Samle på mummikopper

Ja er enig at det blir fort dyrt hvis man skal ha to stk av flere av koppene, men jeg tenkte kun å ha to stk av to/tre av koppene om du skjønner som jeg kan drikke kaffe av. :)

Ja skjønner :) tenkte bare for min egen del. Jeg har to favorittkopper, begge er utgått, og de er de koppene jeg bruker mest.. skulle ønske jeg sikret meg ett eksemplar til mens de var i butikk :P

Her er de fleste av mine. Tre stykker står i oppvaskmaskinen, og fire stykker står antagelig på rommene til kidsa.

Vedlegg

• 20190709_200625.jpg
    20190709_200625.jpg
    57,6 KB · Visninger: 25
Her er de fleste av mine. Tre stykker står i oppvaskmaskinen, og fire stykker står antagelig på rommene til kidsa.

Åå så noen der jeg kunne hatt ja! :)

Samme her, har en "blodgiversamling" av mummikopper og synes det er koselig. Står i karantene nå etter prøving på baby + graviditet, men så snart jeg kan begynne å gi blod igjen skal jeg det.

Bli blodgivere folkens! Det er viktig og livreddende arbeid + du får en mummikopp.

Eg får ikkje gi blod, er kronisk sjuk:arghh:

Hehe, løp :p
Ellers er de billige på shopping4net også :)
Jeg har bare hatt problemer med den siden. Får dobbel faktura og de pakker elendig så to av tre ganger har koppene komt knust.

Jeg har bare hatt problemer med den siden. Får dobbel faktura og de pakker elendig så to av tre ganger har koppene komt knust.

Hva? Jeg har bare gode erfaringer, de har pakket koppene så godt at jeg har tullet med det :P

Jeg har kjempe god erfaring med shopping4net :)

Back
Topp