Samle på mummikopper

Jeg fikk min første mummikopp i gave ifjor, og det har blitt noen flere etter det. Nå har jeg 7 stykker. Kommer til å ønske meg flere, synes de er så fine! :D

6976BB3F-F013-4E4C-8152-A6DF719BF4BB.jpeg Se så fin årets vinterkopp er!

Kaller dem blodkopper. (hørtes litt ekkelt ut kanskje...) Har gitt blod for alle jeg har. Når kan man begynne å gi blod igjen etter fødsel?
Men elsket dem, perfekt kaffekoppstørrelse. Så synes jeg det er morsomt at alle gjestene får forskjellige kopper :)

Kaller dem blodkopper. (hørtes litt ekkelt ut kanskje...) Har gitt blod for alle jeg har. Når kan man begynne å gi blod igjen etter fødsel?
Men elsket dem, perfekt kaffekoppstørrelse. Så synes jeg det er morsomt at alle gjestene får forskjellige kopper :)

Ett år etterpå :)

Kjempe fin! Himmelen minner om 2018 koppen, men helhetlig var denne koppen mye finere :)
Ja, helt enig! Syns ikke 2018 var så fin som de tidligere, men denne var nydelig.

Gamle tante var på besøk så nå er det påfyll på kopper :)

Vedlegg

• 573C79B6-72D4-44BD-8B40-739C24E1369F.jpeg
    573C79B6-72D4-44BD-8B40-739C24E1369F.jpeg
    36,3 KB · Visninger: 13
Fikk min første mummikopp nå nettopp :) Kommer til å ønske meg fler til bursdag/jul :) Har ikke råd til å drive og kjøpe selv, så det får stå permanent på ønskelista mi :)

Back
Topp