Samle på mummikopper

Jeg måtte ha hufsa (og stinky) :hilarious:
Betalte 545 (stod egentlig at det skulle bli fri frakt etter et visst beløp, men kom noe ekstra i fht det) :)

Ååh okei. Rart med frakten da..

Jeg måtte ha hufsa (og stinky) :hilarious:
Betalte 545 (stod egentlig at det skulle bli fri frakt etter et visst beløp, men kom noe ekstra i fht det) :)
Det var god pris:) . Hvis du skal samle så anbefaler jeg også å kjøpe sesongkoppene, det kommer ut en hver sommer og en hver vinter. Disse får du ikke tak i senere til "vanlig" pris.

Det var god pris:) . Hvis du skal samle så anbefaler jeg også å kjøpe sesongkoppene, det kommer ut en hver sommer og en hver vinter. Disse får du ikke tak i senere til "vanlig" pris.
Mulig dumt spørsmål, men hvor ser man hvilke som er sesongkopper og ikke? :)

Mulig dumt spørsmål, men hvor ser man hvilke som er sesongkopper og ikke? :)

Det står på dem på merkelapp og prislapp. Ellers ser du forskjell på dem ved at de vanlige koppene oftest bare har bilde av en karakter, mens sesong koppene er mer bilder fra historier, og ofte (ikke alltid) med flere karakterer på :) den som er nå heter kveldsbad, søk den opp så ser du at den er litt ekstra :)

Det står på dem på merkelapp og prislapp. Ellers ser du forskjell på dem ved at de vanlige koppene oftest bare har bilde av en karakter, mens sesong koppene er mer bilder fra historier, og ofte (ikke alltid) med flere karakterer på :) den som er nå heter kveldsbad, søk den opp så ser du at den er litt ekstra :)
Det var den, ja :happy: ville ha den, men den var utsolgt på nettbutikken :sorry:

Det var den, ja :happy: ville ha den, men den var utsolgt på nettbutikken :sorry:

Åå.. og de er sånn at når de nå blir utsolgt overalt, så kommer det ikke flere. Og når det er tomt stiger prisen for de som selger privat..

Åå.. og de er sånn at når de nå blir utsolgt overalt, så kommer det ikke flere. Og når det er tomt stiger prisen for de som selger privat..
Fant den på den andre siden, prøver å bli medlem av den fbgruppa du nevnte for å få rabattkoden som dere snakket om. Men tok litt tid det her :p

Fant den på den andre siden, prøver å bli medlem av den fbgruppa du nevnte for å få rabattkoden som dere snakket om. Men tok litt tid det her :p

Hehe, ja det tar litt lenger tid nå på sommeren.. de har ferie.. slipper inn etterhvert :D Skal du kjøpe den nå? Jeg burde få fingeren ut å kjøpe den jeg og, men er i ulønna permisjon, og da er 200kr mye for en kopp :(

Hehe, ja det tar litt lenger tid nå på sommeren.. de har ferie.. slipper inn etterhvert :D Skal du kjøpe den nå? Jeg burde få fingeren ut å kjøpe den jeg og, men er i ulønna permisjon, og da er 200kr mye for en kopp :(
Har bestilt :hilarious:
Ja, lite jeg shopper til meg selv, så unner meg noe nå :p men 200 er endel for en kopp:nailbiting:

Mamma og min søster har samlet en stund og har mange fine kopper. Jeg drikker ikke kaffe eller te så behovet har ikke vært stort, synes bare de er så fine jeg må ha noen :p brukes når vi har besøk :)

En må vel unne seg noe iblant :p

Absolutt :D jeg sparer til å kjøpe masse nytt tøy når høstnytt kommer, så jeg har nytt og fint tøy til jobbstart. Viktig for meg som er i kontakt med mennesker daglig på jobb :)

Er jeg gal hvis jeg kjøper en kopp hver måned? Eller burde det være greit så lenge jeg har råd til det? :D
Så lenge du har råd til det så er ikke det noe problem :) Folk prioriterer jo forskjellig. Noen svir av penger i fylla og syns det er greit, andre bruker penger på fin mat, opplevelser, ting osv. Gjør det du føler for!

Back
Topp