Søndagsprat!

...er bare geografien min som suger da...for jeg var sikker på at Molde lå på Vestlandet :P :eek: ...er kanskje Haugesund jeg tenker på da :P

Hahaha! Du er jo verre enn meg i geografi ;-p både molde og haugesund er på vestlandet ;-) ofte blir vel møre og romsdal kategorisert under midt-norge :-)

Hahaha! Du er jo verre enn meg i geografi ;-p både molde og haugesund er på vestlandet ;-) ofte blir vel møre og romsdal kategorisert under midt-norge :)

vi lærte om steiner og bergarter i geografien o_O Ikke rart jeg ikke vet hvor noen byer er :P

Hahaha! Du er jo verre enn meg i geografi ;-p både molde og haugesund er på vestlandet ;-) ofte blir vel møre og romsdal kategorisert under midt-norge :-)
Det går vel som nord-vestlandet, men jeg tenker på vestlandet som sogn, bergen, stavanger o.l.:p
Men sier du at du bor på vestlandet?? Det gjør ikke jeg..

Det går vel som nord-vestlandet, men jeg tenker på vestlandet som sogn, bergen, stavanger o.l.:p

JEg og :D

vi lærte om steiner og bergarter i geografien o_O Ikke rart jeg ikke vet hvor noen byer er :P

Det er sant det. Vi også lærte om slikt ;-) jeg er fra vestlandet. Men jeg vet ufattelig lite om nord-norge for eksempel ;-)

Ja jeg gjør vel det. Jeg er jo fra sogn og fjordane så det sitter nok i fra gammelt av ;-) hehe..hadde vel sagt jeg bodde på vestlandet om jeg flytta nordpå også ;-p

Hehe.. Du tar ikke helt feil da. Det er rett som Bébbe sier: det er vel en del av vestlandet, men romsdalen ligger jo høyt opp da, så jeg pleier ikke å si det selv. ;)

Hehe.. Du tar ikke helt feil da. Det er rett som Bébbe sier: det er vel en del av vestlandet, men romsdalen ligger jo høyt opp da, så jeg pleier ikke å si det selv. ;)

inn mot sverige eller ute mot kysten?

Å nei - kan du skjære av toppen?

Jeg vet ikke, skorpa er ganske hard, men det skal være glasur oppå da, det dekker jo ujevnhetene skulle man tro..

Back
Topp