Da har jeg bakt kake til en bursdag i morgen, katastrofe....den ble brent på toppen..
Å nei - kan du skjære av toppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg bakt kake til en bursdag i morgen, katastrofe....den ble brent på toppen..
Hehehehe!tror jeg tar med kake om vi kommer på treff hos deg da![]()
...er bare geografien min som suger da...for jeg var sikker på at Molde lå på Vestlandet![]()
...er kanskje Haugesund jeg tenker på da
![]()
Takk!Så gøy, gratulerer![]()
Hahaha! Du er jo verre enn meg i geografi ;-p både molde og haugesund er på vestlandet ;-) ofte blir vel møre og romsdal kategorisert under midt-norge![]()
Det går vel som nord-vestlandet, men jeg tenker på vestlandet som sogn, bergen, stavanger o.l.Hahaha! Du er jo verre enn meg i geografi ;-p både molde og haugesund er på vestlandet ;-) ofte blir vel møre og romsdal kategorisert under midt-norge![]()
Det går vel som nord-vestlandet, men jeg tenker på vestlandet som sogn, bergen, stavanger o.l.
Men sier du at du bor på vestlandet?? Det gjør ikke jeg..
vi lærte om steiner og bergarter i geografienIkke rart jeg ikke vet hvor noen byer er
![]()
Det går vel som nord-vestlandet, men jeg tenker på vestlandet som sogn, bergen, stavanger o.l.
Men sier du at du bor på vestlandet?? Det gjør ikke jeg..
Hehe.. Du tar ikke helt feil da. Det er rett som Bébbe sier: det er vel en del av vestlandet, men romsdalen ligger jo høyt opp da, så jeg pleier ikke å si det selv.vi lærte om steiner og bergarter i geografienIkke rart jeg ikke vet hvor noen byer er
![]()
Hehe.. Du tar ikke helt feil da. Det er rett som Bébbe sier: det er vel en del av vestlandet, men romsdalen ligger jo høyt opp da, så jeg pleier ikke å si det selv.![]()
Å nei - kan du skjære av toppen?
Jeg vet ikke, skorpa er ganske hard, men det skal være glasur oppå da, det dekker jo ujevnhetene skulle man tro..
tror jeg tar med kake om vi kommer på treff hos deg da![]()
jada, kjør på med glasur du![]()
Hva slags kake er det?????Hehehehe...var det et godt råd eller var det ironi??![]()
Hva slags kake er det?????
Ny ovn?Banankake, skjønner ingenting, jeg fikk det til sist gang, det var nok for mye røre