September❤️

Noen som har opplevd spotting og å allikavel få positiv test?
Trudde virkelig mensen skulle komme for fullt i dag, men enn så lenge så er det bare spotting :wideyed:
Er i dag på rugedag 13, så kan jo stemme veldig med når mensen skal komme i så fall :confused:
Beklager mye spørsmål fra meg i det siste :rolleyes:
 
Sååååå, i dag var testdato for meg og jeg er så glad å dele at jeg er gravid :Heartred Kan nesten ikke tro på det, etter alt jeg har gått gjennom. Mitt største ønske nå er å få det til hele veien.. Derfor er jeg også veldig redd for at ting kan plutselig skje.

Jeg hadde hcg=197 i dag 14 dpo. Sykepleieren sa at det var fin verdi, men jeg ville spørre dere om dette høres bra ut.
Takk på forhånd og lykke til til alle dere fine hjerter som venter i spenning :love7
Gratulerer! GRATULERER!!!!! :Heartred:Heartred:Heartred
 
Hei kloke damer.

Når tok dere siste dose synarela?
Sist forsøk føler jeg at jeg tok samme dag som EL sprøyte men denne gang skal jeg ikke. De rotet litt med datoene ved kontrollen så ble litt stresset her..
 
Hurra, jeg er hjemme fra jobb og har vært på kontroll. 11mm tykk slimhinne og det blir innsett i morgen. :happy: Er så overlykkelig for det! Men veldig nervøs, har kun ett embryo på frys, så krysser alt jeg har for at tiningen går fint ❤

Masse lykke til!!:)
 
Hurra, jeg er hjemme fra jobb og har vært på kontroll. 11mm tykk slimhinne og det blir innsett i morgen. :happy: Er så overlykkelig for det! Men veldig nervøs, har kun ett embryo på frys, så krysser alt jeg har for at tiningen går fint ❤
Så spennende!!! :love7 Masse lykke til i morgen! Alt kommer til å gå bra :Heartred
 
Sååååå, i dag var testdato for meg og jeg er så glad å dele at jeg er gravid :Heartred Kan nesten ikke tro på det, etter alt jeg har gått gjennom. Mitt største ønske nå er å få det til hele veien.. Derfor er jeg også veldig redd for at ting kan plutselig skje.

Jeg hadde hcg=197 i dag 14 dpo. Sykepleieren sa at det var fin verdi, men jeg ville spørre dere om dette høres bra ut.
Takk på forhånd og lykke til til alle dere fine hjerter som venter i spenning :love7

Gratulerer :Heartbigred
 
Æsj.... embryoet overlevde ikke opptining:/ så da ble det ikke noe ruging på meg.

Å nei, var jo ikke sånn det skulle gå :( Snakk om uflaks! Men godt at dere kan starte rett på ferskforsøk hvis dere ønsker det, selv om jeg skjønner ambivalensen :Heartred
 
Hihi! Spennende! :pSå flink du er som holder deg hvis du har lyst å teste. Hvordan føler du deg da? :)

Magesmertene er endelig borte, så nå føler jeg meg bedre!:) Veldig trøtt og sliten, sulten hele tiden, og megaømme pupper! :hilarious: Men vet jo at lutinus har skylden :wacky: Hvordan er det med deg?:love017 Når er din testdato igjen?
 
Hurra, jeg er hjemme fra jobb og har vært på kontroll. 11mm tykk slimhinne og det blir innsett i morgen. :happy: Er så overlykkelig for det! Men veldig nervøs, har kun ett embryo på frys, så krysser alt jeg har for at tiningen går fint ❤
Lykke til, kommer snart etter❤️Er det blasto du har på frys?
 
Sååååå, i dag var testdato for meg og jeg er så glad å dele at jeg er gravid :Heartred Kan nesten ikke tro på det, etter alt jeg har gått gjennom. Mitt største ønske nå er å få det til hele veien.. Derfor er jeg også veldig redd for at ting kan plutselig skje.

Jeg hadde hcg=197 i dag 14 dpo. Sykepleieren sa at det var fin verdi, men jeg ville spørre dere om dette høres bra ut.
Takk på forhånd og lykke til til alle dere fine hjerter som venter i spenning :love7
Gratulerer så mye! :)
 
Magesmertene er endelig borte, så nå føler jeg meg bedre!:) Veldig trøtt og sliten, sulten hele tiden, og megaømme pupper! :hilarious: Men vet jo at lutinus har skylden :wacky: Hvordan er det med deg?:love017 Når er din testdato igjen?
Så godt at magesmertene er borte! Jeg har det som deg, føler meg bedre men totalt tappa for energi - såå trøtt og vonde bryst. Men, det er godt å kjenne at kroppen jobber med noe, selvom det er Lutinus/Utrogestan :p
Har ikke testdato før 6/10, men har forventet mens neste helg. Så tror jeg skal klare å vente med testing til da... :schocked028
 
Hei kloke damer.

Når tok dere siste dose synarela?
Sist forsøk føler jeg at jeg tok samme dag som EL sprøyte men denne gang skal jeg ikke. De rotet litt med datoene ved kontrollen så ble litt stresset her..
Jeg tok siste spray samme dag som jeg satte Ovitrelle.

:love2
 
Jeg skal på ultralyd nr 2 i morgen, veldig spent. Hadde en eggpose på 11 mm, en på 5 mm og tre på 3 mm. Skulle ikke øke dosen. Dosen er 300 IE Bemfola, 150 IE Menopur og fyremadel. Har også begynt på en antibiotika mot en luftveisinfeksjon. Tvi tvi :)
 
Jeg skal på ultralyd nr 2 i morgen, veldig spent. Hadde en eggpose på 11 mm, en på 5 mm og tre på 3 mm. Skulle ikke øke dosen. Dosen er 300 IE Bemfola, 150 IE Menopur og fyremadel. Har også begynt på en antibiotika mot en luftveisinfeksjon. Tvi tvi :)

Lykke til :joyful:
 
Back
Topp