Samle på mummikopper

Så lenge du har råd til det så er ikke det noe problem :) Folk prioriterer jo forskjellig. Noen svir av penger i fylla og syns det er greit, andre bruker penger på fin mat, opplevelser, ting osv. Gjør det du føler for!
Sant det :-) ikke at jeg kommer til å kjøpe en kopp hver måned altså, men må jo si at jeg hørtes litt gal ut når jeg faktisk vurderte tanken :hilarious:

Sant det :) ikke at jeg kommer til å kjøpe en kopp hver måned altså, men må jo si at jeg hørtes litt gal ut når jeg faktisk vurderte tanken :hilarious:
Da har jeg vært gal i perioder :P

Ja det er det :p Jeg kjøper ekstremt lite til meg selv, så om jeg unner meg å kjøpe en kopp og to sånn av og til gjør ikke det noe tenker jeg ☺️

Jeg brukte mummikopper som belønning en periode av livet som var litt tung. Satte meg mål for en viss periode (uke, måned), og skrev opp hvilken kopp jeg skulle få om jeg nådde målet. Endte opp med noen kopper på det viset. De siste fem årene er det stort sett mannen som har skjemt meg bort med kopper nå og da.

Er jeg gal hvis jeg kjøper en kopp hver måned? Eller burde det være greit så lenge jeg har råd til det? :D

Nei det syns jeg ikke :D Vet ikke om du røyker/snuser men jeg tenker av og til tenkt så mye penger jeg sparer på å ikke gjøre det! Minst en mummikopp i uka det :hilarious:

Kan godt være jeg napper med meg et par av mutti sine kopper når jeg drar hjem fra familieferie :) hun er begynt å samle de grå Iittala koppene i stedet nå ;)

Jeg har bare en kopp, jeg. Mummimamma koppen. Den fikk jeg i gave på babyshower og den er jeg veldig glad i. :)

Jeg har en liten samling :) De er kjempe fine! Har vel ikke mer enn 12-15 kopper og en mummihusmugge :)

Jeg har 10 kopper som jeg har fått når jeg har gitt blod. Størrelsen passer perfekt i kaffemaskinen min :)

Synes det er praktiske og fine kopper. Pleier å bytte galluppoeng mot kopper, og får de til bursdag/jul innimellom. De første koppene fikk jeg i presang, og hadde egentlig ikke tenkt å samle på de før da. Sjelden jeg kjøper noen selv, men sesongkoppene hender det jeg kjøper fordi jeg ikke vil gå glipp av de. Har 29 kopper:D I "storfamiliebesøkene" er nesten alle i bruk :-) Veldig greit!

Synes det er praktiske og fine kopper. Pleier å bytte galluppoeng mot kopper, og får de til bursdag/jul innimellom. De første koppene fikk jeg i presang, og hadde egentlig ikke tenkt å samle på de før da. Sjelden jeg kjøper noen selv, men sesongkoppene hender det jeg kjøper fordi jeg ikke vil gå glipp av de. Har 29 kopper:D I "storfamiliebesøkene" er nesten alle i bruk :) Veldig greit!

Så greit! Skulle også gjerne vært i galluppanelet!

Jeg elsker mummikoppene mine! Tror jeg har rundt 50 stk... men de er fine da! Og vi har plass. :)

Back
Topp