Søndagsprat!

Marian87

2012❤️2016❤️2020❤️2023❤️
Aprillykke 2016
September 2012
Junilykke 2020 ♡
God søndag:D
God natt her, etter at vi oppdaga at Hermine slutter å skrike på natta når hun får mme! :eek: må jo være fordi hub spiser så lite på dagen nå når hun hae vært syk og det er så varmt? :confused: drakk to flasker i natt:p men da sov vi iallfall godt likevel:rolleyes: tross tropenatt:D
Nå koser vi oss med frokost, jeg spiser og Hermine griser;) etterpå skal vi gå til mamma som akkurat er kommet fra to ukers sydenferie!
26 grader og overskyet idag:cool:
Frokosten vår:
1370158659013.jpg

*Surfer mobilt*
 
Digg frokost:D
Her er det litt mer kjedelig:eek:
1370159255170.jpg
Ble velsignet med å få sove helt til halv ni, undebart:p

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Herlige frokosten da
Her ble det egg og bacon og en kopp kaffe.
Store gutta leker ute i regnet og vi sitter inne :p
Jeg er sår også mye amming i natt :-o
Men vi sov godt utenom det da :)
 
Jeg ble nettopp prompelura!!!
 
God morgen, alle frokostspisere og blide mødre/barn.:)
Vi er på besøk hos søstra mi og hennes barn, og skal feire minstemannen som blir 4 år i morra.:)
Vesla sov hele natta uten et kny, og når jeg kikka bort til henne kl.07.30 møtte jeg ei lys våken og KJEMPEBLID jente. Herlig asså!! :)
Frokosten er inntatt, Jenny dubber, og vi ser på bursdagsbarnet som er høy på gaveåpning.;)
 
God mor'n alle sammen :D

Gode frokoster og blide mødre og barn :D herlig!

Jeg sov til rundt 10 idag (med en del forstyrrelser) :p Liana er litt hissig for tiden, og tror det er tann/tenner på vei igjen fordi hun angriper hender og ansikt og prøver å bite :p hehe.. men hun er stort sett blid da, får bare noen sinne-utbrudd sånn av og til o_O :p nå sover hun søtt i senga si <3

Idag tenkte jeg at jeg og Emira skal bake boller, fikk en sånn "bollepakke" med havreboller gratis på kiwi :p så vil teste den ut ;) noen som har prøvd den?
Men først skal jeg inn i dusjen ;)
 
God mor'n alle sammen :D

Gode frokoster og blide mødre og barn :D herlig!

Jeg sov til rundt 10 idag (med en del forstyrrelser) :p Liana er litt hissig for tiden, og tror det er tann/tenner på vei igjen fordi hun angriper hender og ansikt og prøver å bite :p hehe.. men hun er stort sett blid da, får bare noen sinne-utbrudd sånn av og til o_O :p nå sover hun søtt i senga si <3

Idag tenkte jeg at jeg og Emira skal bake boller, fikk en sånn "bollepakke" med havreboller gratis på kiwi :p så vil teste den ut ;) noen som har prøvd den?
Men først skal jeg inn i dusjen ;)
Det ble ei fortann synelig her også:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app
 
Hei på dere!
Deilige frokoster dere har :) her blir det som regel stekt egg eller knekkebrød..er ikke så glad i mat om morgenen.
Vi får straks et kort besøk av Simones farmor. Jeg holder på å vaske hus. Begynnte i går, men katten kom inn og ville kose og da sovna jeg på sofaen og våkna klokka halv ti ;-p Sambo var nede med Simone som ikke ville sove for hun fikk en ekstra dubb i bilen i går, og han trodde jeg satt med dataen. Jaja..ble ihvertfall uthvilt ;-p
Vi skal bare daffe hjemme i dag. Ukoselig vått ute.
 
Vi har hatt besøk av broren min og kona i helgen. Ble hyggelig frokost med dem før de kjørte hjemover.

Nå har vi nettopp vært i Drammen og kjøpt seng. Vi fikk tak i brukt Leanderseng til lillebror, og er så fornøyde - den er så flott! :)

Nå skal vi innom broren til min kjære, og senere i dag blir det grilling sammen ned noen venner som kommer på besøk :)
 
Vi har hatt besøk av broren min og kona i helgen. Ble hyggelig frokost med dem før de kjørte hjemover.

Nå har vi nettopp vært i Drammen og kjøpt seng. Vi fikk tak i brukt Leanderseng til lillebror, og er så fornøyde - den er så flott! :)

Nå skal vi innom broren til min kjære, og senere i dag blir det grilling sammen ned noen venner som kommer på besøk :)
Så heldig at dere fikk tak i den sengen :)


Vi har kjørt opp på hytta med guttene og gått en liten tur og befaret hytta etter vinteren! Ble en liten omvei tilbake så alle ungene sov i bilen :p Lillebror har dermed kvalitetssikret at setet er godt å sove i!! :)
Mannen står i regnet og griller grillribbe, fiskekaker og maiskolber :p
 
Glemte å skryte av at Hermine har bæsja på potta for første gang idag:D i tillegg er humøret og matlysta på topp igjen! Deilig! :)
Nå slumrer hun i skyggen hos bestemor! Deilig med overskyet og 24 grader:p

*Surfer mobilt*
 
Glemte å skryte av at Hermine har bæsja på potta for første gang idag:D i tillegg er humøret og matlysta på topp igjen! Deilig! :)
Nå slumrer hun i skyggen hos bestemor! Deilig med overskyet og 24 grader:p

*Surfer mobilt*
Så moro :)
 
Vi har vært på kaffebesøk, det var koselig å få litt selskap. Her foregår det fremdele montering av kjøkken:)
 
Det ble ei fortann synelig her også:)

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum mobile app

gøy når de har fått nye tenner :D bare denne tiden litt før som ikke er like gøy bestandig :p
 
Vi har hatt besøk av broren min og kona i helgen. Ble hyggelig frokost med dem før de kjørte hjemover.

Nå har vi nettopp vært i Drammen og kjøpt seng. Vi fikk tak i brukt Leanderseng til lillebror, og er så fornøyde - den er så flott! :)

Nå skal vi innom broren til min kjære, og senere i dag blir det grilling sammen ned noen venner som kommer på besøk :)

Høres ut som en finfin dag :D kos dere masse ;)
 
Vi er på vei hjem fra bursdag hos nevøen, og stakk like godt innom Bébbe og Simone på tur hjem:
1370184368929.jpg
Den ene hadde nettopp våkna og den andre skulle snart sove, så det var ikke full fres på gulvet akkurat, men det var veldig koselig å møte noen fra forumet.♡ Rart hvordan man blir kjent med hverandre over nettet også.:)
 
Back
Topp