Samle på mummikopper

Ja de er veldig fine :) var inne på finn.no nå får å se hva folk skulle ha for de brukt, men det syke priser! Flere skulle ha over 1000kr for en kopp. De koster jo rundt 249kr på kitchen, eller er det kanskje en annen type mummikopper?
De som de tar 1000kr for er kopper med motiver som er samleobjekter og ikke lenger selges.

Har 10 kopper med tilhørende skåler.
Samler egentlig ikke, de fleste er kjøpt på impuls siden jeg bare gikk forbi en jeg likte veldig der og da :P

Samler ikke, men syns de er fine og plukker med meg når jeg har vært i blodbanken :)
Samme her, har en "blodgiversamling" av mummikopper og synes det er koselig. Står i karantene nå etter prøving på baby + graviditet, men så snart jeg kan begynne å gi blod igjen skal jeg det.

Bli blodgivere folkens! Det er viktig og livreddende arbeid + du får en mummikopp.

Skulle bare ha ett par kopper, men det ble visst 5stk.. Var tilbud på 3 av de da, og de to andre så jeg i en annen butikk så da måtte jeg bare ha de også. Nå må jeg bare ikke ta helt av her så nå blir det kjøpeforbud på de koppene fremover :p

Skulle bare ha ett par kopper, men det ble visst 5stk.. Var tilbud på 3 av de da, og de to andre så jeg i en annen butikk så da måtte jeg bare ha de også. Nå må jeg bare ikke ta helt av her så nå blir det kjøpeforbud på de koppene fremover :p

Hehe fine kopper du har kjøpt deg! Så du fikk kjøpt snorkfrøken og kveldsbad, veldig lurt! :D

Har 14 stk.
De fleste fått fra blodbanken da mannen var blodgiver. Vi er glad i mummitrollet begge to. Så vi «samler» (om man kan kalle det å samle, vifikk vel de fleste i årene 2008-2012) har dem og bruker dem fordi vi synes det er koselig. :)

Har noen av sesongkoppene også

Last edited:
Ja det var visst veldig lurt siden de utgår snart, det er visst en til som utgår så den må jeg også kjøpe ☺️

Ja det er en til, husker bare ikke hva den heter :P
De animerte er også bare i år, men de kjøper ikke jeg.

Jeg må finne ut hvilken det er. Si ifra hvis du kommer på hva den heter da ☺️

Hvordan ser de animerte ut?

De er nydelige! Men ikke veldig typisk mummikopp. Jeg fikk alle fire til bursdagen min.

Vedlegg

• IMG_20190703_211536_567.jpg
    IMG_20190703_211536_567.jpg
    40,6 KB · Visninger: 13
Denne er det som utgår.

Vedlegg

• ED3623AF-DAD7-4ECA-883B-DF620702C7BF.png
    ED3623AF-DAD7-4ECA-883B-DF620702C7BF.png
    96,4 KB · Visninger: 10
FD78DFA9-3208-4F43-9A98-4833F5BA3626.jpeg

E802C2B3-ACC2-4227-B330-1A317D352AA9.jpeg

Her er mine :) fikk ikke alle på samme bilde, ble så ustødig så da turte jeg ikke mer :hilarious:

Som dere der så har jeg flere like, har fått 99% av koppene mine i gaver, og er dårlig på å bytte :hilarious:

Vis vedlegget 303161

Vis vedlegget 303160

Her er mine :) fikk ikke alle på samme bilde, ble så ustødig så da turte jeg ikke mer :hilarious:

Som dere der så har jeg flere like, har fått 99% av koppene mine i gaver, og er dårlig på å bytte :hilarious:
Så fin samling du har ☺️ kommer sikkert til å kjøpe ett par like etterhvert, men det skal være til bruk.☺️ Vil ikke bruke de andre koppene som jeg bare har en av. Har lyst til å kjøpe noen av de gamle koppene også, men de er litt for dyre for min lommebok så da må jeg spare :p

Så fin samling du har ☺️ kommer sikkert til å kjøpe ett par like etterhvert, men det skal være til bruk.☺️ Vil ikke bruke de andre koppene som jeg bare har en av. Har lyst til å kjøpe noen av de gamle koppene også, men de er litt for dyre for min lommebok så da må jeg spare :p

Takk :)
Ja, skulle ønske jeg hadde kjøpt to av noen av de gamle, samtidig syns jeg det blir for dyrt i lengden å skulle ha dobbelt opp av kopper.. så det blir hva det blir :)

Takk :)
Ja, skulle ønske jeg hadde kjøpt to av noen av de gamle, samtidig syns jeg det blir for dyrt i lengden å skulle ha dobbelt opp av kopper.. så det blir hva det blir :)
Ja er enig at det blir fort dyrt hvis man skal ha to stk av flere av koppene, men jeg tenkte kun å ha to stk av to/tre av koppene om du skjønner som jeg kan drikke kaffe av. :-)

Back
Topp