspire ❤

Oppdaterer info litt:
Paeonia, 30, fryseforsøk #2, barn #1, Hausken, innsett 23.09 i naturlig syklus. Støttebehandling med lutinus, prednisolon og klexane.

Nå skal jeg hjem og lage meg en bedre lunch og nyte dagen! Gjør dere andre rugere her noe spesielt for å få spiren til å ville bo i livmoren? :p
Gratulerer som ruger! Nå må du nyteeee ruging, og dette SKAL være en terminspire :hello2:Heartred

Jeg gjør ikke så mye annet enn å leve som gravid. Jeg er fryktelig trøtt, så har forsåvidt ikke energien til å gjøre så mye :salut
 
Hurra, nå ruger jeg :joyful: Håper av hele mitt hjerte at dette blir en terminspire ❤

Oppdaterer info litt:
Paeonia, 30, fryseforsøk #2, barn #1, Hausken, innsett 23.09 i naturlig syklus. Støttebehandling med lutinus, prednisolon og klexane.

Nå skal jeg hjem og lage meg en bedre lunch og nyte dagen! Gjør dere andre rugere her noe spesielt for å få spiren til å ville bo i livmoren? :p
Gratulerer som ruger! :Heartred Krysser fingrene for deg :happy:
 
Hvordan går det med dere andre ruGere? Er symptomjakten startet?
Veldig vanskelig å vite om det er symptomer eller progesteronstøtten som herjer! Så nesten umulig å si:bored: Men kan nevne noe: veldig ømme bryst, høy temp, varm i hele kroppen, drømmer mye, tisser om natten (gjør aldri det), treg mage! :confused: Er 8 dpo i dag!

Hva med deg?:)
 
Hurra, nå ruger jeg :joyful: Håper av hele mitt hjerte at dette blir en terminspire ❤

Oppdaterer info litt:
Paeonia, 30, fryseforsøk #2, barn #1, Hausken, innsett 23.09 i naturlig syklus. Støttebehandling med lutinus, prednisolon og klexane.

Nå skal jeg hjem og lage meg en bedre lunch og nyte dagen! Gjør dere andre rugere her noe spesielt for å få spiren til å ville bo i livmoren? :p
Hurra! Spennende tid fremover!❤️ Hvor mange dagers embryo fikk du satt inn?:)
 
Gratulerer som ruger! Nå må du nyteeee ruging, og dette SKAL være en terminspire :hello2:Heartred

Jeg gjør ikke så mye annet enn å leve som gravid. Jeg er fryktelig trøtt, så har forsåvidt ikke energien til å gjøre så mye :salut

Tuuusen takk :joyful:

Hihi skjønner den. Hadde heller ingen energi forige gang jeg ruget. Men lurt å leve som gravid da :happy:
 
Back
Topp