September❤️

Haha, høres ut som du også har en del symptomer ja:joyful: Men det kan jo likesågodt være fra progesteronstøtten:confused: uff, vanskelig!

Haha, jepp. Vil også føre på rastløs søvn, har ikke den der ubeskrivelige trøttheten som jeg hadde da jeg var gravid i 2017. Denne gangen har jeg en veldig god magefølelsen, tror liksom at jeg er gravid, ikke pga symptomer, men bare magefølelsen, så fallhøyden blir nok noe høy, om det ikke lykkes
 
Haha, jepp. Vil også føre på rastløs søvn, har ikke den der ubeskrivelige trøttheten som jeg hadde da jeg var gravid i 2017. Denne gangen har jeg en veldig god magefølelsen, tror liksom at jeg er gravid, ikke pga symptomer, men bare magefølelsen, så fallhøyden blir nok noe høy, om det ikke lykkes
Rastløs søvn kan jeg også skrive under på!:joyful: Har ingen magefølelse jeg:inpain: er så vant til å aldri bli gravid, så har liksom ingen forhåpninger nå heller:confused013
 
Det er så vanskelig! Synes det går veldig opp og ned, røyk på en test allerede i går
Dpo 8, selvsagt negativ.

når tenker du å teste ?
Ååh, gjorde du?! Skal du fortsette å teste? :angelic:
Jeg tror jeg skal vente til forventet mensdag. Syns den skuffelsen er bedre enn en test med bare en strek..
Så, en ukestid?

Er på RD7 nå, og har (som vanlig) mista trua. Nå tenker jeg at jeg ikke er gravid.
Jaja.. Det skal ikke være lett det her. Følelser som svinger opp og ned!:oops:
 
Ååh, gjorde du?! Skal du fortsette å teste? :angelic:
Jeg tror jeg skal vente til forventet mensdag. Syns den skuffelsen er bedre enn en test med bare en strek..
Så, en ukestid?

Er på RD7 nå, og har (som vanlig) mista trua. Nå tenker jeg at jeg ikke er gravid.
Jaja.. Det skal ikke være lett det her. Følelser som svinger opp og ned!:oops:

hadde telt feil var på dpo 7 den dagen jeg testa og bare 4 dager etter innsett, så ikke rart den var negativ. I dag er det 6 dager siden innsett og egget er 9 dager, men testen var helt blenda hvit, så tenker å vente til lørdag med å teste kanskje lengre.

holder med deg i å vente, hadde jeg bare hatt din viljestyrke når det kom til testing, hehe.

men det er alt for tidlig å si, du kan være gravid, jeg krysser alt jeg har for at du er gravid :)
 
Rastløs søvn kan jeg også skrive under på!:joyful: Har ingen magefølelse jeg:inpain: er så vant til å aldri bli gravid, så har liksom ingen forhåpninger nå heller:confused013

jeg ble gravid på første ivf forsøk sist, så har ikke hatt annen erfaring før nå. 1 negativt fryseforsøk, 1 avbrutt pga eggløsning på feil dag også dette fryseforsøket.
 
jeg ble gravid på første ivf forsøk sist, så har ikke hatt annen erfaring før nå. 1 negativt fryseforsøk, 1 avbrutt pga eggløsning på feil dag også dette fryseforsøket.
Så fantastisk å høre at det klaffet på første forsøk sist!:hello2 Husker du noen tidlige symptomer fra den gang?
 
Så fantastisk å høre at det klaffet på første forsøk sist!:hello2 Husker du noen tidlige symptomer fra den gang?

Jeg merket det bare på kroppen at jeg var gravid, kjente det liksom i underlivet. Så trudde ikke på testen jeg tok i 2017 dpo 9 som var negativ, tok en ny dpo 10, og jammen var jeg gravid.

nå er jeg ikke like overbevist om at jeg er gravid likavell :(
 
Det er litt motiverende å lese her inne, selv om der er mye kjedelig også denne mnd. Egguttak imorgen og jeg er helt ødelagt av nerver. Det gikk veldig finst sist, eneste som var smertefult var bedøvelsen, håper det blir likt men føler så mange sier uttak nr 2 er verre:dead:
 
Det er litt motiverende å lese her inne, selv om der er mye kjedelig også denne mnd. Egguttak imorgen og jeg er helt ødelagt av nerver. Det gikk veldig finst sist, eneste som var smertefult var bedøvelsen, håper det blir likt men føler så mange sier uttak nr 2 er verre:dead:
Lykke til med egguttak i morgen:happy:
Jeg skal forhåpentligvis ha mitt aller første uttak til uken igjen. Er kjempe spent! Aner jo ikke hva jeg går til:nailbiting: Kontroll i morgen i håp om at eggposene har vokst seg store og fine:)
 
Det er litt motiverende å lese her inne, selv om der er mye kjedelig også denne mnd. Egguttak imorgen og jeg er helt ødelagt av nerver. Det gikk veldig finst sist, eneste som var smertefult var bedøvelsen, håper det blir likt men føler så mange sier uttak nr 2 er verre:dead:
Uttak nr 2. for meg var mye bedre enn det første :) Lykke til i morgen!:happy:
 
Det er litt motiverende å lese her inne, selv om der er mye kjedelig også denne mnd. Egguttak imorgen og jeg er helt ødelagt av nerver. Det gikk veldig finst sist, eneste som var smertefult var bedøvelsen, håper det blir likt men føler så mange sier uttak nr 2 er verre:dead:

Jeg hadde mye bedre uttak andre gang enn første!
 
Lykke til med egguttak i morgen:happy:
Jeg skal forhåpentligvis ha mitt aller første uttak til uken igjen. Er kjempe spent! Aner jo ikke hva jeg går til:nailbiting: Kontroll i morgen i håp om at eggposene har vokst seg store og fine:)
Uttak nr 2. for meg var mye bedre enn det første :) Lykke til i morgen!:happy:
Jeg hadde mye bedre uttak andre gang enn første!

Takk. Håper det gjelder for meg også, har ikke mange eggene så det er fort gjort om det skulle bli for gale.
 
Da kan vist jeg settes på «ikke gravid» :(
Testdag i dag, og ikke en antydning til strek en gang :confused:

Lykke til alle rugere, må gullegget holde seg fast :happy:
Gratulerer til alle som har fått positiv og må de holde seg fast til mai/juni :D:Heartred
Så Får vi som ikke fikk det til og klaffe denne gang, kanskje ses i november/desember tråden :)
 
Da kan vist jeg settes på «ikke gravid» :(
Testdag i dag, og ikke en antydning til strek en gang :confused:

Lykke til alle rugere, må gullegget holde seg fast :happy:
Gratulerer til alle som har fått positiv og må de holde seg fast til mai/juni :D:Heartred
Så Får vi som ikke fikk det til og klaffe denne gang, kanskje ses i november/desember tråden :)

Åå så trist :( Sender deg en god klem! Og lykkeønskninger om at det skal gå på neste forsøk ❤
 
Da kan vist jeg settes på «ikke gravid» :(
Testdag i dag, og ikke en antydning til strek en gang :confused:

Lykke til alle rugere, må gullegget holde seg fast :happy:
Gratulerer til alle som har fått positiv og må de holde seg fast til mai/juni :D:Heartred
Så Får vi som ikke fikk det til og klaffe denne gang, kanskje ses i november/desember tråden :)


kor trasi:-( håpe du stille til nytt forsøk me godt mot om nån uke
 
Avbrutt på meg.
Egguttak idag, men eggene var ikke bra nok. Prøvde pergoveris nå men skal tilbake til Gonal-F på neste forsøk.

Hvordan er det med papiret for å sende inn til HELFO får man det i posten? Bekreftelse på avbrutt forsøk.
 
Last edited:
Avbrutt på meg.
Egguttak idag, men eggene var ikke bra nok. Prøvde pergoveris nå men skal tilbake til Gonal-F på neste forsøk.

Hvordan er det med papiret for å sende inn til HELFO får man det i posten? Bekreftelse på avbrutt forsøk.

skal du igang neste mnd da? Eller blir det en "hvilemnd" imellom forsøkene?
 
Da har æ vært på 2 ul-skjekk.. blir uttak på mandag, første uttaket så veldig spent..samboeren drar på jobb på tirsdag, så må på insett aleina.. men det e vell ikke smertefullt? Har jo 4-5 tima kjøring hjem etterpå.. vil det bli vont/ubehagelig etter innsett?
 
skal du igang neste mnd da? Eller blir det en "hvilemnd" imellom forsøkene?

Skulle ringe inn mensen når den kom så skulle de se på det. Men lurer litt i om jeg skal prøve å gå litt ned i vekt, BMI på 30. Men se om det kan hjelpe kvaliteten.
 
Da har æ vært på 2 ul-skjekk.. blir uttak på mandag, første uttaket så veldig spent..samboeren drar på jobb på tirsdag, så må på insett aleina.. men det e vell ikke smertefullt? Har jo 4-5 tima kjøring hjem etterpå.. vil det bli vont/ubehagelig etter innsett?

Jeg hadde ingen ubehag etter insett sist. Det var som vanlig GU for meg
 
Back
Topp