Søndagsprat!

jeg pleier å snu langpannekaker også på hode hvis de skal ha glasur ;) egentlig de kakene som kan "stå" på hode lissom.. er det i brødform og toppen er "rund", så blir det mer vanskelig kansje :p

hehe ikke noe god bakedag idag eller? :p viktigste er jo smaken da :)
Skulle ønske jeg snudde den, jeg håper iallfall at den smaker greit, dommen får jeg etter lunsj i morgen:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
hehe. ikke noe å krangle om her - rett i seng.
Lillebror har allerede spist en gang siden han la seg :p

hehe du er fornuftig du :)
Jeg vet bare at jeg har flasker jeg skal lage klart til imårra (og det har jo blitt sååååååå kjedelig) :p
ogå ta vekk sminke og stelle meg osv.. haha så er flink til å drøye det så lenge at jeg ikke orker å sitte oppe mer :p
 
hehe ja noen ting kan man gjøre det med, og andre ikke :( ikke så mye man får gjort da.. heheh.. derfor er det greit å bake noe som man kan bruke litt triks på :p

Nemlig:p;):D gjør som regel det jeg og:p:cool: letteste kaka jeg vet om er gulrotkake;)
 
God natt alle sammen:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Skulle ønske jeg snudde den, jeg håper iallfall at den smaker greit, dommen får jeg etter lunsj i morgen:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

spennende! :p nesten som er thriller :eek: :p lykke til! den smaker nok godt skal du se ;)
 
Hehe takk, krysser fingrene

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Gleder meg masse til og se:) blir nok kjempebra. Og kan bruke forskjelligfarga kulestrø også om du har, da tar de oppmerksomheten vekk hvis den er litt ujevn:) øvelse gjør mester:)
 
Nemlig:p;):D gjør som regel det jeg og:p:cool: letteste kaka jeg vet om er gulrotkake;)

ja den er jeg enig med :D bakte den minst 1 gang i uka når jeg jobbet (har jobb i cafe, og med forige eier så bakte vi det meste av kaker selv :) ) og den var alltid fort gjort å lage + at den aldri ble mislykka :D
og oreokake syns jeg også er kjempe enkel :D der er det bare mye venting :p
 
Skulle ønske jeg snudde den, jeg håper iallfall at den smaker greit, dommen får jeg etter lunsj i morgen:eek:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

Når det brente er tatt bort smaker det kjempegodt:D:D:D
 
ja den er jeg enig med :D bakte den minst 1 gang i uka når jeg jobbet (har jobb i cafe, og med forige eier så bakte vi det meste av kaker selv :) ) og den var alltid fort gjort å lage + at den aldri ble mislykka :D
og oreokake syns jeg også er kjempe enkel :D der er det bare mye venting :p

Oreokake har jeg aldri laget før? Legg gjerne ut oppskrift i morgen om du har tid;)? Ja, den er så utrolig enkel og går liksom ikke ann og gjøre den feil heller:p også smaker den himmelsk også:D bruker alltid og lage opp dobbelt opp av kremen;) veldig populær kake blant venner:D oi, så gøy og jobbe på cafe:p;):D
 
haha ja jeg sitter fast i sofan :eek: :p men kjenner på øya at de er trøtte :p

Hehe, ikke greit når øya tvinger seg igjen og du prøver og stå imot og tviholde øya oppe:p jeg og sitter som grodd fast i sofaen;)
 
Oreokake har jeg aldri laget før? Legg gjerne ut oppskrift i morgen om du har tid;)? Ja, den er så utrolig enkel og går liksom ikke ann og gjøre den feil heller:p også smaker den himmelsk også:D bruker alltid og lage opp dobbelt opp av kremen;) veldig populær kake blant venner:D oi, så gøy og jobbe på cafe:p;):D

ja jeg legger gjerne ut oppskrift :D den er suuuuper god..hvertfall om man er glad i søtt :p men får prøve å huske det imårra, for oppskriften ligger på den andre pc'en :p

Du har rett i det at man nesten ikke kan gjøre feil og den er så god og saftig :) og glasuren kan man også bruke til andre kaker :D ja jeg likte meg kjempe godt i den cafeen, en liten "lunsj" cafe med ordentlig kaffbar og hjemmelagede kaker, (brødvarene fikk vi halvstekt).. meeeeeeen så fikk vi ny sjef, og hun har verken tatt kaffekurs, noe som er viktig for å lage disse typene på rett måte :p, og har valgt å selge frossne ferdigkaker....kuttet ut det som folk likte best o_O
 
Back
Topp