Ønskebarnnr2
Gift med forumet
Ingen toll uansett om man bestiller for over tollgrensa?Betaler ikke toll. Frakt er gratis hvis du handler for minst 150 kr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen toll uansett om man bestiller for over tollgrensa?Betaler ikke toll. Frakt er gratis hvis du handler for minst 150 kr.
Finner ikke den rabattkoden, hvor er den?Hehedet ligger rabattkode på mummigruppa
![]()
Finner ikke den rabattkoden, hvor er den?![]()
Finner ikke den rabattkoden, hvor er den?![]()
Fant det, takkTrykk på kunngjøringer på toppen av siden![]()
Når jeg nevner dette til samboer at jeg har lyst på, så spør han om jeg ikke burde vente til ungene er størreHehe, løp
Ellers er de billige på shopping4net også![]()
Jeg må bare spørre, hvorfor betaler man ikke toll? Er det ikke fra det store utland pakken blir sendt fra?Betaler ikke toll. Frakt er gratis hvis du handler for minst 150 kr.
Når jeg nevner dette til samboer at jeg har lyst på, så spør han om jeg ikke burde vente til ungene er størrefor det første, koppene hadde vært til meg (jeg skal ikke samle, men lyst på noen slike kopper, gode å drikke kaffe av
), for det andre så skal de stå i skapet
![]()

Jeg må bare spørre, hvorfor betaler man ikke toll? Er det ikke fra det store utland pakken blir sendt fra?![]()
TakkVis vedlegget 303198
Mamge har det inkludert
Har bestilt noen, jegHehe jeg skjønner han godt hvis han ikke kjenner til dem og hvor populære de er for voksneJeg hadde og stussa hvis mannen sa han ville kjøpe seg paw patrol kopper liksom
![]()

Viktig å lese vilkår fr msn handler ellers kan set bli dyrt ja men ikke alltid man skjønner det er utenlandsk side daTakk
Samboer bestilte et smykke til meg (med ungenes navn på) gjennom et ".no"-side og endte opp med toll på 250-300kr fordi det viste seg å bli sendt fra et annet land(fikk tilbake pengene etter å ha klagd, var visst mange som hadde gått på samme smell)
Så jeg er alltid litt forsiktig med det der![]()
Det var et par med snorkfrøken jeg ville ha, men som var utsolgtHvilke valgte du?![]()
![]()
(fikk 100kr avslag hvis jeg kjøpte over 400)Det stod ingenting om det på den siden, at det ble lagd og sendt fra utlandet (derfor det var så lett å få igjen pengene)Viktig å lese vilkår fr msn handler ellers kan set bli dyrt ja men ikke alltid man skjønner det er utenlandsk side da
SkjønnerDet stod ingenting om det på den siden, at det ble lagd og sendt fra utlandet (derfor det var så lett å få igjen pengene)![]()
Det var et par med snorkfrøken jeg ville ha, men som var utsolgt
Ble 4stk(fikk 100kr avslag hvis jeg kjøpte over 400)
Jeg måtte ha hufsa (og stinky)Åå hva betalte du for de 4 koppene da? Flotte kopperSelv har jeg ikke Hufsa, det burde jeg egentlig gjøre noe med...